Przetargi.pl
Przebudowa ulic: Brzeskiej, Marii Konopnickiej, Parkowej, Placu Partyzantów, Przechodniej, Starocerkiewnej i Szkolnej w Janowie Podlaskim

Gmina Janów Podlaski ogłasza przetarg

  • Adres: 21-505 Janów Podlaski, ul. Bialska 6a
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 083 3413073 , fax. 0833413077
  • Data zamieszczenia: 2009-12-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Janów Podlaski
    ul. Bialska 6a 6a
    21-505 Janów Podlaski, woj. lubelskie
    tel. 083 3413073, fax. 0833413077
    REGON: 03023754600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa ulic: Brzeskiej, Marii Konopnickiej, Parkowej, Placu Partyzantów, Przechodniej, Starocerkiewnej i Szkolnej w Janowie Podlaskim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa gminnych ulic: 1) ulica Brzeska -od skrzyżowania z ulicą Bialską (droga wojewódzka)do skrzyżowania z ulicą Plac Partyzantów wraz z budową kanalizacji deszczowej i przebudową kolizji kabli energetycznych SN i telefonicznych. 2) ulica Marii Konopnickiej - od skrzyżowania z ulicą 1 Maja (droga wojewódzka ) do skrzyżowania z ulicą Brzeską wraz z przebudową kolizji kabli energetycznych nn. 3) ulica Marii Konopnickiej - od skrzyżowania z ulicą Brzeską do skrzyżowania z ulicą Kościuszki wraz z budową kanalizacji deszczowej i przebudową kolizji kabli telefonicznych. 4) ulica Plac Partyzantów (centrum) wraz z budową kanalizacji deszczowej i oświetleniem zewnętrznym ulicznym typu parkowego oraz z przyłączem kablowym nn zasilającym oświetlenie. 5) ulica Przechodnia wraz z budową oświetlenia zewnętrznego ulicznego typu parkowego. 6) ulica Szkolna wraz z przebudową kolizji kabli telefonicznych. 7) ulica Parkowa. 8) ulica Starocerkiewna. Łączna długość przebudowy 7 ulic wynosi - 1423 mb. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje : w przebudowie dróg (ulic) gminnych - roboty rozbiórkowe - roboty przygotowawcze - roboty ziemne - wzmocnienie podłoża - podbudowa - krawężniki i ściek - nawierzchnia asfaltowa - nawierzchnia z kostki brukowej betonowej - parking - chodniki - wjazdy - roboty na zatoce autobusowej - oznakowanie - roboty różne w budowie kanalizacji deszczowej - roboty ziemne - rurociągi do odprowadzania wody burzowej w instalacjach elektrycznych - instalacje elektryczne niskiego napięcia - budowa oświetlenie zewnętrznego ulicznego - przebudowa i zabezpieczenie kabli energetycznych średniego napięcia i niskiego napięcia (likwidacja kolizji) - budowa przyłącza kablowego nn zasilającego oświetlenie uliczne. w przebudowie kolizji kabli telefonicznych - przebudowa i zabezpieczenie kabli telefonicznych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 9 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium przed terminem składania ofert w wysokości 50 000,00 zł. (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą ubiegać się wykonawcy, którzy : 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 24 ust 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w postępowaniu. 1). W zakresie warunku wskazanego w ust.1 pkt 2) wymagane jest wykazanie się realizacja co najmniej jednej inwestycji drogowej o wartości minimum 3 milionów złotych oraz osobami z uprawnieniami budowlanymi, niezbędnymi do realizacji przedmiotu zamówienia, wymaganymi przepisami ustawy Prawo Budowlane, należącymi do właściwej izby samorządu zawodowego (dotyczy kierownika budowy i kierowników robót branżowych.- sanitarnych, elektrycznych i telefonicznych). 2). W zakresie warunku określonego w ust.1 pkt. 3. wymagane jest posiadanie środków własnych lub zdolności kredytowej na kwotę nie mniejszą niż 50 % ceny ofertowej (brutto) oraz ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 500 000 zł. 3).W zakresie warunków wskazanych w ust.1 pkt 1 i 4 ocena spełnienia warunków nastąpi na podstawie przedstawionych przez wykonawcę dokumentów i oświadczeń. 3. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, przy zastosowaniu formuły: spełnia/ nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego z warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia w oparciu o przesłanki zawarte w art.24 ustawy p.z.p. 4. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uzna się za odrzuconą zgodnie z treścią art.24 ust 4 ustawy p.z.p.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający żąda załączenia w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę następujących dokumentów: 1). aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2).aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3).aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4).aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, ( nie dotyczy osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą i spółki cywilne), 5).wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (np. referencje od poprzednio zamawiających lub protokoły odbioru), 6).wykazu osób którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywani zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, 7) pisemnego zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie o którym mowa w pkt.6 wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, 8) dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia budowlane oraz należą do właściwej izby samorządu zawodowego (dotyczy kierownika budowy i kierowników robót branżowych), 9).Informacji z banku lub spółdzielczej kasy oszędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 10).Polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 11). Dowodu wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.janowpodlaski.netbip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach