Przetargi.pl
Przebudowa ulicy Farnej wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną w Piotrkowie Trybunalskim

Miasto Piotrków Trybunalski ogłasza przetarg

  • Adres: 97-300 Piotrków Trybunalski, ul. Pasaż Rudowskiego 10
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 044 7327796 , fax. 044 7327798
  • Data zamieszczenia: 2011-10-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Piotrków Trybunalski
    ul. Pasaż Rudowskiego 10 10
    97-300 Piotrków Trybunalski, woj. łódzkie
    tel. 044 7327796, fax. 044 7327798
    REGON: 59064846800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.piotrkow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa ulicy Farnej wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną w Piotrkowie Trybunalskim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres rzeczowy obejmuje: 1. Branża drogowa 2. Mała architektura 3. Kanalizacja deszczowa z przyłączami 4. Kanalizacja sanitarna z przyłączami 5. Sieć wodociągowa z przyłączami 6. Branża elektroenergetyczna-oświetlenie uliczne i zasilanie energetyczne w następującym opisanym projektami zakresie: 1. Branża drogowa 1.1. Roboty rozbiórkowe nawierzchni z mas mineralno-bitumicznych, podbudowy z kostki brukowej, krawężników betonowych, chodników z płyt betonowych, 1.2. Roboty odtworzeniowe nawierzchni z kostki granitowej wraz z warstwami konstrukcji drogi na skrzyżowaniach z ulicą Zamkową i Placem Czarnieckiego oraz Krakowskim Przedmieściem, ulicą Grodzką i ulicą Starowarszawską, 1.3. Roboty ziemne - korytowanie głębokości 30 cm na całej szerokości jezdni i chodników wykonywane mechanicznie w gruncie kat. II-VI, formowanie i zagęszczanie nasypów, 1.4. Jezdnia - nawierzchnie z szarej kostki granitowej regularnej o wym. 8 x 8 x 10 cm ze spoiną wypełnioną żywicą, na podbudowie z kruszyw łamanych gr. 25 cm oraz na podbudowie z gruntu stabilizowanego cementem Rm =2,5 MPa gr. 25 cm - w miejscach przekopów, 1.5. Rynsztok - z płyt granitowych 40 x 40 x 9 cm ze spoiną wypełnioną żywicą, na ławie betonowej z betonu B-15 gr. 15 cm, 1.6. Chodniki i zjazd gospodarczy - nawierzchnie z szarej kostki granitowej o wym. 8 x 8 x 10 cm ze spoiną wypełnioną żywicą, na podbudowie z kruszyw łamanych gr. 20 cm, 1.7. Montaż pionowych znaków drogowych na słupkach z rur stalowych. UWAGA: nawierzchnia jezdni musi posiadać elementy z kostki rudej i czarnej, przedstawione na rysunkach części architektonicznej. 2. Mała architektura 2.1 Kosze na śmieci. 3. Kanalizacja deszczowa z przyłączami: 3.1. Roboty pomiarowe, cięcie nawierzchni, rozbiórkowe, wywóz gruzu do 5km, 3.2. Demontaż studni (1 kpl) i wpustów ulicznych (2 kpl), 3.3. Demontaż istniejącej kanalizacji deszczowej z rur PVC 315 i PVC 200 14 mb, 3.4. Wykopy wąskoprzestrzenne o pionowych ścianach, w pełni umocnione, 3.5. Sieć kanalizacji deszczowej z rur PVC 250 wraz z kształtkami (odcinek fd1 - fd9) (w wycenie kanalizacji deszczowej uwzględnić koszty związane z wykonaniem dwa razy inspekcji kanału kamerą wizyjną, dokumentację załączyć do dokumentów odbiorowych) 48,3mb, 3.6. Przykanaliki do wpustów ulicznych z rur PVC 200 wraz z kształtkami 3,3 mb3 szt., 3.7. Przykanaliki do posesji z rur PVC 200 wraz z kształtkami 5,6 mb1 szt., 3.8. Przykanaliki do rur spustowych z rur PVC 200 wraz z kształtkami i syfonami Geigera 11,1 mb6 szt. 3.9. Wpusty uliczne z osadnikami DN500, klasa D400 3 kpl 3.10. Studnie żelbetowe DN1000, włazy z wypełnieniem betonowym D400, uszczelka wtopiona w korpus 2 kpl 3.11. Rury ochronne PEHD 350 9,0 mb 3.12. Pełna wymiana gruntu pod terenami utwardzonymi - jezdnie, chodniki, parkingi, wjazdy. 4. Kanalizacja sanitarna z przyłączami: 4.1. Roboty pomiarowe, cięcie nawierzchni, rozbiórkowe, wywóz gruzu do 5km; 4.2. Demontaż studni (1 kpl); 4.3. Demontaż istniejącej kanalizacji sanitarnej z rur kamionkowych DN250 60 [mb]; 4.4. Wykopy wąskoprzestrzenne o pionowych ścianach, w pełni umocnione; 4.5. Sieć kanalizacji sanitarnej z rur kamionkowych obustronnie szkliwionych DN250 wraz z kształtkami (odcinek fs1 - fs1.3) (w wycenie kanalizacji sanitarnej uwzględnić koszty związane z wykonaniem dwa razy inspekcji kanału kamerą wizyjną, dokumentację załączyć do dokumentów odbiorowych) 47,8 mb; 4.6. Przykanaliki do posesji z rur kamionkowych obustronnie szkliwionych DN160 wraz z kształtkami (odcinek fs1 - fs1.1) 3,4 mb 1 szt.; 4.7. Wpusty uliczne z osadnikami DN500, klasa D400 3 kpl; 4.8. Studnie PVC DN600, włazy z wypełnieniem betonowym D400, uszczelka wtopiona w korpus 1 kpl 4.9. Rury ochronne PEHD 300 15,9 mb 4.10. Pełna wymiana gruntu pod terenami utwardzonymi - jezdnie, chodniki, parkingi, wjazdy. 5. Sieć wodociągowa z przyłączami: 5.1. Roboty pomiarowe, cięcie nawierzchni, rozbiórkowe, wywóz gruzu do 5km 5.2. Demontaż istniejących przyłączy wodociągowych 10,9 mb 5.3. Wykopy wąskoprzestrzenne o pionowych ścianach, w pełni umocnione 5.4. Przyłącza do budynków z rur PE TS 63, PN16 wraz z zasuwami z żeliwa sferoidalnego (odcinki fw1 - fw1.2; fw2 - fw2.2; fw3 - fw3.2; fw4 - fw4.2) 11 mb 4 kpl 5.5. Hydrant p-poż podziemny DN80 z żeliwa sferoidalnego z zasuwą, skrzynką i obudową (odcinek cw9 - cw9.2) 1 kpl 5.6. Rury ochronne PEHD 90 1,5 mb 5.7. Pełna wymiana gruntu pod terenami utwardzonymi - jezdnie, chodniki, parkingi, wjazdy 5.8. Próby ciśnieniowe i badania wody 5.9. Roboty ziemne, wykopy, pełne umocnienie ścian wykopów, zasypanie, pełna wymiana gruntów, zagęszczenie zgodnie z projektem. 6. Branża elektroenergetyczna - oświetlenie uliczne + zasilanie energetyczne 6.1. Wykopanie rowów kablowych w sposób ręczny, w gruncie kat. III-IV. 6.2. Wykonanie podsypki z warstwy piasku, pod oświetleniowe linie kablowe i dla przełożenia istniejącej linii zasilającej. 6.3. Ułożenie kabli zasilania oświetlenia ulicznego. 6.4. Montaż wysięgników i opraw oświetlenia na elewacji budynku. 6.5. Montaż tablic oświetlenia ulicznego w ścianach budynku. 6.6. Montaż w gotowym wykopie przepustów z PCV -rury AROT DVK-75 i A- 110PS 6.7. Wymiana kabli wielożyłowych z przełożeniem trasy kabla nn. 6.8. Zasypanie rowów kablowych z ich odpowiednim zagęszczeniem, do wysokości projektowanej podbudowy. 6.9. Wykonanie obowiązujących prób i badań wykonanej instalacji. UWAGI OGÓLNE: - Wszystkie prace wykonane będą z materiałów wykonawcy. - Wykonawca wykona wszystkie prace zgodnie z zatwierdzonymi do stosowania i obowiązującymi w PGE Dystrybucja Łódź - Teren S.A. Wytycznymi do budowy systemów elektroenergetycznych rekomendowanymi przez GK PGE (patrz http: www.zelt.pl osd index.php?id=632 ). Harmonogram realizacji prac (w tym wyłączenia sieci SN, nn i dopuszczenia do pracy sieciowej) należy uzgodnić ze służbami eksploatacyjnymi w RE Piotrków Trybunalski. Uzgodnione i zatwierdzone wyłączenia są bezpłatne. Wszelkie pozostałe nieujęte w zatwierdzonym przez Rejon harmonogramie wyłączenia są w pełni odpłatne. UWAGA : 1. Dopuszcza się zastosowanie zamiennych materiałów i urządzeń o standardach jakościowych nie gorszych niż projektowane. 2. Wywóz gruzu i ziemi z terenu budowy po robotach ziemnych we wszystkich branżach należy dokonać na składowisko Wykonawcy. WARUNKI WYKONANIA ROBÓT 1. Przed przystąpieniem do przetargu należy dokonać wizji lokalnej obiektu w miejscu realizacji zamówienia; 2. Wszystkie roboty winny być prowadzone zgodnie z Prawem Budowlanym przez osoby posiadające stosowne uprawnienia budowlane; 3. Rozpoczęcie robót należy zgłosić do odpowiednich jednostek - gestorów sieci, celem poinformowania o ww. robotach i czasie ich trwania; 4. Włączenie kanalizacji deszczowej, sanitarnej i wodociągu do sieci miejskich wykonać w uzgodnieniu z PWiK i MZDiK 5. Wszystkie materiały użyte do budowy muszą posiadać: Certyfikat na znak bezpieczeństwa wykazując, że zapewniono zgodność z kryteriami właściwych przepisów i dokumentów technicznych. Deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z: Polską Normą lub aprobatą techniczną w przypadku wyrobów, dla których nie ustanowiono Polskiej Normy, jeżeli nie są objęte certyfikacją. Wszystkie kształtki, zasuwy, hydrant itp. użyte do budowy wodociągu muszą być wykonane z żeliwa sferoidalnego. 6. Kontroli jakości materiałów (powołanych w projektach lub równoważnych o nie gorszych parametrach) i wykonywanych robót dokonują w imieniu zamawiającego inspektorzy nadzoru inwestorskiego zgodnie z przepisami ustawy prawo budowlane, specyfikacjami technicznymi. 7. Prace wykonywane będą w terenie z gęstą infrastrukturą, być może, że częściowo nierozpoznaną i niektóre roboty ziemne muszą być wykonywane ręcznie; 8. Prace w branży elektroenergetycznej będą prowadzone pod nadzorem inspektorów nadzoru zamawiającego i Rejonu Energetycznego; z uwagi na zbliżenia i skrzyżowania kabli projektowanych z istniejącymi kablami nn i sn- wykonanie robót należy uzgadniać z Zakładem Energetycznym w celu ich wyłączenia spod napięcia podczas trwania robót; czasy przerw w zasilaniu w energię elektryczną oraz wodę nie mogą być dłuższe niż 8 godzin i uzgadniane każdorazowo z gestorami sieci; 9. Wszystkie roboty w branży instalacyjnej i elektroenergetycznej muszą być prowadzone synchronicznie z robotami drogowymi 10. Niezbędna jest codzienna obecność na placu budowy Kierownika Budowy oraz Kierowników Robót w branżach, która aktualnie wykonuje swoje roboty; 11. Podczas realizacji robót wykonawca będzie przestrzegać przepisów dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych ( Dz.U. nr 47,Poz. 401); 12. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzą także: o Zapewnienie kompleksowej obsługi geodezyjnej inwestycji oraz wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej przez uprawnionego geodetę; o opracowanie dokumentacji powykonawczej w 4 egzemplarzach w każdej branży; o Uzyskanie koniecznych zezwoleń i uiszczenie opłat u zarządców dróg za zajęcie pasa drogowego; o Właściwe oznakowanie dróg (zgodnie z zatwierdzonymi projektami organizacji ruchu), zabezpieczenie wykopów przed dostępem osób postronnych, wykonanie przejść dla pieszych; o Dostarczenie, zainstalowanie i obsługa wszystkich tymczasowych urządzeń zabezpieczających takich jak: zapory, światła ostrzegawcze, sygnały, ogrodzenia, poręcze, kładki dla pieszych itp. Niezbędnych do ochrony robót i zapewniających bezpieczeństwo pieszych oraz pojazdów. o Wykonanie koniecznych badań zagęszczeń gruntu celem odtworzenia i odbudowy nawierzchni drogowych zgodnie z Polską Normą: Drogi samochodowe. Roboty ziemne. Wymagania i badania- PN-S-02205. Wskaźniki zagęszczenia gruntu oznaczyć zgodnie z normą BN-77/8931-12; W związku z powyższym wymogiem uzyskania wskaźnika zagęszczenia = 1, należy w wycenie jednostkowej robót ziemnych uwzględnić koszt ewentualnej wymiany gruntu. o Wykonawca odpowiada za ochronę instalacji na powierzchni ziemi i za urządzenia podziemne, takie jak rurociągi, kable itp. oraz uzyska od odpowiednich władz będących właścicielami tych urządzeń- potwierdzenie informacji dostarczonych mu przez Zamawiającego w ramach planu ich lokalizacji. Wykonawca zapewni właściwe oznaczenie i zabezpieczenie przed uszkodzeniem tych instalacji i urządzeń w czasie trwania budowy; o Wykonawca zobowiązany jest umieścić w swoim harmonogramie rezerwę czasową dla wszystkich rodzajów robót, które mają być wykonane w zakresie przełożenia instalacji i urządzeń podziemnych na terenie budowy i powiadomić inspektora nadzoru i władze lokalne o zamiarze rozpoczęcia robót. O fakcie przypadkowego uszkodzenia tych instalacji Wykonawca bezzwłocznie powiadomi inspektora nadzoru i zainteresowane władze oraz będzie z nimi współpracował dostarczając wszelkiej pomocy potrzebnej przy dokonywaniu napraw. Wykonawca będzie odpowiadać za wszelkie spowodowane przez jego działania uszkodzenia instalacji na powierzchni ziemi i urządzeń podziemnych wykazanych w dokumentach przekazanych mu przez Zamawiającego. Zamówienie należy wykonać ściśle wg projektów budowlanych, wykonawczych i Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót, które stanowią integralną część umowy. Wykonawca przedstawi Inwestorowi polisę ubezpieczenia OC, obejmującą osoby trzecie, na cały okres realizacji zadania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu Zamawiający żąda wniesienia wadium. 1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium do dnia 04.11.2011 r. do godz. 9:00 w wysokości 10 000 PLN. 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu wpłaconym przelewem na rachunek bankowy BGŻ OPiotrków Tryb. Nr: 05203000451110000000261430 Uwaga: Na poleceniu przelewu należy zamieścić adnotację: Wadium - przetarg nieograniczony na: wykonanie zadania pn.: Przebudowa ulicy Farnej wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną w Piotrkowie Trybunalskim b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. (DZ. U. z 2007r. Nr 42 poz. 275) o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do akceptowania ostatecznej wersji treści gwarancji bankowej bądź ubezpieczeniowej 4. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za wniesione w terminie tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że środki zostały zaksięgowane na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 5. Oryginał poręczeń i gwarancji należy przekazać za pokwitowaniem do Referatu Zamówień Publicznych w Urzędzie Miasta, do pokoju nr 317 przed terminem składania ofert, a do oferty załączyć kserokopię. 6. Wykonawca, który nie wniesie wadium w wyznaczonym terminie zostanie wykluczony. Terminowe wniesienie wadium (w każdej z dopuszczonych form jego wniesienia) zamawiający sprawdzi w ramach własnych czynności proceduralnych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.piotrkow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach