Gmina Miasto Ustka ogłasza przetarg
- Adres: 76-270 Ustka, ul. ks. kard. Stefana Wyszyńskiego 3
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 059 8154300 , fax. 059 8152900
- Data zamieszczenia: 2010-01-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Ustka
ul. ks. kard. Stefana Wyszyńskiego 3 3
76-270 Ustka, woj. pomorskie
tel. 059 8154300, fax. 059 8152900
REGON: 00052387300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ustka.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa ulic Findera i Małej w Ustce - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z przebudową ulic Findera i Małej w Ustce. Zakres obejmujący przedmiot zamówienia: 1) przebudowa ul. Findera (na projektowanym odcinku pasa drogowego od 0+000,00 km do 0+127,73 km): ---branża drogowa: roboty rozbiórkowe, roboty ziemne, elementy ulic, podbudowy, regulacja pionowa skrzynek i włazów, nawierzchnie, oznakowanie pionowe, ---branża sanitarna - kanalizacja deszczowa: roboty ziemne, roboty montażowe, roboty demontażowe, ---branża elektryczna: oświetlenie uliczne, ---branża teletechniczna - kanalizacja teletechniczna, przebudowa urządzeń telekomunikacyjnych, ---elementy małej architektury: słupki, kosze na odpady stałe, tablice informacyjne; 2) przebudowa ul. Małej (na projektowanym odcinku pasa drogowego od 0+000,00 km do 0+126,48 km): ---branża drogowa: roboty rozbiórkowe, roboty ziemne, elementy ulic, podbudowy, regulacja pionowa skrzynek i włazów, nawierzchnie, oznakowanie pionowe, ---branża sanitarna - kanalizacja deszczowa: roboty ziemne, roboty montażowe, roboty demontażowe, ---branża elektryczna: oświetlenie uliczne, ---branża teletechniczna - kanalizacja teletechniczna, przebudowa urządzeń telekomunikacyjnych, ---elementy małej architektury: słupki, 3) wykonanie i montaż tablic promocyjnych: ---tablice informacyjne ustawiane na czas realizacji robót, ---tablice pamiątkowe ustawiane po zakończeniu realizacji robót. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: przedmiary robót, stanowiące załącznik nr 8 do SIWZ oraz szczegółowa dokumentacja budowlana stanowiąca załączniki nr 9-12 do SIWZ i szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót stanowiące załącznik nr 13 do SIWZ Kod CPV Wspólnego Słownika Zamówień: Główny przedmiot zamówienia: 45.23.31.23-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych Dodatkowy przedmiot: 45.23.11.12-3 - Instalacja rurociągów 45.31.61.00-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331237
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1) posiadania wiedzy i doświadczenia - warunek ten będzie spełniony jeżeli Wykonawca wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej dwie roboty budowlane w zakresie przebudowy/budowy dróg lub ciągów pieszo-jezdnych o nawierzchni z kostki kamiennej i elementów betonowych z fakturą kruszywa naturalnego wraz z budową kanalizacji deszczowej i oświetlenia ulicznego, o długości minimum 150 mb każda oraz wartości każdej z nich nie mniejszej niż 1 500 000,00 PLN brutto (słownie brutto: jeden milion pięćset tysięcy złotych); 2) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - warunek ten będzie spełniony jeżeli Wykonawca zapewni przy realizacji zamówienia udział następujących osób: a) kierownika robót drogowych - kierownika budowy, posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi o specjalności drogowej, b) kierownika robót sanitarnych, posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, c) kierownika robót elektrycznych, posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych; 3) sytuacji ekonomicznej i finansowej - warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca: a) nie zalega z opłacaniem podatków oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, b) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 1 000 000,00 PLN. 2. Ponadto o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy PZP.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz wskazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania, Wykonawca powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: 1) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy PZP, zgodne w treści ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ; 2) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy PZP zgodne w treści ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ; 3) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy PZP, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy PZP (oświadczenie wynika z treści załącznik nr 3 do SIWZ); 4) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 5) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 6) opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument, potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia; 7) wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (zgodny w treści ze wzorem stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ); 8) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług oraz kierowanie budową i robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacja o podstawie dysponowania tymi osobami (zgodny w treści ze wzorem stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ); 9) oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia - treść oświadczenia zawarta została w treści wykazu osób, stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ustka.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa ulicy 11 Listopada
Dodano: 2016-07-27 - Zamówienie obejmuje wykonanie robót budowlanych polegających na robotach brukarskich wraz z odwodnieniem parkingu przy ulicy Kościerskiej w Skarszewach
Dodano: 2016-05-11 - Przebudowa drogi leśnej w leśnictwie Tępcz
Dodano: 2016-04-15 - Przebudowa drogi leśnej w leśnictwie Kętrzyno
Dodano: 2016-04-15 - Budowa drogi do przepompowni ścieków na działce nr 45/4 przy ul. Kaszubskiej w Słupsku
Dodano: 2016-04-01 - Przebudowa dróg wewnętrznych dojazdowych na działkach nr 35/20, 35/21 i 35/24 oraz budowa miejsc postojowych pomiędzy blokami Ogrodowa 3a i 12 i przy bloku Ogrodowa 3 w m. Czarne - I ETAP
Dodano: 2016-03-15 - Budowa zachodniego odcinka drogi ulicy Sztormowej w Jastarni
Dodano: 2016-01-29 - Modernizacja drogi gminnej w Szymankowie w gminie Lichnowy
Dodano: 2015-09-29 - Remont drogi leśnej w leśnictwie Chmieleniec
Dodano: 2015-09-10 - Remont drogi leśnej w leśnictwie Chmieleniec
Dodano: 2015-08-10