Przetargi.pl
Przebudowa ulicy Lipowej w m. Borne Sulinowo, dz. nr 4/2 obr. Borne 07

Gmina Borne Sulinowo ogłasza przetarg

  • Adres: 78-449 Borne Sulinowo, Al. Niepodległości
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 943 734 125 , fax. 943 734 133
  • Data zamieszczenia: 2020-09-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Borne Sulinowo
    Al. Niepodległości 6
    78-449 Borne Sulinowo, woj. zachodniopomorskie
    tel. 943 734 125, fax. 943 734 133
    REGON: 33092062400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bornesulinowo.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa ulicy Lipowej w m. Borne Sulinowo, dz. nr 4/2 obr. Borne 07
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest inwestycja liniowa polegająca na przebudowie istniejącej drogi gminnej zlokalizowanej na działce nr 4/2, obręb Borne 07, ul. Lipowa, w miejscowości Borne Sulinowo, na odcinku 204,30mb. Podstawowym celem przebudowy drogi jest przede wszystkim przywrócenie jej prawidłowego stanu technicznego oraz odpowiednie jej odwodnienie. Projektuje się wykonanie drogi jednojezdniowej, dwukierunkowej o szerokości 5,5 m wraz z budową ciągu pieszego, pieszo-rowerowego, budowę zjazdów indywidualnych oraz publicznych oraz progu zwalniającego, wykonanie odwodnienia deszczowego a także przeniesienie lampy oświetlenia drogowego. 2. Zakres prac przewidzianych dla przedmiotowej inwestycji obejmuję: • wyrównanie i wzmocnienie istniejącej nawierzchni drogi asfaltowej, • przebudowę i budowę chodników, • budowę wspólnego ciągu pieszo-rowerowego na odcinku od istniejącej ścieżki rowerowej zlokalizowanej po stronie wschodniej w km 0+007,15 do ul. Magnoliowej, • przebudowę zjazdów indywidualnych i publicznych, • budowę progu zwalniającego, • budowę instalacji kanalizacji deszczowej odwodnienia pasa drogowego wraz z przyłączami, • przebudowę infrastruktury technicznej kolidującej z projektowaną inwestycją, • przebudowę – przeniesienie lampy oświetlenia ulicznego, • ustawienie oznakowania drogowego. Dane techniczne: Kategoria drogi: - droga publiczna gminna klasy D- dojazdowa, - Prędkość projektowa: 30 km/h, - Ilość jezdni: 1, - Ilość pasów ruchu: 2, - Szerokość pasów ruchu: 2,75m, - szerokość chodnika 1,5 - 2,0m, - szerokość wspólnych ciągów pieszo-jezdnych: 2,5m 3. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia zawiera; 1) dokumentacja projektowa – pn. „Przebudowa ulicy Lipowej w m. Borne Sulinowo, dz. nr 4/2 obr. Borne 07”, zawierający branżę drogową, oraz branżę sanitarną, 2) przedmiar robót branży drogowej, sanitarnej, 3) szczegółowa specyfikacja techniczna do projektu, 4) projekt techniczny wykonania progu zwalniającego, 5) projekt stałej organizacji ruchu dotyczący przebudowywanej ulicy, 6) oraz wzór umowy stanowiący załącznik do SIWZ. 4. Ponadto w celu prawidłowego wykonania całości przedmiotu zamówienia niezbędne jest: 1) zatrudnienie kierownika budowy, który posiada stosowne uprawnienia upoważniające do dokonania wpisów w dzienniku budowy, a także, który ma obowiązek wykonywania swoich obowiązków zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym ustawą Prawo Budowlane, 2) wykonanie projektu tymczasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót, 3) przekazanie 1 kpl. uzgodnionego projektu organizacji ruchu Zamawiającemu zawierającego 1 egz. projektu w wersji papierowej oraz 1 egz. w wersji elektronicznej , 4) wytyczenie usytuowania drogi oraz kanalizacji deszczowej (wyniesienie punktów głównych i charakterystycznych pod roboty ziemne i przygotowawcze) 5) wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, zainwentaryzowanie w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej, 6) sporządzenie kosztorysów powykonawczych pełnych -2 egz, 7) sporządzenie dokumentacji powykonawczej odbiorowej ( operat budowy) – 2 egz. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: 1) przedmiary robót - załącznik do SIWZ 2) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót– załącznik do SIWZ 3) projekt budowlano-wykonawczy przebudowywanej drogi – załącznik SIWZ 4) projekt stałej organizacji ruchu przebudowywanej drogi – załącznik do SIWZ 6. Zamawiający wymaga, aby wbudowane i zamontowane materiały i urządzenia były fabrycznie nowe, pozbawione wad. Użyte materiały i urządzenia nie mogą być prototypami. Materiały i urządzenia użyte do wykonania robót muszą posiadać obowiązujące niezbędne atesty i/lub certyfikaty i/lub deklaracje zgodności i/lub aprobaty techniczne oraz/lub inne dokumenty wymagane przepisami prawa. 7. Jeżeli projekt wykonawczy wskazuje dla niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie, Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych, tj. zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji projektowej, pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji, a także zachowania technologii wykonania, tzn. w wyniku zmiany materiału nie może dojść do zmiany technologii wykonania, co skutkowałoby zmianą dokumentacji technicznej. Wykonawca, który zastosował materiały i urządzenia równoważne, ma obowiązek wskazać w swojej ofercie, jakie materiały i urządzenia zostały zmienione i określić, jakie materiały i urządzenia w ich miejsce proponuje i wykazać równoważność z materiałami zastosowanymi w dokumentacji. 8. Powstałe w trakcie prac odpady Wykonawca zagospodaruje we własnym zakresie. 9. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie wykonywanie przedmiotu Zamówienia zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi wykonania robót, wiedzą techniczną oraz zgodnie z umową i SIWZ. 10. Zalecane jest, aby Wykonawca we własnym zakresie dokonał wizji lokalnej na przyszłym placu budowy. 11. Zgodnie z art. 29 ust 3a ustawy Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: 1) roboty w zakresie budowy dróg, 2) robót w zakresie prac ziemnych. 12. Okres zatrudnienia musi wynosić minimum do czasu zakończenia realizacji zamówienia. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem ww. okresu Wykonawca lub podwykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego zatrudnienia innej osoby, która będzie uczestniczyć w procesie realizacji zadania. 13. W zakresie dokumentowania zatrudnienia osób, Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia Zamawiającemu w terminie 3 dnia od daty zawarcia umowy wykazu osób zatrudnionych przy realizacji zamówienia, ze wskazaniem czynności jakie będą wykonywać wraz z oświadczeniem, że wymienione w wykazie osoby są zatrudnione przez Wykonawcą lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę na okres realizacji umowy. W przypadku konieczności wprowadzenia zmian w wykazie osób Wykonawca powiadomi Zamawiającego o zmianie i dostarczy zmieniony wykaz wraz z oświadczeniem najpóźniej w dniu rozpoczęcia pracy przez nowego pracownika. Minimalna żądana ilość osób i forma zatrudnienia nie może ulec zmianie. 14. W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę, o których mowa w art.29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający może żądać od pracowników Wykonawcy lub podwykonawcy, oświadczeń dotyczących formy zatrudnienia i zakresu czynności wykonywanych podczas realizacji zamówienia. 15. Sankcje z tytułu niespełnienia ww. wymagań, dotyczących zatrudnienia osób na umowę o pracę, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 50% kwoty minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie przepisów o minimalnym wynagrodzeniu o pracę (obowiązujących w chwili stwierdzenia przez Za mającego niedopełnienia przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia pracowników realizujących zadanie na umowę o pracę w rozumieniu Kodeksu pracy) oraz liczby miesięcy, w których nie dopełniono przedmiotowego wymogu – za każdą osobę poniżej liczby wymaganych pracowników realizujących zadanie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W zakresie nieuregulowanym niniejszym dokumentem, zastosowanie mają przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2020r. poz. 1282).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach