Przetargi.pl
PRZEBUDOWA ULICY ŁUKASIŃSKIEGO W SZCZECINIE NA ODCINKU OD UL. TOPOLOWEJ (MIERZYN) DO UL. TACZAKA Z OŚWIETLENIEM, ODWODNIENIEM, PRZEBUDOWĄ UZBROJENIA

Gmina Miasto Szczecin - Zarząd Dróg i Transportu Miejskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 71-241 Szczecin, ul. Klonowica 5
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 4800444,4800434 , fax. 091 4393003, 4800453
  • Data zamieszczenia: 2011-06-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Szczecin - Zarząd Dróg i Transportu Miejskiego
    ul. Klonowica 5 5
    71-241 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 4800444,4800434, fax. 091 4393003, 4800453
    REGON: 81242410200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zditm.szczecin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PRZEBUDOWA ULICY ŁUKASIŃSKIEGO W SZCZECINIE NA ODCINKU OD UL. TOPOLOWEJ (MIERZYN) DO UL. TACZAKA Z OŚWIETLENIEM, ODWODNIENIEM, PRZEBUDOWĄ UZBROJENIA
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia. Przedmiotem zamówienia jest Przebudowa ulicy Łukasińskiego w Szczecinie na odcinku od ul. Topolowej (Mierzyn) do ul. Taczaka z oświetleniem, odwodnieniem, przebudową uzbrojenia, w zakresie wyszczególnionym w pkt. 3 niniejszego opisu przedmiotu zamówienia. 2. Zakres zamówienia: Zakres zamówienia został szczegółowo określony w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz dokumentacji projektowej, stanowiących załącznik nr 10,11 do siwz i obejmuje wykonanie następujących robót: 1) przebudowa nawierzchni ulicy Łukasińskiego na odcinku od ul. Topolowej do ul. Taczaka - z elementami uspokojenia ruchu, z jezdnią o dwóch pasach oddzielonych przejezdną wyspą 2) przebudowa skrzyżowania z ul. Topolową w formie małego ronda o średnicy zew. 30 m, 3) rozbiórka budynku letniskowego, 4) wyizolowanie ruchu rowerowego i pieszego poprzez budowę ścieżek rowerowych i chodników, 5) wybudowanie zatok autobusowych, 6) wykonanie dwóch jednokierunkowych jezdni manewrowych na potrzeby parkowania równoległego w rejonie warsztatów samochodowych, 7) wykonanie pełnego oświetlenia ulicznego, 8) wykonanie zieleni ozdobnej i izolacyjnej w postaci nasadzeń drzew i krzewów, 9) wycinka kolidujących z inwestycją drzew i krzewów, 10) wykonanie kanalizacji deszczowej z odprowadzeniem ścieków do istniejącego odbiornika - cieku Bukowa, 11) przebudowa sieci gazowej, 12) przebudowa sieci telekomunikacyjnej, 13) likwidacja kolizji z istniejącą infrastrukturą techniczną, 14) przestawienie istniejących ogrodzeń kolidujących z projektowanymi elementami na nową granicę pasa drogowego, 15) budowa murków oporowych, 16) wykonanie elementów małej architektury. 4. Klauzule dodatkowe dotyczące technologii wykonywania robót: 1) Pozyskanie materiałów kamiennych i betonowych podczas robót rozbiórkowych, drogowych powinno uwzględniać procedury opisane w piśmie Zarządu Dróg i Transportu Miejskiego w Szczecinie z dnia 6 sierpnia 2004 r., stanowiącym załącznik nr 12 do siwz. 2) Należy prowadzić roboty ziemne zabezpieczając, skarpy wykopów oraz istniejące uzbrojenie terenu. 3) Wskaźniki zagęszczenia gruntu zasypanych wykopów oraz nasypów powinny być zgodne z zapisami specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót stanowiącej załącznik nr 11 do siwz. 4) W pobliżu drzew oraz uzbrojenia podziemnego wykopy należy wykonywać ręcznie. 5) Wszystkie materiały nie nadające się do ponownego wbudowania, a pochodzące z prowadzonych w ramach inwestycji robót wymagające wywozu np. rozbiórkowych, ziemnych, a także ścinania oraz karczowania drzew i krzewów, będą stanowiły własność Wykonawcy. Wykonawca jest wytwórcą odpadów w rozumieniu art. 3 ust. 3 pkt 22 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach tekst jedn. Dz. U. z 2010 r. Nr 185, poz. 1243 z późn. zm. Wykonawca w trakcie realizacji zamówienia ma obowiązek w pierwszej kolejności poddania odpadów budowlanych odpadów betonowych, ziemi, gruzu budowlanego odzyskowi, a jeżeli z przyczyn technologicznych jest on niemożliwy lub nieuzasadniony z przyczyn ekologicznych lub ekonomicznych, to Wykonawca zobowiązany jest do przekazania odpadów do unieszkodliwienia. Wykonawca zobowiązany jest udokumentować Zamawiającemu sposób gospodarowania tymi odpadami, jako warunek dokonania odbioru końcowego realizowanego zamówienia. Materiały drogowe betonowe, kamienne, frezy, elementy zabezpieczenia ruchu i oznakowania, konstrukcje inżynieryjne i inne, pozyskane z rozbiórki, nadające się do ponownego wbudowania, stanowią własność Zarządu Dróg i Transportu Miejskiego w Szczecinie. Pozyskane materiały drogowe powinny być wykorzystane w ramach prowadzonej inwestycji lub odtransportowane do magazynu depozytowego mieszczącego się przy ul. Narzędziowej 37 w Szczecinie, za stosownym pokwitowaniem, uwzględniając koszt powyższego transportu w ofercie cenowej. W przypadku materiałów nie nadających się do ponownego użycia np. gruz, należy uwzględnić wywóz do firm zajmujących się ich przeróbką i utylizacją. 6)Wykonawca zapewni przejezdność wszystkich dróg przechodzących w sąsiedztwie przekazanego frontu robót, a jeśli nie będzie to możliwe zabezpieczy dojazd do poszczególnych posesji przez cały okres prowadzenia prac. 7)Wykonawca zapewni obsługę geodezyjną budowy - m.in. do wyznaczenia linii regulacyjnych przed rozpoczęciem robót. 8)Wykonawca zobowiązany jest do pielęgnacji nasadzonej zieleni przez okres 1 roku od dnia nasadzenia nasadzeń. Odbiór końcowy nasadzonych drzew, krzewów i trawników odbędzie się w terminie 1 roku od zakończenia nasadzeń. 5.Projekty i opracowania objęte przedmiotem zamówienia: W ramach umowy Wykonawca zobowiązany jest wykonać następujące opracowania wraz z dokonaniem koniecznych uzgodnień, 1)Plan Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia sporządzony zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003r. (Dz. U. z 2003r. Nr 120, 1126) najpóźniej 7 dni przed rozpoczęciem robót. 2)Program Zapewnienia Jakości PZJ najpóźniej 7 dni od przekazania placu budowy przez Zamawiającego. 3)Ewentualne uaktualnienie projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót. 4)Dokumentację Odbiorową w 2 kompletach, dostarczoną Zamawiającemu w terminie najpóźniej 7 dni przed dniem odbioru końcowego, niezbędną do uzyskania przez Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie wraz z wypełnionym wnioskiem o uzyskanie pozwolenia na użytkowanie, z załączonymi m.in.: a)protokołami z prób, sprawdzeń i pomiarów sieci wodociągowych, kanalizacyjnych i elektrycznych, b)protokółami przeglądów technicznych dokonanych przez użytkowników, c)dokumentacją powykonawczą wykonanych sieci i drogi, d)geodezyjną inwentaryzację powykonawczą wraz ze sporządzoną w jej wyniku dokumentacją geodezyjno - kartograficzną z wniesionymi zmianami na mapę zasadniczą, e)dokumentami potwierdzającymi dopuszczenie zastosowanych materiałów do obrotu i powszechnego stosowania w budownictwie, f)wynikami pomiarów kontrolnych oraz badań i oznaczeń laboratoryjnych zgodnie ze Specyfikacjami Technicznymi potwierdzone przez kierownika budowy, robót i inspektora nadzoru inwestorskiego, że wszystkie wyniki są pozytywne i ostateczne g)sprawozdanie techniczne Wykonawcy zaopiniowane przez inspektora nadzoru. 5)formą elektroniczną dokumentacji odbiorowej na nośnikach CD lub DVD. Dane powinny być zapisane w formatach obsługiwanych przez programy Microsoft Office, Acrobat Reader, Autocad, przy zachowaniu zasady zapisu dokumentacji powykonawczej w programach jak przy wykonaniu projektu wykonawczego tj.: pliki tekstowe - doc, rtf, txt, pdf, rysunki techniczne - dwg, dxf, pdf, obrazy - bmp, JPG (w rozdzielczości 400-600 dpi), pdf. Pliki nie powinny mieć zabezpieczenia przed kopiowaniem. 6)Harmonogram rzeczowo - finansowy wykonany z podziałem na poszczególne rodzaje robót. 6.Warunki wykonawstwa: 1)Wszystkie roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową, postanowieniami umowy, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, obowiązującymi przepisami, normami i warunkami technicznymi oraz zasadami sztuki budowlanej i wymogami poczynionych uzgodnień. 2)Wykonawca winien, w terminie nie późniejszym niż dzień od przekazania placu budowy, dostarczyć Zamawiającemu szczegółowy harmonogram rzeczowo - finansowy określający kolejność wykonania robót z podziałem na poszczególne rodzaje robót. Harmonogram za zgodą stron może być aktualizowany w trakcie realizacji umowy. 3)Przed przystąpieniem do robót Wykonawca winien zgłosić poszczególnym użytkownikom uzbrojenia podziemnego o terminie rozpoczęcia robót i potrzebie zabezpieczenia nadzoru z ich strony na czas prowadzenia robót. 4)Tymczasowe zajęcia terenów przyległych do linii rozgraniczających, niezbędnych do prowadzenia robót budowlanych Wykonawca uzgadnia we własnym zakresie i na swój koszt. 5)Bezpośredni Nadzór nad robotami będzie sprawowany przez pracowników Wykonawcy posiadających odpowiednie uprawnienia budowlane. Zmiana osób pełniących funkcje Nadzoru technicznego na budowie, w stosunku do wykazu zawartego w ofercie, a także w trakcie trwania budowy, wymaga każdorazowo akceptacji i zatwierdzenia Zamawiającego. 6)Inspektor Nadzoru może zażądać wykonania dodatkowych pomiarów sprawdzających. Wykonawca poniesie koszty takich pomiarów, jeśli wykażą one, że pomiary zasadnicze dały wynik negatywny. 7)Wszystkie materiały użyte do realizacji przedmiotu zamówienia muszą posiadać dokumenty potwierdzające ich dopuszczenie do obrotu i powszechnego stosowania w budownictwa oraz posiadać akceptację inspektorów Nadzoru Zamawiającego przed ich wbudowaniem. 7.Dokumentacja dostarczana przez Zamawiającego. 1)Dokumentacja projektowa, opracowana została przez Pracownię Projektową Dróg i Mostów mgr inż. Ryszard Kowalski, ul. Sosnowa 6a, 71-468 Szczecin 2.Zestawienie dokumentacji dostarczanej przez Zamawiającego stanowią załączniki nr 10,11, do siwz: 3)PB Zagospodarowanie terenu i elementy dróg - Przebudowa ulicy Łukasińskiego w Szczecinie na odcinku od ul. Topolowej -Mierzyn do ul. Taczaka z oświetleniem , odwodnieniem, przebudową uzbrojenia wykonany w grudniu 2009 r. 4)Projekt stałej organizacji ruchu z zagospodarowaniem terenu - Przebudowa ulicy Łukasińskiego w Szczecinie na odcinku od ul. Topolowej -Mierzyn do ul. Taczaka z oświetleniem , odwodnieniem, przebudową uzbrojenia wykonany w marcu 2010 r. 5)Projekt organizacji ruchu na czas wykonania robót - Przebudowa ulicy Łukasińskiego w Szczecinie na odcinku od ul. Topolowej - Mierzyn do ul. Taczaka z oświetleniem , odwodnieniem, przebudową uzbrojenia wykonany w sierpniu 2010 r. 6)PB-W Przebudowa sieci gazowej w ul. Łukasińskiego, Przebudowa ulicy Łukasińskiego w Szczecinie na odcinku od ul. Topolowej - Mierzyn do ul. Taczaka z oświetleniem , odwodnieniem, przebudową uzbrojenia wykonany w marcu 2009. 7)Kanalizacja deszczowa, sieć wodociągowa, wymiana przepustu - Przebudowa ulicy Łukasińskiego w Szczecinie na odcinku od ul. Topolowej - Mierzyn do ul. Taczaka z oświetleniem , odwodnieniem, przebudową uzbrojenia. 8)PB-W Oświetlenie ulicy Łukasińskiego - Przebudowa ulicy Łukasińskiego w Szczecinie na odcinku od ul. Topolowej -Mierzyn do ul. Taczaka z oświetleniem , odwodnieniem, przebudową uzbrojenia. 9)PB -W Przebudowa sieci telekomunikacyjnej - Przebudowa ulicy Łukasińskiego w Szczecinie na odcinku od ul. Topolowej - Mierzyn do ul. Taczaka z oświetleniem , odwodnieniem, przebudową uzbrojenia. 10)Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót - Przebudowa ulicy Łukasińskiego w Szczecinie na odcinku od ul. Topolowej - Mierzyn do ul. Taczaka z oświetleniem , odwodnieniem, przebudową uzbrojenia. 8.Wynagrodzenie i Warunki płatności. 1)Rozliczenie i realizacja płatności nastąpi zgodnie z § 6 wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 7 do siwz. 2)Nie przewiduje się zaliczek na poczet wydatków Wykonawcy, związanych z realizacją przedmiotu zamówienia. 9.Odbiór końcowy. 1)Przedmiotem odbioru końcowego będzie zakres robót określony w SIWZ i Dokumentacji projektowej. 2)Podstawą wykonania przedmiotu umowy w terminie będzie, potwierdzony przez Inspektora Nadzoru - koordynatora, wpis, dokonany przez kierownika budowy do dziennika budowy, o zakończeniu realizacji zadania. 3)Odbiór końcowy przedmiotu umowy nastąpi zgodnie z zapisami § 5 wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 7 do siwz na podstawie protokółu końcowego odbioru.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wadium należy wnieść w wysokości 200 000 PLN (słownie złotych: dwieście tysięcy złotych ) w terminie do 15.07.2011 r. do godziny 08:30. Decyduje data i godzina wpływu środków do zamawiającego. 2. Wadium może być wnoszone: 1) w pieniądzu - przelewem na konto ZDiTM w banku PEKAO S.A. I Oddział w Szczecinie nr rachunku 83 1240 3813 1111 0000 4384 4416, zaleca się, aby w tytule przelewu oprócz nazwy Wykonawcy, informacji do jakiego postępowania wadium zostało wniesione, podać nr NIP. 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości - w kasie ZDiTM, pokój nr 19 (parter), która jest otwarta od poniedziałku do piątku w godzinach od 07:30 do 15:30.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zditm.szczecin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach