Przetargi.pl
„Przebudowa ulicy Adamowo w miejscowości Krzycko Wielkie”

Gmina Włoszakowice ogłasza przetarg

  • Adres: 64-140 Włoszakowice, Karola Kurpińskiego
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 65 52 52 999 , fax. 65 53 70 106
  • Data zamieszczenia: 2020-12-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Włoszakowice
    Karola Kurpińskiego 29
    64-140 Włoszakowice, woj. wielkopolskie
    tel. 65 52 52 999, fax. 65 53 70 106
    REGON: 41105069800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wloszakowice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Przebudowa ulicy Adamowo w miejscowości Krzycko Wielkie”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa ulicy Adamowo w miejscowości Krzycko Wielkie. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) roboty rozbiórkowe, roboty ziemne, 2) podbudowę, budowa nawierzchni z betonu asfaltowego, 3) ułożenie nawierzchni z kostki brukowej, 4) ustawienie krawężników betonowych. Szczegółowy zakres robót jest opisany w przedmiarze robót. Wymieniony dokument jest załącznikiem do niniejszej specyfikacji (załącznik nr 8 do SIWZ) i wraz z nim są zamieszczone na stronie internetowej Zamawiającego www.wloszakowice.pl oraz są dostępne w biurze Zarządu Dróg Gminnych (ul. K. Kurpińskiego 29, 64 -140 Włoszakowice). 4. Wykonawca do wykonania zamówienia będzie stosował wyroby budowlane wprowadzone do obrotu na zasadach określonych w ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 roku o wyrobach budowlanych (t.j. Dz. U. z. 2020r. poz. 215). 5. Powstałe podczas prowadzenia robót odpady zagospodaruje Wykonawca. Utylizację należy przeprowadzić zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach (t.j. Dz. U. z 2019r. poz. 701 ze zm.) i jej koszt uwzględnić w cenie ofertowej. 6. Zakres robót oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym proponowaną ceną ofertową obejmuje także : - organizację i zagospodarowanie terenu robót oraz zaplecza robót, - ustanowienie kierownika robót oraz wykonanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 roku w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. z 2003 roku nr 120 poz. 1126). - właściwe oznakowanie i zabezpieczenie robót oraz ubezpieczenie budowy i robót z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej, - szkolenie osób zatrudnionych przy wykonywaniu zamówienia w zakresie BHP, - po zakończeniu robót doprowadzenie terenu robót do stanu pierwotnego, demontaż obiektów tymczasowych oraz uporządkowanie terenu, - bieżące utrzymanie czystości na terenie prowadzenia robót. 7. Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę gwarancji jakości (w tym również na zastosowane wyroby budowlane) na okres od 36 miesięcy do 60 miesięcy od dnia sporządzenia protokołu odbioru końcowego wykonanego przedmiotu umowy. Roszczenia z tytułu gwarancji jakości nie wyłączają odpowiedzialności Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady przedmiotu umowy. Wykonawca udziela Zamawiającemu na cały przedmiot umowy rękojmi za wady na okres równy okresowi gwarancji jakości. 8. Pominięcie jakiejkolwiek pozycji z przedmiaru robót przy wycenie i nieujęcie jej w cenie ofertowej nie może stanowić podstawy żądania dodatkowego wynagrodzenia z powyższego tytułu, a prace wymienione w tej pozycji będą podlegały wykonaniu w ramach ceny ofertowej. 9. W przypadku gdy termin ważności polisy, o której mowa w rozdziale 5 ust. 2 pkt 1 SIWZ upływa przed terminem zakończenia robót objętych niniejszym zamówieniem, wówczas wybrany Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia Zamawiającemu nowej polisy przed upływem ważności polisy poprzedniej. Nie dokonanie powyższego będzie stanowiło podstawę do wstrzymania robót z dniem upływu ważności polisy i naliczenia kar umownych za spowodowanie przerwy w realizacji zamówienia z przyczyn zależnych od Wykonawcy do czasu przedstawienia Zamawiającemu nowej polisy. 10. Przekazanie terenu robót nastąpi w terminie nie dłuższym niż 10 dni od daty zawarcia umowy. Za ewentualne opóźnienia w przekazaniu terenu robót wynikłe z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego wybranemu Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia. 11. Odbioru końcowego przedmiotu zamówienia dokona Zamawiający i wyznaczeni przez Zamawiającego przedstawiciele w obecności Wykonawcy, kierownika robót i inspektora nadzoru inwestorskiego, w ciągu 14 dni od daty pisemnego zgłoszenia ich odbioru, przy czym zgłoszenie to musi być potwierdzone przez inspektora nadzoru inwestorskiego, iż roboty zostały wykonane zgodnie z dokumentacją budowy i umową oraz bez wad. Do zgłoszenia zakończenia robót Wykonawca załącza dokumenty wymagane ustawami i wydanymi na ich podstawie przepisami wykonawczymi. 12. Brak wymaganych dokumentów lub też brak potwierdzenia przez inspektora nadzoru inwestorskiego, że przedmiot zamówienia został wykonany zgodnie z dokumentacją budowy i umową oraz bez wad spowoduje nieprzystąpienie przez Zamawiającego do odbioru końcowego. 13. Podstawą wystawienia faktury końcowej jest podpisany przez Zamawiającego i wyznaczonych przez niego przedstawicieli w obecności inspektora nadzoru inwestorskiego, kierownika robót i Wykonawcy protokół końcowego odbioru przedmiotu zamówienia. 14. Zaleca się przeprowadzenie przez Wykonawcę wizji lokalnej miejsc prac. 15. Koszty wizji lokalnej miejsca robót poniesie Wykonawca. 16. Dokumenty dotyczące przedmiotu zamówienia można pobrać ze strony www.wloszkowice.pl 17. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia niniejszego postępowania w przypadku nie przyznania środków finansowych z Funduszu Dróg Samorządowych (art. 93 ust.1a pzp).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Każdy Wykonawca musi wnieść wadium w wysokości 6.000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych 00/100). 2.Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572). 3. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść na rachunek bankowy Zamawiającego w banku Spółdzielczym we Włoszakowicach nr 39 8661 0009 2001 0000 1209 0006 z dopiskiem na blankiecie przelewu jakiego postępowania dotyczy. Kserokopie dowodu przelewu potwierdzoną „za zgodność z oryginałem” należy dołączyć do oferty. 4. Wadium wniesione w formie poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczenia udzielonego przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy wnieść poprzez złożenie oryginałów odpowiednich dokumentów w sekretariacie Urzędu Gminy Włoszakowice, ul. K. Kurpińskiego 29. Kserokopię poświadczona „za zgodność z oryginałem” oraz pokwitowanie należy dołączyć do oferty. 5. Z treści gwarancji powinno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy Pzp. 6. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 7. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 8. Wykonawca który nie wniesie wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 9. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania z wyjątkiem Wykonawcy którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt.13. 10. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 11. Zmawiający zwróci niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 12. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt.9 jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 13. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie o którym mowa w art.26 ust.3 i 3a ustawy Pzp ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust.1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 14. Wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana, zostanie zatrzymane wraz z odsetkami w przypadku gdy Wykonawca : -odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, -nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, -zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, 15. Wadium wniesione w pieniądzu, Zamawiający przechowa na rachunkach bankowych i zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek wskazany przez Wykonawcę. 16. Na wniosek Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą Zamawiający zaliczy wadium wpłacone w pieniądzu na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) pełnomocnictwa - jeżeli jest to wymagane na podstawie zapisów SIWZ, 2) informację o podwykonawcach (w przypadku nie korzystania z podwykonawców wpisać „NIE DOTYCZY”) (załącznik nr 4 do SIWZ), 3) Oświadczenie w sprawie powstania obowiązku podatkowego u Zamawiającego (załącznik nr 6 do SIWZ), 4) dowód wniesienia/wpłacenia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach