Przetargi.pl
Przebudowa ulicy Jadwigi Młodowskiej w Chełmie

Zarząd Dróg Miejskich ogłasza przetarg

  • Adres: 22-100 Chełm, ul. Chełmońskiego 1
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 082 5633228 , fax. 082 5633839
  • Data zamieszczenia: 2013-03-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Miejskich
    ul. Chełmońskiego 1 1
    22-100 Chełm, woj. lubelskie
    tel. 082 5633228, fax. 082 5633839
    REGON: 11019875800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdm-chelm.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Miejska jednostka organizacyjna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa ulicy Jadwigi Młodowskiej w Chełmie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa ulicy Jadwigi Młodowskiej w Chełmie. 2. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje: 1) roboty przygotowawcze, a) Przeprowadzenie podczas prac ziemnych badań archeologicznych w formie nadzoru wraz z uzyskaniem pozwolenia Lubelskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków na prowadzenie badań archeologicznych (zgodnie z decyzją LWKZ) oraz sporządzenie dokumentacji powykonawczej (1 szt.), 2) roboty rozbiórkowe i ziemne, a) frezowanie nawierzchni bitumicznej grubości 12 cm, 8 cm, 6 cm, 4 cm, z wywozem materiału z rozbiórki na odległość średnią 10 km, mechanicznym wbudowaniem, rozścieleniem i zagęszczeniem na drogach gruntowych (787,00 m3), b) rozebranie krawężników betonowych wraz z ławą fundamentową z wywozem gruzu, rozkruszeniem, dowozem na miejsce wbudowania, wbudowaniem i zagęszczeniem na drogach gruntowych. Transport na odległość średnią 10 km (1 100,00 m), c) rozebranie nawierzchni zatok autobusowych oraz chodnika z kostki brukowej betonowej na podsypce cementowo-piaskowej, wykonane ręcznie z ręcznym załadunkiem i transportem na paletach na odległość średnią 10 km (620,00 m2), d) rozebranie istniejących warstw konstrukcyjnych zatok autobusowych grubości 60-80 cm oraz chodnika grubości 10-20 cm z wywozem gruzu, rozkruszeniem, dowozem na miejsce wbudowania, wbudowaniem i zagęszczeniem na drogach gruntowych. Transport na odległość średnią 10 km (210,00 m3), e) rozebranie istniejących warstw konstrukcyjnych chodnika bitumicznego grubości 10-20 cm z wywozem gruzu, rozkruszeniem, dowozem na miejsce wbudowania, wbudowaniem i zagęszczeniem na drogach gruntowych. Transport na odległość średnią 10 km (480,00 m3), 3) jezdnia (km 0+000 - 0+322,65), a) wykonanie warstwy wzmacniającej grunt pod warstwy technologiczne z geowłókniny separacynej na poszerzeniu jezdni (124,00 m2), b) wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0/63 mm grubości 30 cm stabilizowanego mechanicznie na poszerzeniu jezdni (110,00 m2), c) wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 mm grubości 20 cm stabilizowanego mechanicznie na poszerzeniu jezdni (110,00 m2), d) wykonanie podbudowy z betonu asfaltowego AC22P grubości 8 cm z transportem na miejsce wbudowania na średnią odległość 10 km na poszerzeniu jezdni (110,00 m2), e) rozłożenie geosiatki 100/100 na styku poszerzeń nawierzchni (70,00 m2), f) wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego AC11W warstwa profilowa grubości 3 cm z transportem na miejsce wbudowania na średnią odległość 10 km (3600,00 m2), g) wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego AC16W warstwa profilowa grubości 5 cm z transportem na miejsce wbudowania na średnią odległość 10 km (3600,00 m2), h) wykonanie warstwy ścieralnej z masy mastyksowo-grysowej SMA 11 grubości 4 cm z dowozem na miejsce wbudowania na średnią odległość 10 km z zastosowaniem taśm dylatacyjnych do uszczelnienia połączeń nawierzchni (3600,00 m2), 4) jezdnia (km 0+322,65 - 0+685,85), a) wykonanie podbudowy z betonu asfaltowego AC22P grubości 8 cm z transportem na miejsce wbudowania na średnią odległość 10 km (3170,00 m2), b) wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego AC16W warstwa wiążąca grubości 6 cm z dowozem na miejsce wbudowania na średnią odległość 10 km (3170,00 m2), c) wykonanie warstwy ścieralnej z masy mastyksowo-grysowej SMA 11 grubości 4 cm z dowozem na miejsce wbudowania na średnią odległość 10 km z zastosowaniem taśm dylatacyjnych do uszczelnienia połączeń nawierzchni (3170,00 m2), 5) jezdnia przy postoju TAXI, a) wykonanie warstwy ścieralnej z masy mastyksowo-grysowej SMA 11 grubości 4 cm z dowozem na miejsce wbudowania na średnią odległość 10 km z zastosowaniem taśm dylatacyjnych do uszczelnienia połączeń nawierzchni (1040,00 m2), 6) skrzyżowania, a) wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego AC16W warstwa wiążąca średniej grubości 5 cm z transportem na miejsce wbudowania na średnią odległość 10 km (130,00 t), b) wykonanie warstwy ścieralnej z masy mastyksowo-grysowej SMA 11 grubości 4 cm z dowozem na miejsce wbudowania na średnią odległość 10 km z zastosowaniem taśm dylatacyjnych do uszczelnienia połączeń nawierzchni (1000,00 m2), 7) zjazdy, a) wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 mm grubości 20 cm (130,00 m2), b) wykonanie zjazdów i opaski wyspy kanalizującej ruch z kostki brukowej betonowej, z wypełnieniem spoin piaskiem, układane na podsypce cementowo-piaskowej przy użyciu kostki czerwonej bezfazowej grubości 8 cm z wypełnieniem szczelin na połączeniu różnych rodzajów nawierzchni masą zalewową (150,00 m2), 8) zatoki autobusowe, a) wykonanie warstwy wzmacniającej grunt pod warstwy technologiczne z geowłókniny separacynej (224,00 m2), b) wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0/63 mm grubości 30 cm stabilizowanego mechanicznie (224,00 m2), c) wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 mm grubości 20 cm stabilizowanego mechanicznie (224,00 m2), d) wykonanie nawierzchni zatok z kostki brukowej betonowej bezfazowej szarej grubości 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem szczelin na połączeniu różnych rodzajów nawierzchni masą zalewową (224,00 m2), 9) chodniki, a) wykonanie warstw odsączających z piasku, wykonywane i zagęszczane mechanicznie przy grubości warstwy po zagęszczeniu 10 cm (3070,00 m2), b) wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 mm grubości 20 cm stabilizowanego mechanicznie (3070,00 m2), c) wykonanie chodników z kostki brukowej betonowej bezfazowej szarej, z wypełnieniem spoin piaskiem, układane na podsypce cementowo-piaskowej, przy użyciu kostki szarej grubości 6 cm z wypełnieniem szczelin na połączeniu różnych rodzajów nawierzchni masą zalewową (3070,00 m2), 10) mur oporowy, a) przygotowanie nasypu z gruntu kategorii I-IV zasypka murów z gruntem niespoistym (22,00 m3), b) wykonanie murów oporowych z betonu C25/30 (27,98 m3), c) wykonanie i montaż stalowej balustrady zabezpieczającej ze stali niklowanej (53,00 m), 11) elementy ulic, a) ustawienie krawężników betonowych, wraz z wykonaniem ław betonowych z oporem, na podsypce cementowo-piaskowej, o wymiarach 20x30 cm, ława z betonu C12/15 (1100,00 m), b) ustawienie obrzeży na ławie betonowej z oporem z betonu C8/10 przy wymiarach obrzeża 30x8 cm (800,00 m), 12) urządzenia obce, a) regulację pionową studzienek rewizyjnych kanalizacji deszczowej i sanitarnej z wymianą na włazy samopoziomujące, z wymianą kominów włazowych przy użyciu zapraw szybkowiążących (22 szt.), b) regulację pionową studzienek urządzeń podziemnych: studnie teletechniczne 16 sztuk, studzienki gazowe 7 sztuk, zasuwy wodociągowe teleskopowe 27 sztuk, studnie sanitarne 10 sztuk, kratki kanalizacyjne-7 sztuk (10,60 m3), c) zabezpieczenie przewodów teletechnicznych pod jezdnią rurami osłonowymi dwudzielnymi (wraz z rozbiórką i odtworzeniem warstw konstrukcyjnych nawierzchni) (113,00 m), d) Przebudowę kolizji - układanie kabli wielożyłowych w rowach kablowych ręcznie z zabezpieczeniem folią kalandrowaną z PVC uplastycznionego, grubości powyżej 0,4-0,6 mm YKY 4x120 mm2 (25,00 m), 13) oznakowanie, a) tablice znaków drogowych zgodnie z zatwierdzonym projektem organizacji ruchu (66 szt.), b) ustawienie poręczy ochronnych typ olsztyński malowane proszkowo zgodnie z załączonym schematem (474,00 m), c) znakowanie poziome grubowarstwowe zgodnie z projektem stałej organizacji ruchu (716,00 m2), 14) roboty wykończeniowe, a) wykonanie umocnienia skarpy płytami prefabrykowanymi ażurowymi z rozbiórki (300,00 m2), 3. Szczegółowy zakres robót opisanych w pkt III. 1 i 2 SIWZ określa dokumentacja projektowa (załącznik nr 11 do SIWZ) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (załącznik nr 10 do SIWZ) oraz przedmiar robót (załącznik nr 7 do SIWZ). 4. W ramach realizacji zamówienia do obowiązków Wykonawcy należy: 1) wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, kosztorysem ofertowym sporządzonym na podstawie przedmiaru robót oraz zasadami wiedzy technicznej przy zastosowaniu obowiązujących przepisów i warunków technicznych, 2) zabezpieczenie placu budowy wraz z bezpośrednim sąsiedztwem prowadzonych prac, zgodnie z obowiązującymi zasadami bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, 3) zapewnienie pełnej obsługi geodezyjnej zadania, 4) opracowanie projektu czasowej zmiany organizacji ruchu na czas budowy wraz z uzyskaniem zatwierdzenia organu zarządzającego ruchem na terenie miasta Chełm, 5) wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni z mieszanki mastyksowo-grysowej SMA bezszwowo, 6) zapewnienie ciągłości ruchu ulicznego w trakcie prowadzenia robót za wyjątkiem wykonywania robót wymienionych w pkt 5, 7) dokonanie zgłoszeń o zamiarze rozpoczęcia robót do właścicieli istniejących urządzeń oraz dopełnienie wszelkich formalności związanych z prowadzeniem robót (zgodnie z warunkami wydanymi przez właścicieli urządzeń podziemnych i naziemnych) wraz z nadzorem właścicielskim, 8) ubezpieczenie robót, przy czym ubezpieczeniu winna podlegać w szczególności odpowiedzialność cywilna za szkody powstałe z winy Wykonawcy oraz w następstwie nieszczęśliwych wypadków, dotyczących pracowników Wykonawcy i osób trzecich, powstałe w związku z prowadzonymi robotami, w tym także z ruchem pojazdów mechanicznych, 9) zabezpieczenie oraz utrzymanie wszystkich elementów bezpieczeństwa ruchu wprowadzonych na podstawie projektu organizacji ruchu na czas budowy (oznakowania, wygrodzeń itp.) w sposób zapewniający ich widoczność i czytelność oraz bieżąca kontrola stanu i kompletności oznakowania robót, a także jego korekta wynikająca z postępu robót, 10) uporządkowanie placu budowy, 11) wykonanie, pokrycie kosztów wszystkich badań, pomiarów, ekspertyz niezbędnych do realizacji zadania i dla udokumentowania wymaganej jakości wykonanych robót, a także wbudowanych materiałów. Wszystkie opinie i wyniki badań muszą być wykonane przez specjalistyczne laboratorium branżowe, 12) dostarczenie Zamawiającemu wszystkich dokumentów niezbędnych do oceny prawidłowego wykonania robót, 13) wykonanie i przekazanie Zamawiającemu inwentaryzacji powykonawczej - w 5 egz., w tym jeden w wersji elektronicznej, 14) systematyczne prowadzenie badań, pomiarów, prób i sprawdzeń kontrolnych, niezbędnych do zachowania wysokiej jakości robót budowlanych, w sposób zgodny i z częstotliwością wykonywania wskazaną w specyfikacji wykonania i odbioru robót budowlanych, zgodnie obowiązującymi wytycznymi, normami i przepisami w tym zakresie. Wyniki przeprowadzonych badań, pomiarów, prób i sprawdzeń kontrolnych będą udostępniane na każde żądanie przedstawicielowi Zamawiającego do wglądu. Zamawiający będzie prowadził niezależne i systematyczne badania, pomiary, próby oraz sprawdzenia w celu kontroli prawidłowości wykonania niniejszego zamówienia. 15) wykonanie zamówienia z materiałów i przy pomocy urządzeń spełniających wymogi projektu co do jakości wynikającej z przepisów: a) o systemie oceny zgodności, b) o wyrobach budowlanych, potwierdzonych przez aktualne certyfikaty zgodności, deklaracje zgodności, aprobaty techniczne, atesty, opisy urządzeń technicznych, instrukcje obsługi, zaświadczenia podmiotów uprawnionych do kontroli jakości, zaświadczenia niezależnych podmiotów zajmujących się poświadczaniem zgodności działań Wykonawcy z normami jakościowymi; 16) organizacja i zgłaszanie gotowości do odbioru robót zanikających, częściowych oraz odbioru końcowego oraz przedkładanie Zamawiającemu wszelkich dokumentów wymaganych do odbioru (w tym atesty, aprobaty techniczne, protokoły badań, protokoły pomiarów, inwentaryzacje powykonawcze obiektów i części obiektów); 17) poniesienie wszelkich innych kosztów niezbędnych do realizacji, zabezpieczenia i odbioru przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 42 170,00 PLN (słownie: czterdzieści dwa tysiące sto siedemdziesiąt PLN 00/100)w terminie i na zasadach określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdm-chelm.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach