Przetargi.pl
„Przebudowa ulicy Jeziornej i Sielankowej w miejscowości Kamień Krajeński”

Gmina Kamień Krajeński ogłasza przetarg

  • Adres: 89430 Kamień Krajeński, Plac Odrodzenia
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 389 45 10 , fax. 52 388 63 92
  • Data zamieszczenia: 2017-03-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kamień Krajeński
    Plac Odrodzenia 3
    89430 Kamień Krajeński, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 389 45 10, fax. 52 388 63 92
    REGON: 00052745700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Przebudowa ulicy Jeziornej i Sielankowej w miejscowości Kamień Krajeński”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje przebudowę dróg gminnych - ul. Jeziornej i ul. Sielankowej w Kamieniu Krajeńskim - polegającą na podniesieniu ich parametrów i poprawie bezpieczeństwa uczestników ruchu poprzez wymianę zdegradowanych warstw nawierzchni jezdni, budowę nawierzchni miejsc parkingowych, zmianę organizacji ruchu, budowę progów zwalniających i chodników oraz wykonanie nawierzchni bitumicznej na dwóch gruntowych skrzyżowaniach. Przebudowa w/w dróg gminnych realizowana będzie na terenie działek o nr ewid. 1/3, 1/33, 1/34, 1063, 1065, 1067 położonych w obrębie ewidencyjnym Kamień Krajeński: 1) ul. Jeziorna - o długości 490,52m (zaprojektowano jako drogę jednojezdniową, dwukierunkową o szer. jezdni 4m; po lewej stronie zaprojektowano pobocze o szer. 0,75m lub parking dla samochodów osobowych; po prawej stronie przewidziano pozostawienie istniejącego chodnika, do którego należy dowiązać się z projektowaną drogą); 2) ul. Sielankowa - o długości 108,36m (zaprojektowano jako drogę jednojezdniową, dwukierunkową o szer. jezdni 3,5m; po prawej stronie zaprojektowano chodnik od km 0+004,00 do końca odcinka, po lewej stronie zaprojektowano chodnik od km 0+006,62 do km 0+0,051,90). Wykonawca zobowiązany jest do: a) zapoznania się z przedmiotem zamówienia oraz zawarcia w cenie oferty wszystkich kosztów za roboty niezbędne do prawidłowego ich wykonania, zgodnie z technologią robót określoną polską normą oraz warunkami technicznymi odbioru robót, b) sporządzenia kosztorysu ofertowego oraz harmonogramu rzeczowo-finansowego i przedłożenia najpóźniej w dniu zawarcia umowy (dotyczy Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą), c) wykonania robót budowlanych zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi przepisami i normami oraz przy zachowaniu przepisów BHP, przy maksymalnym ograniczeniu uciążliwości prowadzenia robót u Zamawiającego, d) zagwarantowania wykonania przedmiotu zamówienia pod kierownictwem osób posiadających wymagane przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, e) zapewnienia materiałów i urządzeń niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy, posiadających aktualne atesty i certyfikaty pozwalające na ich stosowanie. W przypadku podania przez Zamawiającego nazw materiałów, producentów czy znaków towarowych należy je traktować jako przykładowe, mające na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia oraz określające standard techniczny i jakościowy. Materiały do wykonania zamówienia należy przyjmować w kategorii i jakości nie niższej (równoważne) niż te wskazane w SIWZ i załącznikach do niej, Informujemy, że zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp „Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, obowiązany jest wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego”. f) transportu materiałów na plac budowy oraz dostarczenia i eksploatację maszyn i urządzeń na własny koszt, g) uzyskania zezwolenia od zarządcy drogi na zajęcie pasa drogowego na cele nie związane z budową przed rozpoczęciem wykonywania robót wykonawca zgodnie z art. 40 ustawy z dnia 21 marca 1985r o drogach (Dz. U. z 2015 r., poz. 460 ze zm.) w zw. z art. 47 ust. 4 ustawy prawo budowlane). Po stronie Wykonawcy leży poniesienie kosztów, o ile zostały pominięte w dokumentacji projektowej, a ich poniesienie będzie niezbędne do należytego wykonania umowy. h) poniesienia odpowiedzialności za bezpieczeństwo swoich pracowników oraz innych osób znajdujących się w obrębie prowadzonych robót, i) pokrycie kosztów odtworzenia nawierzchni dróg, j) oznakowania prowadzonych robót, k) utrzymania terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz usuwania na bieżąco zbędnych materiałów, odpadów i śmieci, l) zapewnienia na swój własny koszt dostępu do terenów położonych w pobliżu terenu budowy przez cały okres budowy, m) zapewnienia we własnym zakresie wywozu i utylizacji odpadów budowlanych. Po zakończeniu robót, ale przed ostatecznym odbiorem przez Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania terenu budowy wraz z terenem przyległym i doprowadzenia ich do stanu jaki był przed rozpoczęciem robót, n) zapewnienie na własny koszt obsługi geodezyjnej (tyczenie oraz dokumentacja geodezyjna powykonawcza), o) opracowania i uzgodnienia projektu organizacji ruchu na czas wykonywania robót, p) opracowania Planu Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający określa wymóg zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane czynności w trakcie realizacji zamówienia: robotnik budowlany (tzn. osoba faktycznie wykonująca roboty budowlano-montażowe); operator sprzętu, maszyn budowlanych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium należy wnieść przed terminem składania ofert w wysokości 13 000,00 zł (słownie złotych: trzynaście tysięcy 00/100)zgodnie w wymogami SIWZ i ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach