Przetargi.pl
Przebudowa ulic Platanowej, Topolowej i Lipowej w Brzegu - w zakresie przebudowy ul. Topolowej.

Gmina Brzeg - Burmistrz Brzegu ogłasza przetarg

  • Adres: 49-300 Brzeg, ul. Robotnicza 12
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 77 4169950 , fax. 77 4169952
  • Data zamieszczenia: 2015-09-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Brzeg - Burmistrz Brzegu
    ul. Robotnicza 12 12
    49-300 Brzeg, woj. opolskie
    tel. 77 4169950, fax. 77 4169952
    REGON: 53051784000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.brzeg.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa ulic Platanowej, Topolowej i Lipowej w Brzegu - w zakresie przebudowy ul. Topolowej.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Nazwa zadania:Przebudowa ulic Platanowej, Topolowej i Lipowej w Brzegu - w zakresie przebudowy ul. Topolowej. W ramach przedmiotu umowy, określonego we wzorze umowy Wykonawca zobowiązany jest do: - przebudowy pasa drogowego ulicy Topolowej wraz z włączeniem w ul. Konopnickiej w zakresie przebudowy jezdni, chodników i zjazdów w obrębie działek 480/10, 483 i 474/16 obręb Brzeg-Południe, - demontaż starego kanału deszczowego i budowę nowego kanału deszczowego o ?400 - wykonania wpustów ulicznych z osadnikami i przykanalików kanalizacji deszczowej odprowadzających wody opadowe z pasa drogowego ul. Topolowe do sieci kanalizacji deszczowej, - przebudowy oświetlenia ulicznego ul. Topolowej, - wykonania regulacji wysokościowej urządzeń obcych zlokalizowanych na terenie objętym inwestycją, - wykonania robót rozbiórkowych z wywozem i utylizacją odpadów budowlanych, - wykonania zabezpieczeń istniejącej infrastruktury podziemnej zlokalizowanej na terenie objętym przedmiotowym zadaniem wraz z wszelkimi robotami towarzyszącymi związanymi z wykonaniem wszystkich robót budowlanych. Przedmiot umowy wymieniony w §1 ust.2 wzoru umowy Wykonawca zobowiązuje się wykonać zgodnie z projektem wykonawczym z uwzględnieniem zaktualizowanego projektu zagospodarowania terenu i planu zbiorczego uzbrojenia, projektem stałej organizacji ruchu, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz warunkami decyzji pozwolenia na budowę przy zachowaniu wszystkich warunków i uzgodnień branżowych, stanowiącymi integralną część niniejszej umowy. Zakres robót budowlanych obejmuje: a) roboty rozbiórkowe - rozbiórka istniejących nawierzchni jezdni i chodnika - rozebranie krawężników i obrzeży trawnikowych - rozbiórka istniejącego kanału deszczowego - wywóz materiałów z rozbiórki na miejsce utylizacji bądź składowania b) roboty ziemne korytowe - roboty pomiarowe geodezyjne - roboty ziemne pod nowy kanał kanalizacji deszczowej - roboty ziemne korytowe - wywóz ziemi na miejsce składowania c) roboty drogowe - wykonanie ław betonowych pod krawężniki i obrzeża - ustawienie krawężników betonowych i obrzeży - wykonanie podbudowy pod nawierzchnie jezdni, chodników i wjazdów - wykonanie nawierzchni jezdni z kostki brukowej betonowej - wykonanie nawierzchni wjazdów z kostki brukowej betonowej - wykonanie nawierzchni chodników z kostki brukowej betonowej d) roboty instalacyjne: - roboty ziemne wraz z wywozem ziemi na miejsce składowania - wykonanie nowego rurociągu kanalizacji deszczowej ?400 wraz z remontem istniejących przyłączy - wykonanie przykanalików kanalizacji deszczowej wraz z wpustami ulicznymi - regulacja wysokościowa istniejących urządzeń na sieciach - zabezpieczenie kabli elektrycznych na wjazdach, przy skrzyżowaniach z innymi sieciami oraz pod jezdnią - usunięcie wszystkich kolizji na sieciach zgodnie z projektem wykonawczym - zabezpieczenie istniejących linii kablowych energetycznych - ułożenie linii kablowej oświetlenia ulicznego - przestawienie słupów oświetleniowymi z oprawami - zasypanie rurociągu zgodnie z projektem wykonawczym e) roboty pozostałe: - montaż oznakowania pionowego oraz wykonanie oznakowania poziomego zgodnie z projektem stałej organizacji ruchu - roboty porządkowe terenu f) Wykonanie kompletu badań, sprawdzeń, i pomiarów odbiorowych oraz odbiorów technicznych, a także inwentaryzacji geodezyjnej dla wykonanych dróg, sieci i linii elektrycznych ze słupami oświetleniowymi oraz wpustów ulicznych. Szczegółowy zakres rzeczowy zadania określa dokumentacja techniczna składająca się z projektu wykonawczego oraz przedmiaru robót budowlanych, a także ze specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Wykonawca zrealizuje niezbędne czynności i poniesie wszelkie koszty związane z realizacją zadania tj. wynikające wprost z opisu przedmiotu zamówienia, dokumentacji projektowej, jak również inne tj. np. koszty wszelkich robót przygotowawczych, porządkowych, sporządzenia projektu czasowej organizacji ruchu w okresie budowy i projektu organizacji placu budowy wraz z ich wprowadzeniem oraz późniejszą likwidacją, koszty utrzymania zaplecza budowy, usunięcia kolizji, oznakowania, ogrodzenia i zabezpieczenia budowy, wykonania doprowadzenia mediów na czas budowy (woda, energia elektryczna), koszty związane z odbiorami i próbami wykonanych robót, koszty wywozu i składowania odpadów pochodzących z rozbiórki i demontażu, koszty utylizacji materiałów niebezpiecznych, koszty usunięcia kolizji, koszty zabezpieczenia i naprawy urządzeń z tytułu awarii itp., koszty zakupu niezbędnych wyrobów budowlanych, koszty związane z obsługą geodezyjną budowy, koszty związane z próbami, badaniami i odbiorami technicznymi potwierdzonymi stosownymi protokołami, koszty wprowadzenia stałej organizacji ruchu i wszystkich zabezpieczeń kabli, koszty wyłączeń linii kablowych elektrycznych. Przy realizacji przedmiotu umowy Wykonawca jest zobowiązany do zastosowania wyłącznie takich wyrobów budowlanych, które zapewnią realizowanemu obiektowi budowlanemu spełnienie wymagań podstawowych, o których mowa w art.5 ust.1 pkt.1) ustawy Prawo budowlane (tekst jednolity: Dz.U. z 2013 poz.1409 z późn. zm.) i które zostały wprowadzone do obrotu zgodnie z przepisami ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz.U. z 2004r. nr 92, poz.881 z późn. zm.) i rozporządzeń wykonawczych oraz odpowiadają wymogom dokumentacji projektowej oraz szczegółowym specyfikacjom technicznym wykonania i odbioru robót. Cechy materiałów muszą być jednorodne i wykazywać zgodność z określonymi wymaganiami, a rozrzuty tych cech nie mogą przekraczać dopuszczalnego przedziału tolerancji. Jeżeli w niniejszym SIWZ, dokumentacji projektowej, przedmiarach robót pojawią się ewentualne wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to określają one minimalny standard jakości materiałów lub urządzeń przyjętych do wyceny. Wykonawca w takim przypadku może zaoferować przedmioty równoważne, a obowiązek udowodnienia równoważności, zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp, należy do Wykonawcy. Za wszelkie szkody wyrządzone osobom trzecim w trakcie realizacji zadania odpowiada Wykonawca. Za wszelkie uszkodzenia wyrządzone podczas realizacji zadania odpowiada Wykonawca. Wykonawca będzie zobowiązany do ich naprawienia, a w przypadku odmowy Zamawiający zleci osobom trzecim wykonanie napraw na koszt Wykonawcy. Wykonawca ponosi odpowiedzialność wobec Zamawiającego z tytułu rękojmi za wady fizyczne wykonanego przedmiotu umowy przez okres pięciu lat. Wykonawca udziela Zamawiającemu także gwarancji jakości dotyczącej wykonanych robót na okres pięciu lat. Odpowiedzialność Wykonawcy z tytułu rękojmi i gwarancji rozpoczyna się z dniem podpisania przez Strony umowy protokołu odbioru końcowego. Odpowiedzialność Wykonawcy z tytułu udzielonej gwarancji i rękojmi za wady obejmuje wady wykonanych robót jak i wady wyrobów budowlanych użytych do wykonania przedmiotu umowy. Jeżeli Wykonawca z racji swoich zobowiązań wymieni w okresie gwarancji jakości części rzeczy objętych przedmiotem umowy, to termin gwarancji jakości w stosunku do tych części rozpoczyna swój bieg z dniem przekazania ich Zamawiającemu. Lokalizacja budowy: nieruchomości zlokalizowane na terenie działek nr 480/10, 483 i 474/16 obręb Brzeg-Południe
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 15.000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy zł 00/100) 2) Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.) 3) Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert w następujący sposób: a) w przypadku pieniądza wpłaca się je w wymaganej kwocie przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego, w Banku BGŻ BNP Paribas S.A. Oddział Operacyjny w Brzegu, nr rachunku: 36 2030 0045 1110 0000 0217 9920 (kopię potwierdzenia wpłaty proszę dołączyć do oferty), b) w przypadku gwarancji i poręczeń należy oryginał dokumentu dołączyć do oferty i złożyć w jednej kopercie z ofertą. 4) Zwrot wadium: a) Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza , z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy prawo zamówień publicznych. b) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. c) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 5) Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 6) Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 7) Zatrzymanie wadium przez Zamawiającego: Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy prawo zamówień publicznych, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy (jeżeli było wymagane), c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 8) Okres ważności wadium: Wykonawca zabezpiecza ofertę wymaganą kwotą wadium na okres 30 dni licząc od daty upływu terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin zakończenia realizacji przedmiotu umowy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.brzeg.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach