Przetargi.pl
Przebudowa ulic: Polnej, Rzecznej, Kościelnej, Słonecznej, Wacława Polewczyńskiego ”Połomskiego”, budowa ulicy Spokojnej – etap II w Mroczy

Gmina Mrocza ogłasza przetarg

  • Adres: 89115 Mrocza, Plac 1 Maja
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 386 74 10 , fax. 52 385 62 41
  • Data zamieszczenia: 2018-06-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Mrocza
    Plac 1 Maja 20
    89115 Mrocza, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 386 74 10, fax. 52 385 62 41
    REGON: 9235088900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mrocza.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa ulic: Polnej, Rzecznej, Kościelnej, Słonecznej, Wacława Polewczyńskiego ”Połomskiego”, budowa ulicy Spokojnej – etap II w Mroczy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przebudowa ulic: Polnej, Rzecznej, Kościelnej, Słonecznej, Wacława Polewczyńskiego ”Połomskiego”, budowa ulicy Spokojnej – etap II w Mroczy część I - Budowa chodnika w ciągu ulicy Spokojnej w Mroczy - etap II część III - Remont nawierzchni ulicy Wacława Polewczyńskiego „Połomskiego” (była ul. 27 stycznia) część III - Remont ul. Kościelnej w Mroczy Dot. części I: Przedmiotem części zamówienia jest poprawa warunków ruchu pieszych. Ulica posiada nawierzchnię gruntową nieulepszoną. Przedmiotowa inwestycja jest kontynuacją inwestycji rozpoczętej w 2016 roku. Nowoprojektowany chodnik jest kontynuacją już istniejącego chodnika w ciągu ulicy Spokojnej. Podstawowe parametry: Szerokość chodnika - 1,5 m bez obrzeża i krawężnika; długości - 110 mb, nawierzchnia - kostka betonowo - brukowa szara. Zaprojektowano wysokość wystającego krawężnika w przybliżeniu na 16 cm. W przybliżeniu, gdyż nawierzchnia jezdni jest gruntowa - ulepszona i nieregularna. Projektowany krawężnik, aby współgrał z planowaną w przyszłości przebudową jezdni na twardą należy prowadzić jednostajnym spadkiem na odległość minimum 20 mb – załamania krawężnika mogą być co 20 m. Zaprojektowano spadek jednostronny - 2 % w kierunku jezdni na całej długości chodnika. Odwodnienie – powierzchniowe, niezorganizowane. Urządzenia techniczne drogi - nie występują. Obiekty inżynierskie - nie występują. Infrastruktura nie związana z drogą - występuje, załączono uzgodnienia branżowe. Dot. części II: Przedmiotem części zamówienia jest wykonanie utwardzenia nawierzchni chodnika Wacława Polewczyńskiego „Połomskiego” (dawna ul. 27 Stycznia) – etap II i etap III objęty projektem budowlanym. Etap II km 0+301,79 do km 0+443, 56 (odc. ul. Burmistrza Ciążyńskiego – ul. W. Witosa) długość trasy 141,77 mb (chodnik 282,13 m kw , wjazdy 27,85 m kw). Etap III – km 0+443,56 do km 0+509,84 (odc. u. W. Witosa – ul. Rzemieślnicza) długość trasy 66,28 mb (chodnik 141,3 m kw , wjazdy 8,6 mkw). Istniejąca nawierzchnia ulicy gminnej na opracowywanym odcinku to odcinkami utwardzona tłuczniem kamiennym i gruzem nawierzchnia jezdni lub odcinkami nawierzchnia gruntowa w pasie drogowym o zasadniczej szerokości w zakresie 8 - 10 m. W ramach zadania planuje się wykonanie jednostronnego chodnika o szerokości 2,0 m. Do wszystkich posesji projektowane są wjazdy typu bramowego o szerokości istniejących bram lub wjazdów gruntowych. Projektowana nawierzchnia chodnika - betonowa kostka brukowa kolor czerwony, wjazdóww - betonowa kostka brukowa kolor czarny. Projektowana nawierzchnia chodnika: kostka betonowa brukowa kolor czerwony o grubości 6 cm ułożona na 4 cm podsypce piaskowo – cementowej; podsypka piaskowa- warstwa o grubości 5 cm. Projektowana nawierzchnia wjazdów: kostka betonowa brukowa kolor czarny o grubości 8 cm ułożona na 4 cm podsypce cementowo piaskowej; podbudowa betonowa (B 10) o grubości 15 cm; warstwa odsączająca z piasku – warstwa grubości 10 cm. Kształt kostki betonowej dla chodnika i wjazdów winien być jednakowy. Nie projektuje się obrzeża wzdłuż krawędzi wjazd – chodnik. Zramowanie chodnika – obrzeże betonowe 8 x30 x100 na ławie betonowej zwykłej B15 , wjazdów – opornik betonowy 12x 25x 100 na ławie betonowej zwykłej B 15. Dot. części III: Przedmiotem części zamówienia jest remont nawierzchni ul. Kościelnej w Mroczy. Zakres obejmuje całkowite rozebranie nawierzchni istniejącej na jezdni i chodnikach, wykonanie robót ziemnych, ustawienie krawężników, oporników i obrzeży na ławie betonowej z oporem, ułożenie nawierzchni ulicy z kostki kamiennej łupanej jasnoszarej 9/11 cm; ułożenie nawierzchni chodników z kostki kamiennej ciętej szarej i grafitowej. Istniejąca nawierzchnia wykonana jest z kostki betonowej na podbudowie. W pasie drogowym zlokalizowane są sieci uzbrojenia: energetyczne, telekomunikacyjne i wodno - kanalizacyjne. Całkowita długość 0,05 km. Ulica jest utwardzona, posiada nawierzchnię z kostki betonowej. Po obu stronach znajdują się chodniki również z kostki betonowej. Wszystkie zjazdy na posesje sa utwardzone z kostki betonowej. Ulica dwukierunkowa, obecnie jezdnia ma szer. ok. 4,5 m. Ulica posiada pochylenie poprzeczne jednostronne. Nawierzchnia odwadniana jest przez istniejącą kanalizację deszczową. Wzdłuż ulicy znajduje się zabudowa mieszkaniowa jednorodzinna, wielorodzinna i usługowa. W pasie drogowym znajdują się sieci uzbrojenia: kable energetyczne wraz z oświetleniem, linia podziemna telekomunikacyjna, wodociąg, kanalizacja sanitarna i odwodnienie. Łączna długość remontu ulicy – 46,2 m. Projekt remontu polega na całkowitej wymianie nawierzchni istniejącej na jezdni, chodnikach oraz wjeździe na działkę. Szerokość jezdni nie ulegnie zmianie i będzie wynosić 4,5 m. Powierzchnia nawierzchni utwardzonych: jezdnia, zjazd - 250 m2; chodniki – 136 m2. Razem – 386 m2. Kostkę z rozbiórki ul. Kościelnej należy złożyć na paletach dostarczonych przez Wykonawcę i przewieźć na miejsce wskazane przez Zamawiającego (odległość ok. 3 km). Postępowanie przetargowe dotyczy całego zakresu objętego projektem – „Remont ulicy Kościelnej”. Postępowanie przetargowe dotyczy całego zakresu objętego projektem – „Remont ulicy Kościelnej”. UWAGA – zmiana materiału użytego do wykonania nawierzchni chodników ulicy Kościelnej, występującą w projekcie – 9/11 cm kostkę kamienną jasnoszarą cięta zastępuje się materiałem – kostką betonowa, prostokątną, śrutowaną w kolorze szarym i grafitowym. Wykonanie robót budowlanych: Przyjęte typy materiałów i urządzeń (wskazane w dokumentacji technicznej) zostały użyte wyłącznie przykładowo, w celu opisania przedmiotu zamówienia. Wykonawca uprawniony jest do przedstawienia w ofercie materiałów i urządzeń równoważnych, o nie gorszych parametrach. Wykonawca powinien określić ich parametry, celem wykazania, że spełniają warunki określone w opisie przedmiotu zamówienia. Rozwiązania równoważne, zgodnie ze swoją definicją, muszą posiadać parametry oraz spełniać standardy nie gorsze niż produkty podane przykładowo. W miejscu gdzie Zamawiający dokonuje opisu przedmiotu zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia na podstawie dokumentacji technicznej stanowiącej załącznik do SIWZ, zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym w szczególności zgodnie z ustawą prawo budowlane (Dz. U. z 2017 r. poz. 1332 z późn. zm.). UWAGA: Celem ułatwienia przygotowania oferty przetargowej, Zamawiający (pomocniczo), jako załącznik do SIWZ, załącza przedmiar robót, który określa niezbędne podstawowe roboty do wykonania zamówienia. Zwraca się uwagę, że dokument ten, ma jedynie ułatwić dokonanie wyceny, nie może jednak być podstawą do dokonywania rozliczenia całego zamówienia, na które zawarta umowa będzie miała charakter UMOWY RYCZAŁTOWEJ. Wymagania dotyczące zatrudnienia osób wykonujących wskazane czynności w zakresie realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę: 1) Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę (w rozumieniu kodeksu pracy – co dotyczy tzw. pracowników fizycznych, wymóg nie dotyczy np. osób kierujących budową) osób wszędzie tam, gdzie wykonywanie czynności wynikających z SIWZ, w tym z opisu przedmiotu zamówienia, niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia, polega na wykonywaniu pracy w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (tj. Dz.U. z 2016 r. , poz. 1666, dalej kp.). Przedmiotowy wymóg dotyczy zwłaszcza osób wykonujących czynności związane: - z ułożeniem kostki kamiennej oraz betonowo - brukowej. Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę wszystkie osoby które wykonują pracę w sposób określony w art. 22 § 1 kp. 2) Wykonawca składa wykaz osób(zgodny z Załącznikiem nr 8 do SIWZ), o których mowa w pkt 1) wraz z oświadczeniem, że są one zatrudnione na podstawie umowy o pracę, w terminie 7 dni od podpisania umowy, ale przed przystąpieniem do wykonywania robót. 3) Zamawiający nie przekaże Wykonawcy placu budowy do momentu otrzymania wykazu, o którym mowa w pkt 2). Wynikłe z tego opóźnienie w realizacji przedmiotu zamówienia będzie traktowane, jako opóźnienie z winy Wykonawcy. 4) Każdorazowa zmiana wykazu osób, o którym mowa w pkt 2) nie wymaga aneksu do umowy (Wykonawca przedstawia korektę tego wykazu do wiadomości Zamawiającego). 5) Zamawiający zastrzega sobie prawo przeprowadzenia kontroli na miejscu wykonywania przedmiotu umowy w celu zweryfikowania, czy osoby wykonujące czynności przy realizacji zamówienia są osobami wskazanymi przez Wykonawcę w wykazie o którym mowa w pkt 2). 6) Wykonawca jest zobowiązany nie później niż w ciągu 7 dni od dnia wezwania przez Zamawiającego przedstawić dowody zatrudnienia na umowę o pracę osób wskazanych w wykazie, o którym mowa w pkt 2), jeżeli Zamawiający o to wystąpi. Dowodem takim jest kopia umowy/umów, która powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: (przedruk z SIWZ) 11.1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: część I - 900,00 zł (słownie: dziewięćset złotych 00/100 gr.), część II - 1.500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych 00/100 gr.), część III - 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100 gr.), 11.2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2016 r. poz. 359 z późn. zm.). 11.3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 11.4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: BS w Koronowo Oddział Mrocza, Nr 19 8144 0005 2004 0040 0114 0006 11.5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 11.6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego: Urząd Miasta i Gminy w Mroczy, Plac 1 Maja 20, 89-115 Mrocza, w pok. 305, a kserokopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem należy załączyć do oferty. 11.7. Zwrot lub zatrzymanie wadium następuje na zasadach określonych w art. 46 Ustawy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca powinien być zarejestrowany we właściwym rejestrze lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do takiego rejestru lub takiej ewidencji.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Zaakceptowane „Istotne postanowienia umowy”. 2) Umowę konsorcjum/spółki cywilnej – jeżeli dotyczy 3) Kopię dowodu wniesienia wadium – jeżeli zajdzie konieczność 4) Dokument w którym ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (w oryginale lub uwierzytelnionej notarialnie kopii) – jeżeli dotyczy. 5) Kosztorys ofertowy – dla celów poglądowych Zamawiającego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach