Przetargi.pl
Przebudowa ul. Zacisze i Waryńskiego (odcinek od ul. Niskiej do ul. Waryńskiego) w miejscowościach Raszyn i Nowe Grocholice na terenie Gminy Raszyn

Gmina Raszyn ogłasza przetarg

  • Adres: 05090 Raszyn, ul. Szkolna
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 227 017 770 , fax. 227 017 778
  • Data zamieszczenia: 2018-07-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Raszyn
    ul. Szkolna
    05090 Raszyn, woj. mazowieckie
    tel. 227 017 770, fax. 227 017 778
    REGON: 54663800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.raszyn.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa ul. Zacisze i Waryńskiego (odcinek od ul. Niskiej do ul. Waryńskiego) w miejscowościach Raszyn i Nowe Grocholice na terenie Gminy Raszyn
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    W ramach przedmiotu zamówienia, należy wykonać roboty budowlane dotyczące ul. Zacisze i Waryńskiego (odcinek od ul. Niskiej do ul. Waryńskiego) w zakresie wykonania chodnika, zjazdów, ścieżki rowerowej, kanalizacji deszczowej i oświetlenia ulicznego oraz przepustu na Kanale Opaczewskim. 2.1.1. Roboty drogowe- Zaprojektowano jezdnię o szerokości 6,0 m wraz z chodnikiem z kostki betonowej oraz ścieżką rowerową na długości ok. 355 m. a) konstrukcja jezdni (ok. 2050 m2)  warstwa ścieralna z SMA8, gr. 4 cm ,  warstwa wiążąca z AC 16, gr. 6cm.,  podbudowa z AC22, gr. 8 cm.,  podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 gr. 20 cm,  warstwa nasypu budowlanego, gr. 80/55 cm. b) konstrukcja chodnika zlokalizowanego przy krawężniku i zatoce postojowej (ok. 650 m2)  warstwa ścieralna z kostki betonowej szara gr. 8 cm na podsypce cementowo- piaskowej gr. 3 cm, typ BEHATON,  podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 gr. 10 cm,  warstwa wymiany gruntu na grunt G1 gr. 10 cm. c) konstrukcja chodnika odsuniętego od jezdni (ok. 40 m2)  warstwa ścieralna z kostki betonowej szara gr. 6 cm na podsypce cementowo- piaskowej gr. 3 cm, typ BEHATON,  podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 gr. 10 cm,  warstwa wymiany gruntu na grunt G1 gr. 10 cm. d) konstrukcja zjazdów (ok. 280 m2)  warstwa ścieralna z kostki betonowej kolor gr. 8 cm na podsypce cementowo- piaskowej gr. 3 cm, typ BEHATON,  podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 gr. 20 cm,  warstwa kruszywa naturalnego 0/31,5 stabilizowanego mechanicznie , gr. 15 cm e) konstrukcja zatok postojowych (ok. 380 m2)  warstwa ścieralna z kostki betonowej kolor gr. 8 cm na podsypce cementowo- piaskowej gr. 3 cm, typ BEHATON,  podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 gr. 20 cm,  warstwa kruszywa naturalnego 0/31,5 stabilizowanego mechanicznie , gr. 15 cm f) konstrukcja ścieżki rowerowej (ok. 600 m2)  warstwa ścieralna z kostki betonowej kolorowej bezfazowej gr. 8 cm na podsypce cementowo- piaskowej gr. 3 cm,  podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 gr. 10 cm,  warstwa wymiany gruntu na grunt G1 gr. 10 cm. g) Stała organizacja ruchu Na podstawie zatwierdzonego projektu stałej organizacji ruchu należy wykonać/zamontować:  14 nowych tablic znaków drogowych ( 2szt. D6,A7, D1, 2szt. B33, 2szt. B34, 2szt. A1, 2szt. A2, T1, D48 ),  Tablice prowadzące U3d, U3c Oznakowanie słupów w skrajni odblaskową farbą żółto- czarną. 2.1.2 Odwodnienie: Dla potrzeb odprowadzenie wód opadowych z ul. Waryńskiego i Zacisze zaprojektowano kanał deszczowy w 3 odcinkach:  ul. Waryńskiego  odcinek nr 1 od wylotu do przepustu do korka tymczasowego na wysokości posesji Waryńskiego 4a. Wody opadowe zostaną odprowadzone do Rowu Opaczewskiego,  ul. Zacisze  odcinek nr 2 od wylotu do przepustu do pos. 17. Wody opadowe zostaną odprowadzone do Rowu Opaczewskiego,  odcinek nr 3 od pos. Zacisze 13 do skrzyżowania z ul. Niską. Wody opadowe zostaną odprowadzone do istniejącego kanału deszczowego. Ul. Waryńskiego Odcinek 1.  Kanał z rur PEHD DN 500mm- 95,0m  Kanał z rur PVC DN 315mm 19,0m Łączna długość: 114,0m  Przyłącza z rur PVC klasy S lite SN8 DN200mm 5,5m  Studnie kanalizacyjne betonowe DN 1200 mm- 2szt.  studnia kanalizacyjne betonowe DN 1200 mm z regulatorem przepływu 1szt.  Separator Ø2,0 m 1szt.  Wpusty deszczowe betonowe DN500 mm- 2szt. Ul. Zacisze Odcinek 2.  Kanał z rur betonowych DN 300mm (14m+3m+3m)= 20,0m  Kanał z rur betonowych DN 250 (40m+40m) =80,0m  Przyłącza z rur betonowych DN200mm (9,5m+5,5,+11m+6,5m)=32,5m  Studnie kanalizacyjne betonowe DN 1200 mm (D3, D4)= 2szt.  studnia kanalizacyjne betonowe DN 1200 mm z regulatorem przepływu (DR2)= 1szt.  Separator lamelowy (S2) typu 10/100 1szt.  Osadnik betonowy o pojemności V=4000l  Wpusty deszczowe betonowe DN500 mm (W3, W4, W5, W6) - 4szt. Odcinek 3.  Kanał z rur PVC klasa S DN 250 mm= 28,5m  Przyłącza z rur PVC klasa S DN200mm (3m+5m)=8m  Studnie kanalizacyjne betonowe DN 1200 mm (D5, D6)= 2szt.  Wpusty deszczowe betonowe DN500 mm (W7, W8) - 2szt. Po ułożeniu kanału, przykanalików należy wykonać ich monitoring i próbę szczelności. 2.1.3 Oświetlenie uliczne: W ramach przedmiotowej inwestycji zaprojektowano uzupełnienie istniejącego oświetlenia ulicznego na odcinku pomiędzy Kanałem Opaczewskim a ul. Waryńskiego w postaci 3 słupów wirowych. Na słupach zaprojektowano oprawy SGP340-70W na wysięgnikach bocznych typu JCE. Zgodnie z warunkami wydanymi przez PGE Dystrybucja S.A. należy wykonać odcinek linii napowietrznej o długości 115 m. Należy ją zamontować od istniejącego słupa nr 15 zlokalizowanego przy ul. Zacisze i doprowadzić do słupa nr 23 zlokalizowanego przy ul. Waryńskiego. Linię należy wykonać przewodem AsXSn 2x25 mm2 podwieszonym na żerdziach wirowych E-10,5/6. 2.1.4 Przepust ramowy: W ramach zadania przewidziano wykonanie przepustu ramowego o konstrukcji żelbetowej: 1) Parametry geometryczne przepustu: - światło poziome - D = 3,20 m - światło pionowe - B = 1,34 m - całkowita długość przepustu - L = 20,00 m - szerokość jezdni na przepuście - 2 x 4,00 m - szerokość ciągu pieszo – rowerowego - 2,00 m - przepływ (pełnym przekrojem) - 4,01 m2 - dopuszczalna klasa obciążeń (wg PN-85/S-10030) - „C” - rzędna spodu konstrukcji – 97,91m - rzędna niwelety w środku rozpiętości – 100,13 - spadek podłużny – 0,3 2) Parametry drogi na przepuście: - jezdnia szerokości 6 m z poszerzeniem łukowym do 8m – okrawężnikowana, - pochylenie jezdni daszkowe 2%, - pochylenie chodnika w kierunku zieleni izolacyjnej 2%, - pochylenie ścieżki rowerowej w kierunku zieleni izolacyjnej 2%, - zieleń, jako uzupełnienie pasa drogowego. 3) Opis konstrukcji przepustu: Przyjęto fundamentowanie na palach wbijanych o średnicy 30cm i długości 8,0m. wykonane z betonu C25/30 W6 zbrojone 8#16 ze stali AIII 34GS, strzemiona  8 co 15cm ze stali A0 St0S, lub palach prefabrykowanych których nośność będzie przekraczać siły pionowe pala. W przypadku kolizji pali z istniejącą infrastrukturą techniczną, należy zastosować inny system palowania np. formowanie pali w otworach wierconych. Belki (oczepy) wykonana z betonu monolitycznego C25/30 o wymiarach przekroju poprzecznego 30x66cm zbrojone prętami podłużnymi 8 # 16 (AIII,34GS) dołem i 8 # 16 górą oraz strzemionami czterociętymi  8 co 15 cm (A0, St0S ). Płyta stropu oraz ściany boczne są ze sobą połączone monolitycznie zaś pomiędzy płyta denną a ścianami bocznymi wykonana jest dylatacja robocza. W miejscu styku ścian z płytą denną należy zastosować taśmę uszczelniającą. Grubość ścian pionowych wynosi oraz płyty stropu wynosi 38cm, skosy w węzłach 1:1. Płyta denna ma grubość 50cm i jest dopasowana kształtem do istniejącego żłobu który stanowi ubezpieczenie cieku wodnego. Wszystkie nieosłonięte części wlotu i wylotu należy zabezpieczyć poprzez powleczenie środkiem antykorozyjnym do betonu, natomiast części od strony zasypki powlec 2-krotnie masą gruntującą, bitumiczną. Na wlocie i wylocie obiektu należy wykonać umocnienie skarp nasypu drogowego do wysokości krawędzi korony drogi prefabrykatem ażurowym typu Krata układanym na geowłókninie. W celu poprawy przepływu wód w obrębie przepustu zaprojektowano odcinkowe umocnienie koryta potoku na długości 5,00 m na jego wlocie i wylocie w postaci kamienia o gr 30cm. zakończone podwójną palisadą ze słupków o średnicy 12-14cm i o głębokości wbicia min 1,20m. Uwaga: W miejscu zabudowy projektowanego przepustu, poprzecznie do planowanej inwestycji zlokalizowana jest istniejąca kanalizacja sanitarna, grawitacyjna będąca w kolizji z wykonywanym przepustem. Roboty należy wykonywać pod nadzorem eksploatora sieci Eko- Raszyn zgodnie z rysunkiem nr 1, nr 3 uzg. z Eko- Raszyn z dnia 03.03.2015r. (zakładka uzgodnienia, punkt 12). Należy przebudować istniejący przewód tłoczny w rurze osłonowej o długości 10m, umieszczony pod projektowanym przepustem zgodnie z rysunkiem nr 1, nr 2 uzg. z EKO-Raszyn z dnia 03.03.2015r. (zakładka uzgodnienia, punkt 12). Na przebudowywanym przewodzie tłocznym zabudować studnię z zaworem napowietrzająco – odpowietrzającym. Wykonawca zobowiązany jest do: • sporządzenia i uzgodnienia Projektu czasowej organizacji ruchu, a następnie poniesienia kosztów jego wprowadzenia i utrzymania podczas wykonywania robót. • prowadzenia robót w sposób zapewniający dojazd mieszkańców do nieruchomości oraz dojazd dot. obsługi posesji, • poinformowania właścicieli, użytkowników przyległych posesji z tygodniowym wyprzedzeniem o planowanym rozpoczęciu robót powodujących ograniczenie dojazdu i utrudnieniu w ruchu drogowym, • uzyskania w imieniu Zamawiającego zaświadczenia Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego o nie wnoszeniu sprzeciwu w spr. użytkowania przepustu ramowego. Projekt organizacji ruchu na czas prowadzenia robót w pasie drogi gminnej ul. Waryńskiego i Zacisze należy zaopiniować w Gminie Raszyn oraz zatwierdzić w Starostwie Powiatowym w Pruszkowie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 8.1/ Każda składana oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych) 8.2/ Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 8.3/ Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6 b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości /Dz. U. z 2016 r. poz. 359/
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6.3 Dokumenty Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Zamawiający wymaga przedstawienia od Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 1) dokumentu pełnomocnictwa do reprezentacji Wykonawców - dokument pełnomocnictwa musi być załączony do oferty i zawierać w szczególności wskazanie: a) postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, b) wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, c) ustanowionego Pełnomocnika oraz zakres jego umocowania, obejmujący przede wszystkim:  reprezentowanie wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego,  zaciąganie w imieniu wykonawców zobowiązań,  złożenie oferty wspólnie,  prowadzenie korespondencji i podejmowanie zobowiązań związanych postępowaniem zamówienie publiczne. Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym Wykonawcę ustanowionego jako Pełnomocnika i przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli i zaciągania zobowiązań w imieniu Wykonawców. 2) oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – oświadczenie składa pełnomocnik Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie lub każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, 3) oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia z postępowania w przypadkach określonych w art. 24 ust. 1 i ust. 5 ustawy – oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 6.4 Dokumenty podmiotów trzecich W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający żąda: 1) przedstawienia oryginału pisemnego zobowiązania tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, 2) dokumentów, które określają w szczególności: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 6.5 Dokumenty podmiotów zagranicznych: 1) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, a) o których mowa w pkt. 6.2.1. SIWZ, składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 oraz ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy Pzp (wystawione nie wcześniej niż 6 miesiące przed upływem terminu składania ofert); b) nie otwarto likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach