Przetargi.pl
Przebudowa ulicy Grabowej w Zduńskiej Woli

Miasto Zduńska Wola ogłasza przetarg

  • Adres: 98-220 Zduńska Wola, ul. Stefana Złotnickiego 12
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 043 8243136, 8254660 , fax. 043 8232605
  • Data zamieszczenia: 2009-05-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Zduńska Wola
    ul. Stefana Złotnickiego 12 12
    98-220 Zduńska Wola, woj. łódzkie
    tel. 043 8243136, 8254660, fax. 043 8232605
    REGON: 00059842800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdunskawola.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa ulicy Grabowej w Zduńskiej Woli
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przebudowywana ulica Grabowa jest drogą miejską o nawierzchni gruntowej. Zlokalizowana jest pomiędzy ulicą Klasztorną (droga miejska) oraz ulicą Świerkową (droga powiatowa). Jej długość wynosi 385,7 m. Na całym odcinku brakuje kanalizacji deszczowej oraz kilku przyłączy kanalizacji sanitarnej.Nawierzchnię jezdni ulicy Grabowej należy wykonać z betonu asfaltowego o łącznej grubości 12 cm (dla ruchu kategorii KR2) na powierzchni 2.419,00 m. kw., zamkniętą obustronnie krawężnikami betonowymi drogowymi 15 x 30 cm na ławie betonowej z oporem o długości 581 m. Chodniki (kolor szary) i ścieżkę rowerową (kolor czerwony) należy wykonać z kostki betonowej gr. 6 cm na podsypce cementowo - piaskowej gr. 3 cm na powierzchni łącznie 1.700,00 m. kw. i zakończyć obrzeżami betonowymi 8 x 30 cm na ławie betonowej o długości 1.121,00 m. Wjazdy do posesji wykonać z kostki betonowej grafitowej grubości 8 cm na podsypce cementowo- piaskowej gr. 3 cm i podbudowie z chudego betonu gr. 10 cm., na powierzchni 439,00 m. kw. Kanalizację deszczową wykonać należy z rur PCV fi 300 o długości 380,00 m, przykanaliki z rur PCV fi 200 o łącznej długości 111,00 m, studnie rewizyjne fi 1200 mm z włazami typu ciężkiego D 400 w ilości 10 kpl., studzienki ściekowe fi 500 mm w ilości 19 kpl. Kanalizację deszczową należy włączyć w istniejącą studnię na skrzyżowaniu ulic Podleśnej i Klasztornej.Przyłącza kanalizacji sanitarnej (3 szt.) wykonać z rur PCV fi 160 typu S o łącznej długości 19,50 m oraz odcinek kanalizacji sanitarnej fi 200 typu S od istniejącej studni w ulicy Grabowej do studni S 1 w ulicy Cyprysowej o długości 26,00 m. W ramach zamówienia należy przesadzić 10 szt. drzew o średnicy pnia do 20 cm w pas zieleni i wykonać trawniki na powierzchni 343,00 m. kw.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 26.000 PLN
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Do udziału w przetargu dopuszczeni zostaną wykonawcy, którzy: 1) spełniają wymogi podmiotowe określone w art. 22 Ustawy Prawo zamówień publicznych, 2) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych, 3) w przeciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali jako główny wykonawca przynajmniej jedno zamówienie odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia - wykonali przebudowę przynajmniej jednej drogi wraz z budową kanalizacji deszczowej o długości ok. 250 m. i wartości wykonanych robót co najmniej 1.000.000,00 zlotych; 4) przedłożą dokumenty potwierdzające, że przedmiotowe roboty zostały wykonane należycie. 5) posiadają środki finansowe na rachunku bankowym w wysokości odpowiadającej 20% ceny całkowitej podanej w ofercie lub zdolność kredytową jak wyżej - potwierdzone informacją z banku obsługującego zgodnym w treści z Załącznikiem nr 3 do SIWZ. 2. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że: a) warunek określony w pkt. 1) spełnia każdy wykonawca, b) warunek określony w pkt. 2) spełnia każdy wykonawca, c) warunek określony w pkt. 3), 4) i 5) spełniają łącznie wszyscy wykonawcy. Wymogi podmiotowe uważa się za spełnione, jeżeli wykonawca w ofercie przedłoży stosowne dokumenty potwierdzające spełnienie wymogów. Powyższe zostanie ocenione metodą spełnia / nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W ofercie pod rygorem wykluczenia wykonawcy z postępowania przetargowego i odrzucenia oferty, muszą być zamieszczone następujące oświadczenia i dokumenty: 1.Formularz oferty zgodny w treści ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ, 2.Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (zawarte w treści Załącznika Nr 1) a także dokumenty potwierdzające spełnienie tych warunków: wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością oraz zbliżonymi zakresem do przedmiotowego zamówienia, z podaniem ich wartości, wielkości, daty i miejsca wykonania oraz odbiorców; dokumenty potwierdzające, że roboty wykazane wyżej zostały wykonane należycie; informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca posiadanie przez wykonawcę środków finansowych na rachunku bankowym w wysokości nie mniej niż 20% całkowitej ceny oferty lub zdolność kredytową w tej wysokości - zgodna z treścią Załącznika nr 3 - wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 3. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, uprawnienia budowlane w branży drogowej, instalacyjnej z aktualnymi zaświadczeniami o przynależności do izby inżynierów; 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5. Dokument stwierdzający prawo osoby (osób) podpisującej ofertę do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu o uzyskanie przedmiotowego zamówienia publicznego, ale tylko wtedy kiedy prawo do reprezentowania wykonawcy nie wynika z treści odpisu z właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej; 6. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 7. Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 8. Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert; 9. Oświadczenia wykonawcy, zgodne ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ; 10. Dowód wniesienia wymaganej kwoty wadium; 11. Oświadczenie o przyjęciu bez zastrzeżeń warunków SIWZ i umowy, wniesieniu wymaganej kwoty ZNWU (zawarte w Załączniku Nr 1 do SIWZ); 12. Informacja dotycząca podwykonawców - Załącznik nr 4 do SIWZ, jeżeli wykonawca nie przewiduje zatrudnienia podwykonawców, wpisuje w załączniku - nie dotyczy; 13. Podpisany wzór umowy (Załącznik nr 5 do SIWZ); 14. Harmonogram rzeczowo - finansowy robót; 15. Kosztorysy ofertowe.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdunskawola.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach