Przetargi.pl
Termomodernizacja i rozbudowa budynków Wielkopolskiego Samorządowego Centrum Edukacji i Terapii w Starej Łubiance - Etap II

Wielkopolskie Samorządowe Centrum Edukacji i Terapii w Starej Łubiance. ogłasza przetarg

  • Adres: 64-932 Stara Łubianka, Kościuszkowców
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 67 216 01 14, , fax. 67 216 01 14
  • Data zamieszczenia: 2020-12-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wielkopolskie Samorządowe Centrum Edukacji i Terapii w Starej Łubiance.
    Kościuszkowców 2A
    64-932 Stara Łubianka, woj. wielkopolskie
    tel. 67 216 01 14, , fax. 67 216 01 14
    REGON: 57085895100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zspstaralubianka.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja i rozbudowa budynków Wielkopolskiego Samorządowego Centrum Edukacji i Terapii w Starej Łubiance - Etap II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja i rozbudowa budynków Wielkopolskiego Samorządowego Centrum Edukacji i Terapii w Starej Łubiance- Etap II. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 11 do SIWZ. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane prowadzone w wyznaczonej części Obiektu polegające na pełnobranżowych robotach remontowo-modernizacyjnych, montażowych i wykończeniowych realizowanych w ramach przedsięwzięcia inwestycyjnego pn.: „Termomodernizacja i rozbudowa budynków Wielkopolskiego Samorządowego Centrum Edukacji i Terapii w Starej Łubiance – Etap II”, dalej opisane jako „Zamówienie”. 3.2. Wykaz prac objętych zamówieniem: 1) Prace w DWD: A. Prace rozbiórkowe B. Prace konstrukcyjno-budowlane C. Ściany działowe D. Elewacja E. Stolarka okienna i drzwiowa zewnętrzna F. Prace wykończeniowe: tynki i gładzie sufitów G. Instalacje sanitarne wod.-kan. bez białego montażu H. Instalacje c.o. I. Węzeł cieplny J. Instalacje elektryczne - bez montażu, dostawy i uruchomienia: ● Rozdzielnic elektrycznych ● UPS ● Gniazd 230V i 3f ● Przycisków GW ● Opraw oświetlania podstawowego ● Opraw oświetlenia awaryjno-ewakuacyjnego ● Czujek ruchu ● Instalacji fotowoltaicznej + rozdzielni K. Instalacje teletechniczne - bez montażu, dostawy i uruchomienia: ● Instalacji okablowania strukturalnego – LAN o Kabli krosowych o Sprzętu aktywnego o Punktów WIFI ● Instalacji Multimedialnej o Urządzeń audio o Projektorów o Tablic interaktywnych o Mikrofonów ● Systemu Sygnalizacji Pożaru SAP i Oddymiania o Zasilaczy o Czujek z gniazdami o Przycisków ROP i COD o Modułów wejścia/wyjścia o Centrali sterujących o Centrali systemu zasysania o Siłowników o Sygnalizatorów ● Instalacji RTV o Anten o Sprzętu aktywnego o Gniazd ● Instalacji Systemu Sygnalizacji Włamania i Napadu SSWiN i Kontroli Dostępu KD o Central o Czytników o Czujek o Sygnalizatorów o Manipulatorów o Domofonów o Przycisków ● Telewizja Dozorowej CCTV o Kamer o Rejestratorów o Stacji Roboczej wraz z oprogramowaniem ● Systemu Przywoławczego o Zestawu osprzętu przywoławczego o Centrali o Zasilacza 2) Komplet prac budowlanych i instalacyjnych w budynkach: A. Warsztatowym B. Dydaktycznym C. Garażu 1- stanowiskowym D. Garażu 3 -stanowiskowym E. Szklarni F. Tunelu foliowym 3) Prace w budynku Szkoły w zakresie pomieszczeń szkolnych: A. Architektura, roboty wykończeniowe • Zabudowy z płyt gipsowo-kartonowych • stolarka i ślusarka wewnętrzna - całość • posadzki – płytki wykładziny, posadzka sportowa • ściany – okładziny, malowanie • sufity podwieszane gipsowo-kartonowe, modułowe, malowanie • elementy kowalsko-ślusarskie • Dostawa windy B. Roboty instalacyjne: • Instalacja wod.-kan. - biały montaż 4) Prace w budynku Szkoły w zakresie pomieszczeń internatu: A. Architektura, roboty wykończeniowe • Zabudowy z płyt gipsowo-kartonowych • stolarka i ślusarka wewnętrzna - całość • posadzki – płytki wykładziny, posadzka sportowa • ściany – okładziny, malowanie • sufity podwieszane gipsowo-kartonowe, modułowe, malowanie • elementy kowalsko-ślusarskie B. Roboty instalacyjne: Instalacja wod.-kan. - biały montaż 5) Prace zewnętrzne A. Przyłącza sanitarne i sieci zewnętrzne za wyjątkiem boisk • wodociągowa z przyłączami do wszystkich budynków • kanalizacja sanitarna • kanalizacja deszczowa czysta • kanalizacja deszczowa brudna • sieć ciepłownicza. B. Zewnętrzne sieci elektryczne i teletechniczne za wyjątkiem boisk C. Oświetlenie terenu za wyjątkiem boisk D. Ciągi pieszo – jezdne pomiędzy obiektami dydaktycznymi E. Pozostałe drogi, place i parkingi za wyjątkiem boisk 6) W ramach realizacji zamówienia Wykonawca musi uwzględnić wykonanie następujących prac: Budynek Szkoły A. Zdemontowanie, zabezpieczenie, przechowanie a następnie ponowne zamontowanie następujących materiałów i urządzeń: • opraw oświetlenia podstawowego oraz awaryjno-ewakuacyjnego, • osprzętu elektroinstalacyjnego w postaci gniazd zasilających, gniazd zasilania gwarantowanego DATA, gniazd RTV, gniazd instalacji LAN, gniazd multimedialnych oraz łączników oświetleniowych, • elementów systemu SSP, a mianowicie: czujek dymu, wskaźników zadziałania, ręcznych ostrzegaczy pożarowych, sygnalizatorów akustyczno-optycznych • elementów instalacji teletechnicznych takich jak: czujki ruchu systemu SSWiN, czytniki kart kontroli dostępu, przyciski wyjścia oraz przyciski wyjścia ewakuacyjnego, głośniki systemu nagłośnienia sal lekcyjnych oraz sali gimnastycznej. • osprzętu instalacji przywoławczej w postaci przycisków przywołania, przycisków kasujących, przycisków pociągowych oraz lamp sygnalizacyjnych. • Elementów centralnego ogrzewania: grzejniki wraz z głowicami termostatycznymi B. Wykonawca wprowadzając wewnętrzne linie zasilające od obwodów zewnętrznych do pomieszczenia rozdzielnicy głównej w budynku szkoły jest zobowiązany do zabezpieczenia szafy rozdzielnicy głównej, rozkucie części posadzki w pomieszczeniu, wykonanie otworów oraz wprowadzenie kabli do budynku przy zastosowaniu odpowiednich przepustów kablowych zapewniających wodo i gazoszczelność. C. Wykonawca po zakończeniu prac wykończeniowych oraz ponownym montażu elementów wymienionych w pkt. A jest zobowiązany do wykonania ponownych pomiarów elektrycznych, pomiarów certyfikacyjnych dla okablowania strukturalnego, sprawdzenia wszystkich elementów instalacji SSP w celu potwierdzenia, że na etapie prac wykończeniowych lub demontażu nie doszło do uszkodzenia okablowania lub urządzeń. D. Wykonawca po ponownym zamontowaniu urządzeń wymienionych w pkt. A jest zobowiązany do ponownego uruchomienia wszystkich instalacji teletechnicznych oraz przejęcia gwarancji na wszystkie zastosowane materiały. E. Po stronie Wykonawcy znajduję się uzyskanie wszelkich dokumentów formalnych wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie. Budynek DWD F. Wykonawca przed przystąpieniem do prac jest zobowiązany do zdemontowania, zabezpieczenia, przechowania a następnie ponownego zamontowania następujących materiałów i urządzeń: • elementów systemu SSP, a mianowicie: centrali SSP, czujek dymu, ręcznych ostrzegaczy pożarowych, sygnalizatorów akustyczno-optycznych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45214200-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Ustala się wadium w wysokości 300 000,00 PLN (słownie: trzysta tysięcy złotych 00/100). 2. Wykonawca wnosi wadium nie później niż przed upływem terminu składania ofert w następujących formach: 1) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy PKO Bank Polski 13 1020 3844 0000 1602 0175 8606, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wniesienie wadium w formie innej niż pieniężna winno być dokonane, w oddziale finansowo - księgowym zamawiającego, w godzinach od 700 do 1500 lub oryginał wniesienia wadium należy złożyć w kancelarii zamawiającego przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą znalezienia się środków finansowych na rachunku zamawiającego, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 5. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: a) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; b) innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie. 6. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy na zasadach określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 8. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. 9. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków udziału w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykaz dokumentów składających się na ofertę. 1) formularz ofertowy – według wzoru załącznika nr 1 do SIWZ; 2) formularzu cenowym – według wzoru załącznika nr 2 do SIWZ; Dodatkowo do oferty należy dołączyć: 3) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych – według wzoru załącznika nr 4 do SIWZ, 4) zobowiązanie podmiotu do oddania Wykonawcy do dyspozycji na zasadach określonych w art. 22a niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – jeśli dotyczy – według wzoru załącznika nr 9, 5) Jeżeli zasady reprezentacji Wykonawcy nie wynikają między innymi z odpisu z właściwego rejestru wymagane jest załączenie aktualnego dokumentu lub jego poświadczonej kopii za zgodność z oryginałem przez uprawnionego przedstawiciela do reprezentowania wykonawcy uprawniającego do składania podpisów w imieniu Wykonawcy. 2. Dysponowanie zasobami innego podmiotu. 1) Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków, o których mowa w pkt. 5.1. SIWZ w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do przedmiotowego zamówienia, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 2) Zamawiający jednocześnie informuje, iż „stosowna sytuacja” o której mowa w pkt. 6.3.1) niniejszej SIWZ wystąpi wyłącznie w przypadku, kiedy: 3) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów udowodni zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zobowiązanie musi wskazywać: A. zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, B. sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, C. zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, D. informację czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługę, których wskazane zdolności dotyczą. 4) Zamawiający oceni, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13–23 i ust. 5 pkt. 1, 2, 4, 5, 6, 7, 8. 5) W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują usługę, do realizacji których te zdolności są wymagane. 6) Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. 7) Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w § 5 pkt. 1-9 rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126) – pkt. 6.2. 1) - 9) specyfikacji. 8) Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacja ekonomiczna lub finansowa, podmiotu, na którego zdolnościach polega wykonawca, nie potwierdzają spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, zamawiający będzie żądał, aby wykonawca w terminie określonym przez zamawiającego: A. zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub B. zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację finansową lub ekonomiczną. 3. Informacja dla wykonawców, którzy mają siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w 6.2. 1) – 4): 1) składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21; 2) składa dokument wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem tego terminu; 3) składa dokument wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem tego terminu. 4. Informacja dla wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego. 1) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie, o którym mowa w pkt. 6.1 SIWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie te ma wstępnie potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia, 2) Wykonawcy występujący wspólnie muszą, zgodnie z zapisami art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarciu umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo, które powinno dokładnie określać zakres umocowania. Informacja dla wykonawców, którzy mają siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w 6.2. 1) – 4): 1) składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21; 2) składa dokument wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem tego terminu; 3) składa dokument wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem tego terminu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach