Przetargi.pl
„Przebudowa ulicy Chopina w Łaziskach Górnych”

Powiatowy Zarząd Dróg w Mikołowie z/s w Łaziskach Górnych ogłasza przetarg

  • Adres: 43-170 Łaziska Górne, ul. Chopina
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 2244499, 2244516 , fax. 32 2244499 w. 226
  • Data zamieszczenia: 2020-12-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Mikołowie z/s w Łaziskach Górnych
    ul. Chopina 8
    43-170 Łaziska Górne, woj. śląskie
    tel. 32 2244499, 2244516, fax. 32 2244499 w. 226
    REGON: 27773689300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pzd.mikolowski.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Przebudowa ulicy Chopina w Łaziskach Górnych”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Głównym założeniem inwestycji jest zmiana parametrów drogi z kategorii D na kategorię Z w celu poprawy bezpieczeństwa użytkowników ruchu drogowego. Wszystkie prace wykonywane będą w istniejącym pasie drogowym drogi ulicy Chopina. Zakres opracowania obejmuje: · Przebudowę jezdni poprzez ujednolicenie szerokości do 5,5m • Wykonanie nowej konstrukcji oraz nawierzchni jezdni • Wykonanie nowych krawężników drogowych wzdłuż całego odcinka drogi · Przebudowę istniejących chodników • Przebudowę zjazdów indywidualnych i publicznych • Wykonanie wyniesionego skrzyżowania jako elementu uspokojenia ruchu oraz poprawiający bezpieczeństwo · Wykonanie nowych zatok i miejsc postojowych · Zabezpieczenie sieci kolidujących z projektowaną inwestycją · Wycinkę drzew kolidujących z przebudową. PARAMETRY TECHNICZNE Zaprojektowane parametry techniczne ulicy Chopina: Klasa drogi – Z Prędkość projektowa – Vp =30km/h Kategoria ruchu - KR4 Szerokość jezdni 5,5m Szerokość zatok i miejsc postojowych: 2,5m Szerokość remontowanego chodnika dla pieszych –2,0m Długość przebudowywanego odcinka – 233,40m ROZWIĄZANIA SYTUACYJNE Zakres przebudowy nie przewiduje znaczących zmian geometrii osi istniejącej jezdni. Projektowana trasa drogi pokrywa się z trasą istniejącą, za wyjątkiem wyprofilowanych (skorygowanych) łuków poziomych. Obecna szerokość jezdni, zostanie ujednolicona do 5,5m na całym odcinku drogi. Krawędź jezdni i zatok postojowych od strony chodnika ograniczona zostanie krawężnikami drogowymi 15x30x100 cm na ławie betonowej z oporem. Konstrukcja oraz nawierzchnia na istniejących chodnikach zostanie wymieniona na nową. Zaprojektowano wymianę istniejących wpustów deszczowych oraz odcinek kolektora deszczowego wraz ze studniami rewizyjnymi. W miejscu skrzyżowania przedmiotowego odcinka drogi z ul. Parkową, zaprojektowano wyniesienie skrzyżowania o nawierzchni z kostki betonowej. ROZWIĄZANIE WYSOKOŚCIOWE Założeniem wejściowym jest dostosowanie projektowanej niwelety do istniejącego ukształtowania terenu, istniejących ciągów komunikacyjnych w celu zminimalizowania robót ziemnych. Ewentualne różnice wysokościowe wynikać będą z ujednoliconych spadków poprzecznych. • spadek poprzeczny daszkowy i = 2% • spadek poprzeczny zatok i miejsc postojowych i = 2% Szczegóły rozwiązań wysokościowych oraz kilometraż przedstawiono w części rysunkowej dokumentacji budowlanej. Po zakończeniu przebudowy należy ustawić pamiątkową tablicę o wymiarach 150 x 100 cm wraz z konstrukcją wsporczą (na dwóch słupkach). Tarcza znaku winna być wykonana z materiałów trwałych (stal, aluminium, tworzywa syntetyczne itp.). Słupki do zamocowania tablicy zaleca się wykonać z ocynkowanych rur o średnicy 60,3 mm i długości 3,8 m. Lico tablicy wykonane z folii odblaskowej II generacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie opisuje tego warunku
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art.86 ust.5 ustawy prawo zamówień publicznych, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dowodami, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia 2. wypełniony i podpisany formularz ofertowy wraz z oświadczeniami stanowiący załącznik 1.do niniejszej SIWZ 3. w przypadku ustanowienia pełnomocników do reprezentowania firmy na zewnątrz i zaciągania zobowiązań w wysokości odpowiadającej cenie oferty, należy przedstawić dokument stwierdzający niniejsze pełnomocnictwo, tj.: pełnomocnictwo, umowę lub uchwałę, wskazującą osobę upoważnioną oraz zakres jej pełnomocnictwa; 4. w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia pełnomocnictwo/upoważnienie dla pełnomocnika wykonawców występujących wspólnie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo musi być w formie oryginału lub w formie kopii poświadczonej notarialnie; 5.oświadczenie o wypełnieniu przez Wykonawcę obowiązku informacyjnego przewidzianego art. 13 lub 14 RODO – na załączonym druku nr 8 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach