Przetargi.pl
Przebudowa ulic Wyszyńskiego, Lipowej i Szkolnej w Łasinie.

Miasto i Gmina Łasin ogłasza przetarg

  • Adres: 86-320 Łasin, ul. Radzyńska
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 564 665 043 , fax. 564 665 046
  • Data zamieszczenia: 2020-05-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto i Gmina Łasin
    ul. Radzyńska 2
    86-320 Łasin, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 564 665 043, fax. 564 665 046
    REGON: 87111864900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.lasin.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa ulic Wyszyńskiego, Lipowej i Szkolnej w Łasinie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy 3 ulic Wyszyńskiego, Lipowej i Szkolnej w Łasinie. Przedmiot zamówienia podzielony jest na 3 części. Zakres robót do wykonania w ramach poszczególnych części zamówienia: CZĘŚĆ I: Budowa i przebudowa kanalizacji deszczowej. Termin wykonania Części I do dnia 30 sierpnia 2020 roku. Zakres robót: - roboty ziemne - wykopy pod rurociągi z transportem urobku - 181 m3 - pełne umocnienie ścian wykopu - 362 m2 - kanały z ruru PVC-U o średnicy 200 - 350 mm - 111 m - studnie rewizyjne betonowe 1200 mm o głębokości 2,5 m z włazem typu ciężkiego - 5 kpl. - separator lamelowy 30/300 ze zbiornikiem o średnicy 1500 mm - 2 kpl. - osadnik Vcz = 5 m3 z kręgów betonowych o średnicy 2000 mm - 2 kpl. - studzienka ściekowa o średnicy 500 mm z osadnikiem i wpustem ściekowym - 4 kpl. - geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza - 1 kpl. CZĘŚĆ II: Przebudowa ulic Wyszyńskiego, Lipowej i Szkolnej - prace brukarskie. Termin wykonania Części II do dnia 10 września 2020 roku. Zakres robót: - rozebranie krawężników betonowych - 603 m - rozebranie nawierzchni z kostki betonowej oraz krawężników - 1 222 m2 - ręczne formowanie nasypów z gruntu leżącego na odkładzie - 455 m3 - ustawienie na ławie betonowej z oporem krawężników wystających i wtopionych - 763 m - ustawienie na ławie betonowej z oporem obrzeży betonowych 30x8 cm - 70 m - wykonanie nawierzchni z kostki betonowej gr. 8 cm pasa postojowego - 438 m2 - wykonanie nawierzchni z kostki betonowej gr. 8 cm parkingu - 817 m2 - wykonanie nawierzchni z kostki betonowej gr. 6 cm chodników -1 222 m2 - regulacja studzienek, włazów i skrzynek zaworów - 11 szt. - geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza - 1 kpl. CZĘŚĆ III: Przebudowa ulic Wyszyńskiego, Lipowej i Szkolnej – nawierzchnie bitumiczne. Termin wykonania Części III do dnia 30 września 2020 roku. Zakres robót: - frezowanie nawierzchni bitumicznej - 1 194 m2 - oczyszczenie mechaniczne i skropienie emulsją nawierzchni - 2 522 m2 - wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno- bitumicznych w-wa wiążąca gr. 4 cm - 2 522 m2 - wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno- bitumicznych w-wa ścieralna gr. 4 cm - 2 522 m2 - regulacja studzienek , włazów i skrzynek zaworów - 40 szt. - geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza - 1 kpl. Szczegółowy zakres robót określony jest w Projekcie budowlano-wykonawczym, Specyfikacjach technicznych i przedmiarze robót, stanowiących Załącznik Nr 12 dla Części I, Nr 13 dla Części II i Części III do SIWZ. Przedmiar robót pełni funkcję pomocniczą do wyceny zamówienia. Cena ofertowa (ryczałtowa) w Formularzu Oferty (Załącznik Nr 1 do SIWZ) winna być podana w rozbiciu na poszczególne Części, bez konieczności załączenia kosztorysu ofertowego. Podane w Projekcie budowlano-wykonawczym, przedmiarze robót ewentualne nazwy własne (pochodzenie, producent, itd.) mają jedynie charakter pomocniczy dla określenia podstawowych parametrów i cech zastosowanych materiałów i urządzeń. Zamawiający dopuszcza zastosowanie urządzeń i materiałów równoważnych. Urządzenia i materiały równoważne to takie, które mają te same cechy funkcjonalne, co wskazane w dokumentacji konkretne z nazwy lub pochodzenia. Ich jakość i parametry nie mogą być gorsze od określonych w specyfikacji/projekcie. Wszelkie materiały niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, w zakresie finansowym jak i rzeczowym, leżą po stronie Wykonawcy. Zamawiający nie wymaga dokonywania wizji lokalnej na terenie budowy. W ramach realizacji zamówienia do obowiązków Wykonawcy należy m.in.: a) sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia na terenie robót oraz projektu organizacji robót, b) sporządzenie programu zapewnienia jakości, c) urządzenie i utrzymanie zaplecza budowy, d) załatwienie formalności i podłączenie mediów dla potrzeb budowy, e) zabezpieczenie i oznakowanie terenu robót, f) przywrócenie do stanu pierwotnego składników majątkowych zniszczonych lub naruszonych w czasie realizacji robót, g) przestrzeganie zasad mających na celu ochronę środowiska i gospodarki odpadami, h) zagospodarowanie odpadów niebezpiecznych zgodnie z obowiązującymi przepisami, i) wywóz i zagospodarowanie odpadów, materiałów pochodzących z rozbiórki, j) sporządzenie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 1) dla Części I - 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100), 2) dla Części II – 12.000,00 zł (słownie: dwanaście tysięcy złotych 00/100), 3) dla Części III – 4.000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych 00/100). Wadium należy wnieść w terminie do dnia 9 czerwca 2020 roku do godz. 9:00. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BS Brodnica 65 9484 1033 2325 0350 4992 0007, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018r. poz. 110, 650, 1000 i 1669).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony Formularz Oferty – Załącznik Nr 1 do SIWZ, 2. Oświadczenie Wykonawcy, które z informacji zawartych w ofercie na stronach od .... do .... stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji i jako takie nie mogą być udostępniane innym uczestnikom postępowania. W przypadku zastrzeżenia informacji przez Wykonawcę, zobowiązany jest on wykazać, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Brak powyższego oświadczenia oznaczał będzie, że dokumenty składające się na ofertę nie stanowią tajemnicy przedsiębiorstwa (Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustaw Pzp). 3. Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów (art. 22a ustawy Pzp), które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada: 1) pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych – Załącznik Nr 7 do SIWZ. 4. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (zestawienie złożonych ofert), przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia – Załącznik Nr 4 do SIWZ. 5. Wykaz części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom – Załącznik Nr 8 do SIWZ. 6.W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności: a) oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w §2, §5 i §7 rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty, b) oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w §2, §5 i §7 rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia, które pozostają w dyspozycji Zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów, przechowywanych przez Zamawiającego stosownie do dyspozycji art. 97 ust. 1 ustawy, Zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy, korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach