Przetargi.pl
Przebudowa ulicy Dworcowej

Gmina Rozdrażew ogłasza przetarg

  • Adres: 63-708 Rozdrażew, ul. Rynek
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 627 221 305 , fax. 627 221 370
  • Data zamieszczenia: 2020-12-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Rozdrażew
    ul. Rynek 3
    63-708 Rozdrażew, woj. wielkopolskie
    tel. 627 221 305, fax. 627 221 370
    REGON: 25085518500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rozdrazew.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa ulicy Dworcowej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Szczegółowy opis przedmiotu został określony w przedmiarach robót i kosztorysach ofertowych stanowiących załącznik Nr 11 do SIWZ i dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 10 do SIWZ. 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie: - rozebranie nawierzchni z brukowca ( niewykorzystaną część kamienia Wykonawca przekaże Zamawiającemu) - korytowanie drogi 1293 m³ - montaż krawężników 741 mb - podbudowa betonowa 2439 m² - podbudowa z kruszywa łamanego 1242 m² - warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W o grubości 4 cm 1242 m² - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S o grubości 5 cm 1513 m² - chodniki z kostki betonowej o grub. 60mm 567m² - zjazdy do posesji z kostki betonowej o grub.80 mm 364 m² - nawierzchnia parkingów i jezdni zjazdu do folwarku z brukowca z kamienia obrobionego16-20 cm ( odzysk brukowca) 561 m² - kanalizacja deszczowa z rur PVC 200 mm 45 m; PVC250 mm 97 m:PVC400mm 246 m - umocnienie skarpy i dna rowu płytami prefabrykowanymi 27 m² - układanie kabli elektrycznych 260 mb - słupy oświetleniowe z oprawami 6 szt - przejścia dla pieszych i oznakowanie pionowe Długość trasy 265 mb, szerokość jezdni 6mb na I odcinku i 5 mb na II odcinku Uwaga:  Wykonawca zobowiązany będzie zabezpieczyć plac budowy zgodnie z przepisami ochrony ppoż. i bhp.  Urządzenia i materiały, stosowane w realizacji przedmiotu niniejszego zamówienia, muszą posiadać stosowne, wymagane przepisami prawa atesty lub dopuszczenia do obrotu gospodarczego. Użycie z załącznikach do niniejszej SIWZ nazw materiałów, producentów czy znaków towarowych należy traktować jako przykładowe, mające na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia oraz określające standard techniczny i jakościowy.  Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert równoważnych w zakresie zaproponowanych materiałów i urządzeń przedstawionych w dokumentacji technicznej jeżeli materiały te charakteryzują parametry techniczne równe lub lepsze od wymienionych w dokumentacji. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest zobowiązany wykazać w ofercie, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej na terenie, gdzie mają być prowadzone roboty objęte przedmiotem zamówienia w celu zapoznania się ze stanem istniejącym i warunkami prac objętych przedmiotem przetargu oraz pozyskania wszelkich informacji, które mogą być niezbędne w przygotowaniu oferty Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do wykonania: wszystkich robót, które określa przedmiar robót/kosztorys ofertowy, - dokumentacji powykonawczej geodezyjnej w 3 egz.(inwentaryzacja), - opracowania projektu tymczasowej organizacji ruchu drogowego na czas prowadzonych robót co najmniej 7 dni przed rozpoczęciem robót, w celu zatwierdzenia przez organ zarządzający ruchem i zawiadomienia właściwego komendanta Policji o terminie wprowadzenia czasowej organizacji ruchu. Dodatkowe informacje Zamawiającego  Plac budowy Zamawiający przekaże w dniu podpisania umowy z Wykonawcą.  Wykonawca zobowiązany jest udostępnić plac budowy archeologowi.  Tabele R (robocizna), M (materiały), S (sprzęt) - załączone do kosztorysu ofertowego nie muszą być wypełniane, a obrazują poglądowo zakres prac i nakładów jakie należy ponieść.  Wykonawca zobowiązany będzie zabezpieczyć plac budowy zgodnie z przepisami ochrony ppoż. i bhp.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium 1. Wykonawca przystępując do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości 20 000,00 zł (słowniezłotych:dwadzieściatysięcy 00/100). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego wskazany w punkcie 3 niniejszego rozdziału, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014r, poz. 1804, ze zm.). 3. Wadium w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Urząd Gminy Rozdrażew Bank Spółdzielczy Dobrzyca O/Rozdrażew numer konta: 78 8409 0001 0200 0215 2000 0001 Na poleceniu przelewu należy wpisać „Wadium - Przebudowa ulicy Dworcowej ”. Jeżeli wadium wniesione zostanie w pieniądzu przelewem, Wykonawca dołącza do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. 4. Wadium w pieniądzu musi być wniesione przed upływem terminu do składania ofert, tj. do dnia 22 stycznia 2021 r. do godz.09:30 5. W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego wskazany w punkcie 3 niniejszego rozdziału. 6. W przypadku wnoszenia wadium w innych formach niż w pieniądzu, wymagane jest dołączenie oryginału dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego i złożenie w kasie Urzędu Gminy, najpóźniej w terminie złożenia ofert. Kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem należy załączyć do oferty. Dokumenty, o których mowa w punkcie 2.b-e. muszą zachować ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. 7. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje odrzucenie oferty Wykonawcy na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 7b) ustawy PZP.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa przedmiotowego warunku udziału.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach