Przetargi.pl
Przebudowa ulicy Kasprzaka i Wschodniej w Piaskach wraz z budową kanalizacji deszczowej od km 0+000,00 do km 0+202,00

Gmina Piaski ogłasza przetarg

  • Adres: 63-820 Piaski, ul. 6 Stycznia
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 655 719 030 , fax. 655 719 049
  • Data zamieszczenia: 2020-02-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Piaski
    ul. 6 Stycznia 1
    63-820 Piaski, woj. wielkopolskie
    tel. 655 719 030, fax. 655 719 049
    REGON: 41105056300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.piaski-wlkp.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa ulicy Kasprzaka i Wschodniej w Piaskach wraz z budową kanalizacji deszczowej od km 0+000,00 do km 0+202,00
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    A/ Opis przedmiotu zamówienia branża drogowa: Zakres robót obejmuje m.in. - roboty pomiarowe– 0,202 km - rozbiórka elementów dróg – 1 kpl. - roboty ziemne – 1 kpl. - profilowanie i zagęszczanie podłoża – 1 kpl - wykonanie wpustów deszczowych, odwodnienia liniowego – 1 kpl - regulacja pionowa studni rewizyjnych, zaworów wodociągowych i gazowych, studzienek teletechnicznych – 1 kpl - demontaż istniejącego hydrantu nadziemnego i montaż nowego podziemnego – 1 kpl - oczyszczenie mechaniczne nawierzchni drogowych nieulepszonych – warstwy niebitumiczne – 1 kpl - podbudowa z mieszanki kruszywa niezwiązanego 0/31,5 mm gr. 10 cm – 1 kpl. - podbudowa z mieszanki kruszywa niezwiązanego 0/63 mm gr. do 15 cm – 1 kpl. - podbudowa z mieszanki kruszywa niezwiązanego 0/31,5 mm gr. 20 cm – 1 kpl. - warstwa ulepszonego podłoża z kruszywa związanego hydraulicznie cementem C1,5/2,0 gr. do 15 cm – 1 kpl. - nawierzchnia z kostki brukowej betonowej koloru szarego gr. 8cm – 1 kpl - nawierzchnia z kostki brukowej betonowej kolorowej gr. 8cm – 1 kpl - humusowanie z obsianiem skarp przy grubości humusu 10cm z gruntu wcześniej spryzmowanego – 1 kpl. - oznakowanie pionowe – 1pkl - lustro drogowe U-18a – 1 kpl - krawężniki betonowe o wymiarach 15x30cm na ławie betonowej - 1 kpl - krawężniki betonowe o wymiarach 12x25x100 cm na ławie betonowej – 1 kpl - chodniki z kostki betonowej bezfazowej koloru szarego gr. 8cm – 1 kpl - chodniki z kostki betonowej fazowanej koloru czerwonego gr. 8cm – 1 kpl - obrzeża betonowe o wym. 8x30 cm na ławie betonowej z oporem – 1 kpl - mur oporowy z betonu – 1kpl branża sanitarna: Zakres robót obejmuje m.in. - roboty pomiarowe– 0,30 km - rozbiórka istniejącej studni kanalizacji sanitarnej – 1 kpl. - roboty ziemne – 1 kpl. - kanały z rur kanalizacyjnych PCW o średnicy zew. fi 315 mm – 1kpl - kanały z rur kanalizacyjnych PCW o średnicy zew. fi 200 mm – 1kpl - studnie prefabrykowane DN 1000 mm – 1kpl - studnie rewizyjne z kręgów betonowych fi 1000 mm – wymiana kręgów betonowych, zwężki, włazy typu ciężkiego – 1 kpl - rury ochronne – zabezpieczenie ist. kabli energetycznych – 1 kpl - przełożenie istniejącego wodociągu w obrębie proj. studzienek ściekowych – 1 kpl branża elektryczna: Zakres robót obejmuje m.in. - wykop mechaniczny pod słupy wirowane – 1 kpl - montaż i stawianie słupów wirowanych jednożerdziowych – 1 kpl - demontaż wysięgnika 1-ramiennego z oprawą oświetleniową – 1 kpl. - montaż na słupach linii nn wysięgnika 1-ramiennego z oprawą oświetleniową – 1kpl branża teletechniczna: Zakres robót obejmuje m.in. - przebudowa linii kablowych (montaż ustawienie słupów pojedynczych drewnianych) – 1 kpl Wszystkie materiały muszą być zgodne ze Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. Prace należy wykonać zgodnie z dokumentacją techniczną ( projektem budowlanym, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, przedmiarami i kosztorysami ofertowymi), stanowiącą załącznik do niniejszej specyfikacji. Wykonawca będzie przeprowadzał na własny koszt pomiary i badania materiałów oraz robót zgodnie z zasadami kontroli jakości materiałów i robót określonych w Specyfikacji technicznej Wykonania i Odbioru Robót. Wszystkim wskazaniom znaków towarowych, patentów lub pochodzenia występującym w dokumentacji projektowej towarzyszą wyrazy „lub równoważny”, co oznacza, że dopuszcza się zastosowanie urządzeń i materiałów nie gorszych niż opisane w dokumentacji, t.j. spełniających wymagania techniczne, funkcjonalne i jakościowe co najmniej takie same, jak wskazane w dokumentacji projektowej, opisującej przedmiot zamówienia – wymagane pisemne uzgodnienia z Zamawiającym. W ofercie należy uwzględnić koszt opracowania organizacji ruchu na czas prowadzenia robót, koszt zabezpieczenia i rozliczenia mediów we własnym zakresie. Ponadto zakres prac obejmuje sporządzenie operatu kolaudacyjnego, na który składa się: - dokumentacja powykonawcza - obsługa geodezyjna wraz z inwentaryzacją powykonawczą – 3kpl. Map - atesty na materiały i prefabrykaty - protokoły odbioru robót - wymagane dokumenty dotyczące przeprowadzonych przez Wykonawcę uzgodnień, badań i sprawdzeń Na przedmiotowe zadanie Zamawiający wymaga udzielenia co najmniej 3-letniego okresu gwarancji/rękojmi B) Technologia wykonania prac: 1.Prace związane z wykonaniem inwestycji należy prowadzić zgodnie z obowiązującymi normami, przepisami prawa budowlanego, przepisami prawa dotyczącymi wymagań technicznych, ochrony środowiska naturalnego, zgodnie z zasadami BHP oraz wiedzą techniczną. 2.Wszystkie zastosowane materiały muszą posiadać odpowiednie atesty, aprobaty i certyfikaty oraz być zgodne z Polskimi Normami. 3.Wykonawca, na własną odpowiedzialność i na swój koszt, winien podjąć wszelkie środki zapobiegawcze wymagane przez rzetelną praktykę budowlaną oraz aktualne okoliczności, aby zabezpieczyć prawa właścicieli posesji sąsiadujących z placem budowy/robót i unikać powodowania tam jakichkolwiek zakłóceń czy szkód. 4.Wykonawca winien zabezpieczyć Zamawiającego przed wszelkimi skutkami finansowymi z tytułu jakichkolwiek roszczeń wniesionych przez właścicieli posesji czy budynków sąsiadujących z placem budowy/robót w zakresie, w jakim Wykonawca odpowiada za takie zakłócenia czy szkody. 5.Teren okoliczny oraz ruch pieszy i kołowy należy w sposób trwały zabezpieczyć przed oddziaływaniem robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Składający ofertę musi wnieść wadium w wysokości: 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa niniejszego warunku udziału w postępowaniu,
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Kosztorysy ofertowe, 2. Dowód wniesienia wadium, 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania firmy, jeśli nie wynika ono z przedstawionych dokumentów (jeżeli dotyczy), 4. Oświadczenie o zatrudnieniu osób wykonujących przedmiot zamówienia w warunkach określonych w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku – kodeks Pracy (t.j. Dz.U. z 2018r. poz. 108, ze zm. ) na podstawie umowy o pracę, zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp (zał. nr 7), które będą brały czynny udział przy realizacji zadania związanego z realizacją przedmiotu zamówienia, co najmniej w zakresie wykonania koryta, warstwy mrozoochronnej, podbudowy z kruszywa łamanego, ułożenia nawierzchni z kostki betonowej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach