Przetargi.pl
PRZEBUDOWA DROGI POWIATOWEJ NR 3437P W MIEJSCOWOŚCI ZAWADKA

Powiatowy Zarząd Dróg ogłasza przetarg

  • Adres: 62-600 Koło, ul. Toruńska
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 632 610 576 , fax. 632 610 576
  • Data zamieszczenia: 2020-12-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg
    ul. Toruńska 200
    62-600 Koło, woj. wielkopolskie
    tel. 632 610 576, fax. 632 610 576
    REGON: 31102298900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzdkolo.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PRZEBUDOWA DROGI POWIATOWEJ NR 3437P W MIEJSCOWOŚCI ZAWADKA
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest "PRZEBUDOWA DROGI POWIATOWEJ NR 3437P W MIEJSCOWOŚCI ZAWADKA" – długość odcinka 0,990 km Przedsięwzięcie obejmuje działki o numerach ewidencyjnych: DZIAŁKA O NUMERZE EWIDENCYJNYM: 256, OBRĘB EWIDENCYJNY 0021 ZAWADKA, JEDNOSTKA EWIDENCYJNA 300909_2 GMINA OLSZÓWKA 2. Zakres robót objęty zamówieniem obejmuje: 1) roboty pomiarowe – 0,990 km 2) mechaniczne oczyszczenie nawierzchni – 5 049,00 m2 3) skropienie nawierzchni emulsją asfaltową - 5 049,00 m2 4) mechaniczne wyrównanie nawierzchni betonem asfaltowym – 504,90 t 5) ręczne wyrównanie nawierzchni – 7,00 t 6) mechaniczne frezowanie nawierzchni asfaltowej – 20,40m2 7) części przelotowe przepustów drogowych rurowych 1–otworowych z rur PCV ø 300 mm – 165,00 m 8) oczyszczenie rowów z namułu z wyprofilowaniem skarp i dna rowu – 3 140,00 m 9) utwardzenie zjazdów tłuczniem – 314,60 m2 10) warstwa ścieralna na wjazdach z mieszanki mineralno - asfaltowej gr. 4 cm – 143,00 m2 11) ścinka poboczy śr. grubość 10 cm – 2 355,00 m2 6. Wykonawca oszacuje wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu umowy, a także oddziaływanie innych czynników mających lub mogących mieć wpływ na koszty w tym: a) opracowanie, uzgodnienie i zatwierdzenia projektu organizacji ruchu i oznakowania robót zgodnie z Ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tekst jedn. Dz. U. 2020 r. poz.110), Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz.U. z 2003 r. Nr 220, poz. 2181ze zm.) oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 września w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem (Dz. U. z 2017 r. poz. 784). Wszelkie koszty będące wynikiem w/w uzgodnień i wprowadzenia tymczasowej organizacji ruchu ponosi Wykonawca robót. Projekt tymczasowej organizacji ruchu winien uwzględniać bezpieczny ruch pieszych i funkcjonowanie komunikacji publicznej w czasie trwania budowy. b) wyniesienie oznakowania w teren, utrzymanie przez czas budowy i późniejszy demontaż, c) prowadzenie robót pod ruchem drogowym przy połówkowym zajęciu jezdni, d) zapewnienie obsługi geodezyjnej oraz wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej wykonanego zakresu robót, e) zorganizowanie robót w sposób pozwalający mieszkańcom nieruchomości zlokalizowanych przy drodze na dojazd do własnych posesji, f) odprowadzania ścieków, pokrycie kosztów energii na potrzeby budowy, zapewnienie dostaw mediów, g) zabezpieczenie terenu budowy przed dostępem osób trzecich, h) nadzór nad mieniem i ubezpieczenie budowy, i) stabilizacja punktów granicznych w terenie dla działek przyległych do pasa drogowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233220-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełnienia warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz oferty 2) Kosztorys ofertowy 3) Oświadczenia wymagane postanowieniami SIWZ 4) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania i zawarcia umowy – w przypadku składania oferty wspólnej lub gdy umocowanie takie nie wynika ze złożonego odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. 5) Zobowiązanie podmiotu trzeciego - jeżeli wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach