Zarząd Dróg, Gospodarki Mieszkaniowej i Komunalnej w Lubiczu ogłasza przetarg
- Adres: 87162 Lubicz, ul. Toruńska
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 566 782 709 , fax. 566 782 709
- Data zamieszczenia: 2017-03-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg, Gospodarki Mieszkaniowej i Komunalnej w Lubiczu
ul. Toruńska
87162 Lubicz, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 566 782 709, fax. 566 782 709
REGON: 87172575700000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa-sprzedaż fabrycznie nowego samochodu ciężarowego o DMC 18 t, z fabrycznie nową zabudową do wywrotu na 3 strony oraz z fabrycznie nowym HDS zakabinowym, składanym. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa-sprzedaż fabrycznie nowego samochodu ciężarowego o DMC 18 t, z fabrycznie nową zabudową do wywrotu na 3 strony oraz z fabrycznie nowym HDS zakabinowym, składanym. Szczegółowy opis znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ. 3.1.2. Sfinansowanie zakupu pojazdu określonego w pkt. 3.1.1. w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu, z uwzględnieniem n/w warunków: 3.1.2.1. Wpłata początkowa dokonana przez Zamawiającego po podpisaniu umowy leasingowej w kwocie 164.000 zł. (słownie złotych: sto sześćdziesiąt cztery tysiące). Kwota określona w zdaniu pierwszym zawiera podatek VAT. 3.1.2.2. Okres spłaty rat leasingowych 59 miesięcy. 3.1.2.3. Wykup leasingu dokonany w 60 miesiącu w wysokości - 1% początkowej wartości pojazdu. 3.1.2.4. Rozliczenia dokonywane będą w PLN. 3.1.2.5. Stała stopa procentowa. 3.1.3. Gwarancja: 3.1.3.1. Zespół napędowy – 36 miesięcy. 3.1.3.2. Zabudowa – 24 miesiące. 3.1.3.3. HDS – 24 miesiące. 3.1.4. Ubezpieczenie komunikacyjne. Zamawiający przewiduje objęcie ubezpieczeniem komunikacyjnym (pakiet OC+ AC+ NW) przez cały okres trwania umowy leasingowej. Składki ubezpieczenia płatne będą jednorazowo w pakietach jednorocznych. 3.2. Zamawiający żąda, aby przedmiot zamówienia określony w pkt. 3.1.1. SIWZ był realizowany przez wykonawcę legitymującego się zatrudnieniem pracowników na podstawie umowy o pracę w myśl przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502, ze zmianami) w ilości przekraczającej min. 50 % ogólnej liczby pracowników. Do realizacji przedmiotu zamówienia wykonawca przeznaczy sprzedawców i pracowników serwisu zatrudnionych na podstawie wymienionych w zdaniu pierwszym przepisów. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34142000-4
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną