Przetargi.pl
Przebudowa ul. Św. Wawrzyńca w m. Kamionna

Gmina Międzychód ogłasza przetarg

  • Adres: 64-400 Międzychód, ul. Piłsudskiego
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 957 488 100 , fax. 957 488 134
  • Data zamieszczenia: 2020-09-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Międzychód
    ul. Piłsudskiego 2
    64-400 Międzychód, woj. wielkopolskie
    tel. 957 488 100, fax. 957 488 134
    REGON: 52459400000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.miedzychod.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa ul. Św. Wawrzyńca w m. Kamionna
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    . Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z realizacją zadania pod nazwą: Przebudowa ul. św. Wawrzyńca w m. Kamionna. Zakres rzeczowy robót obejmuje m.in.: A) ROBOTY DROGOWE ( odcinek I-F): mechaniczne ścinanie drzew z karczowaniem pni; roboty ziemne wykonywane koparkami; profilowanie i zagęszczenie podłoża; wykonanie podsypki piaskowej z zagęszczeniem o gr. 10cm; wykonanie podbudowy z piasku stabilizowanego cementem o Rm=2,5 MPa; wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego; wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej na podsypce cementowo-piaskowej (jezdnia, zjazdy); wykonanie ścieków ulicznych z kostki brukowej betonowej, w dwóch rzędach na ławie betonowej z betonu B15; ułożenie krawężników betonowych o wym. 15x22 cm i 12x25 cm z wykonaniem ław betonowych na podsypce cementowo-piaskowej; wykonanie oznakowania pionowego; wstawienie hydrantu podziemnego o śr. nom. 80mm w rurociąg żeliwny kielichowy o śr. nom. 100mm; humusowanie skarp z obsianiem przy grubości warstwy humusu 5cm. B) ROBOTY DROGOWE ( odcinek J-H): roboty rozbiórkowe; roboty ziemne wykonywane koparkami; profilowanie i zagęszczenie podłoża; wykonanie warstwy separacyjnej z geowłókniny; podsypka piaskowa z zagęszczeniem ręcznym o gr. 10cm; wykonanie zasypki drenu ze żwiru o granulacji 8/16; podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem o Rm= 2,5 MPa o gr. po zagęszczeniu 25cm;wykonanie podsypki piaskowej z zagęszczeniem o gr. 10cm; wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego; regulację pionową studzienek telefonicznych; wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej o grub. 8cm na podsypce cementowo-piaskowej; wykonanie ścieków ulicznych z kostki brukowej betonowej w dwóch rzędach; montaż krawężników betonowych o wymiarach 15x22 cm i 12x25 cm z wykonaniem ław betonowych na podsypce cementowo-piaskowej; montaż obrzeży betonowych o wymiarach 30x8 cm na podsypce piaskowej; oznakowanie pionowe; humusowanie skarp z obsianiem przy grubości warstwy humusu 5cm; wykonanie ogrodzenia posesji. C) KANALIZACJA DESZCZOWA (odcinek D-1 do D-12 i D-9-D-14): roboty ziemne; ułożenie kanałów z rur PVC łączonych na wcisk o śr. zewn. 400mm, 315mm, 200mm, 160mm w wykopach liniowych na podłożu z materiałów sypkich o gr. 10cm z obsypką i zasypaniem wykopów ; montaż studzienek ściekowych ulicznych betonowych o śr. 500mm z osadnikiem bez syfonu i studni rewizyjnych z kręgów betonowych o śr. 1200mm. D) SIEĆ WODOCIĄGOWA wykopy liniowe; wykonanie podłoża pod kanały i obiekty z materiałów sypkich; obsypkę rurociągu gruntem i zasypanie wykopów; montaż rurociągów z rur polietylenowych (PE, PEHD) o śr. zew. 110mm; połączenie rur polietylenowych ciśnieniowych metodą zgrzewania czołowego; montaż zasuw typu „E” kielichowo-kołnierzowych z obudową o śr.100 mm; montaż hydrantów pożarowych podziemnych o śr. 80 mm; oznakowanie trasy wodociągu ułożonego w ziemi taśmą z tworzywa sztucznego; oznakowanie zasów i hydrantów tabliczkami na słupku stalowym; montaż trójników ciśnieniowych PE, PEHD o połączeniach zgrzewano-kołnierzowych; wykonanie przyłączy wodociągowych do posesji. Opracowana dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna dotyczą ul. Górnej, Cmentarnej oraz św. Wawrzyńca w m. Kamionna. Niniejsze postępowanie dotyczy tylko i wyłącznie robót budowlanych w obrębie ul. św. Wawrzyńca. 2. Ogólne wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia oraz jego realizacji: Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 3. Przyjęte typy materiałów i urządzeń (wskazane w dokumentacji technicznej) zostały użyte wyłącznie przykładowo, w celu opisania przedmiotu zamówienia. Wykonawca uprawniony jest do przedstawienia w ofercie materiałów i urządzeń równoważnych, o nie gorszych parametrach. Wykonawca powinien określić ich parametry, celem wykazania, że spełniają warunki określone w opisie przedmiotu zamówienia. Rozwiązania równoważne, zgodnie ze swoją definicją, muszą posiadać parametry oraz spełniać standardy nie gorsze niż produkty podane przykładowo w dokumentacji projektowej. 4. W miejscu gdzie Zamawiający dokonuje opisu przedmiotu zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy 'lub równoważne' zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy. 5. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia na podstawie dokumentacji technicznej stanowiącej załącznik nr 13 do SIWZ, zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym w szczególności zgodnie z ustawą prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2020 r., poz. 1333). 6. Wskazane jest, aby wykonawcy dokonali wizji lokalnej w miejscu realizacji Inwestycji w celu oceny dokumentów przekazanych w ramach danego postępowania przez Zamawiającego. 7. Zamawiający określa warunki realizacji zamówienia przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w następujący sposób: Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: - oświadczenia potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia wg załącznika nr 2 i nr 3 oraz oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej składa każdy partner z osobna, - podmioty występujące wspólnie (np. konsorcjum), warunki dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej, zdolności technicznej lub zawodowej winien spełnić jeden z konsorcjantów lub łącznie cały ten podmiot. - wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem "za zgodność z oryginałem". 8. Zamawiający zastrzega, że poniższe rodzaje czynności wymagają zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę: a) Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy PZP wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r. poz. 1666 z póź. zmianami). Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę to wykonywanie robót budowlanych szczegółowo określonych w przedmiarze robót – załącznik nr 10 do SIWZ. b) każdorazowo, na żądanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego nie krótszym niż 5 dni robocze, przedłoży aktualne oświadczenie, poświadczające, że osoby, o których mowa w pkt. a) są zatrudniane przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę, podpisane przez osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania Wykonawcy lub osobę przez Wykonawcę umocowaną. Przedmiotowe oświadczenie Wykonawca składa pod rygorem odpowiedzialności za składanie fałszywych oświadczeń. Na zasadach określonych w niniejszym punkcie Wykonawca przedstawia Zamawiającemu oświadczenia dotyczące podwykonawców. c) nie przedłożenie przez Wykonawcę oświadczenia poświadczającego zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę z Pracownikami świadczącymi usługi /roboty budowlane w terminie wskazanym przez Zamawiającego zgodnie z pkt b) będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia Pracowników świadczących usługi/roboty budowlane na podstawie umowy o pracę; d) za niedopełnienie wymogu zatrudniania Pracowników świadczących usługi/roboty budowlane na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne w wysokości określonej w załączonym do SIWZ wzorze umowy. e) Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub podwykonawcy. f) Wymóg zatrudnienia, o którym mowa powyżej, nie dotyczy osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie lub osób posiadających uprawnienia wydane na podstawie innych przepisów, które upoważniają do samodzielnego wykonywania prac bez nadzoru, w tym: kierownika budowy, kierownika robót, geodety.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45100000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 25 000 PLN. 2.Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas gdy przed upływem terminu składania ofert kwota wniesionego wadium będzie uznana na rachunku bankowym Zamawiającego. Zaleca się, aby kopię dowodu wniesienia wadium załączyć do oferty. 3.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 95 1020 4027 0000 1802 1219 3944, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 4. Zwrot lub zatrzymanie wadium następuje na zasadach określonych w art. 46 Ustawy. 5. Wadium wnoszone w innej niż pieniądz formie musi posiadać ważność co najmniej do końca terminu związania wykonawcy złożoną przez niego ofertą. 6. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz należy załączyć do oferty odpowiedni dokument, nie spięty w całość z ofertą. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności , o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art.25a ust.1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust.2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa niniejszego warunku udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty wykonawca załącza oświadczenie o spełnianiu warunków oraz niepodleganiu wykluczeniu według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 i 3 do SIWZ oraz: a) odpowiednie pełnomocnictwa wraz z dokumentem potwierdzającym umocowanie do udzielania pełnomocnictw b) wypełniony i podpisany formularz ofertowy według wzoru stanowiącego załącznik 1 do SIWZ, c) tabelaryczne zestawienie kosztów budowy według wzoru stanowiącego załącznik nr 9 do SIWZ, d) kosztorys ofertowy – sporządzony na podstawie dokumentacji technicznej załączonej do SIWZ oraz przedmiarów robót – kosztorys ofertowy ma charakter wyłącznie pomocniczy i nie zmienia zasad wynagrodzenia przyjętego w tym postępowaniu – wynagrodzenie ryczałtowe e) oryginał gwarancji bankowych lub ubezpieczeniowych zabezpieczenia zapłaty wadium. f) pisemne zobowiązanie innego podmiotu do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, w przypadku polegania na zasobach innego podmiotu (oryginał dokumentu).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach