Przetargi.pl
Przebudowa ulicy Kościelnej w Drawsku i remont elewacji budynku Urzędu Gminy Drawsko”

Gmina Drawsko ogłasza przetarg

  • Adres: 64-733 Drawsko, Powstańców Wielkopolskich 121
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 672569128
  • Data zamieszczenia: 2023-11-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Drawsko
    Powstańców Wielkopolskich 121
    64-733 Drawsko, woj. wielkopolskie
    tel. 672569128
    REGON: 570791075
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminadrawsko.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa ulicy Kościelnej w Drawsku i remont elewacji budynku Urzędu Gminy Drawsko”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Projektuje się przebudowę nawierzchni ulicy Kościelnej w Drawsku o długość 458,99 mbwraz z chodnikiem.Projekt obejmuje działki ewidencyjne nr 220; 222/1; 271/1 obręb ewidencyjny Drawsko0003; Gmina Drawsko, powiat czarnkowsko - trzcianecki, województwo wielkopolskie, stanowiącewłasność Gminy Drawsko. Zakres projektu jest zgodny ze zleceniem Inwestora. Trasę przebudowywanej nawierzchni ul. Kościelnej dostosowano do istniejących warunkówgruntowych i konfiguracji terenu.Przyjęto parametry geometryczne projektowanej drogi zgodnie z Warunkami technicznymi,jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie.Początek drogi zaczyna się na krawędzi nawierzchni drogi wojewódzkiej nr 181 km 0+000,a kończy się na skrzyżowaniu z drogą powiatową nr 1323P w km 0+458,99. Na całej długościdroga biegnie w dostosowaniu do istniejącej nawierzchni gruntowej z uwzględnieniem dojazdów doistniejących posesji. Zaprojektowano w uzgodnieniu z Inwestorem jezdnię z kostki brukowejbetonowej „8” szarej o szerokości 5,00 m i obustronnie ograniczoną z wykorzystaniemkrawężników betonowych 15x30 cm i najazdowych15x22 cm, chodniki ograniczyć obrzeżami 6x25cm,. Trasa drogi posiada normatywne parametry techniczne. Projektowany odcinek ma długość458,99 mb.Szczegółowy opis zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej:- projekt budowlany, przedmiar robót, SST. Zał nr 10 do SWZPrzedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie inwestycji związanej z wykonaniem niezbędnych prac projektowych, przeprowadzeniem czynności formalno-prawnych oraz wykonaniem robót budowlanych w obrębie elewacji budynku Urzędu Gminy w Drawsku.Do zadań Wykonawcy będzie należało zgłoszenie robót budowlanych lub jeśli będzie konieczne –uzyskanie decyzji pozwolenia na budowę, uzyskanie pozytywnej opinii lub jeśli będzie konieczneuzgodnienie projektu z Kierownikiem Delegatury w Pile Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków wPoznaniu, wykonanie dokumentacji powykonawczej, przeprowadzenie odbioru końcowego orazświadczenie usług gwarancyjnych.W ramach zamówienia przewiduje się wykonanie dokumentacji projektowej oraz wszystkichniezbędnych czynności formalno-prawnych niezbędnych do prawidłowej, zgodnej z przepisami prawarealizacji inwestycji obejmującej:- remont elewacji budynku,- wymianę drewnianej stolarki okiennej na PCV- renowacje drewnianej stolarki drzwiowej- remont nawierzchni tarasów i posadzek podcieni- wymiana zadaszenia wejścia do kotłowni- przebudowę instalacji elektrycznej i klimatyzacyjnej – montaż rur i przewodów instalacyjnychpodtynkowo- wykonanie instalacji elektrycznej – oprzewodowanie elektryczne dla oświetlenia efektowego(podświetlenie elewacji frontowej)- wykonanie innych niezbędnych prac towarzyszących.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45100000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w punkcie 5 niniejszego rozdziału, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.4) zdolności technicznej lub zawodowej: Dla części 21.1 Wykonawca musi wykazać, że posiada doświadczenie w postaci wykonania w trybie „zaprojektuj i wybuduj” co najmniej jednego zamówienia polegającego na przebudowaniu lub wybudowaniu obiektu mieszkalnego, urzędu, szkoły, przedszkola lub innego budynku użyteczności publicznej , o wartości nie mniejszej niż 200.000,00 złotych brutto. Zał nr 5Przedmiotowe zamówienie winno zostać ukończone w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert.1.2. Przedłożenia Zamawiającemu, sporządzonego na załączniku do SWZ Nr 7 wykazu osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług projektowych, kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.Osoby posiadające uprawnienia do projektowania i kierowania robotami budowlanymi określone przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 682 z późn. zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiednie kwalifikacje uzyskane za granicą, uznane w Polsce na podstawie przepisów o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej.Z wykazu musi wynikać dysponowanie:1) co najmniej jedną osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia i posiada doświadczenie, wykształcenie i kwalifikacje zawodowe, tj. uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej;2) co najmniej jedną osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia i posiada doświadczenie, wykształcenie i kwalifikacje zawodowe, tj. uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń;3) co najmniej jedną osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia i posiada doświadczenie, wykształcenie i kwalifikacje zawodowe, tj. uprawnienia budowlane bez ograniczeń do projektowania w specjalności architektonicznej.4)co najmniej jedną osobą - projektantem posiadającym uprawnienia do projektowania w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, a w zakresie odpowiadającym posiadanym uprawnieniom.5) co najmniej jedną osobą – posiadającą uprawnienia Konserwatorskie do projektowania w specjalności architektonicznej w obiektach zabytkowych.Przez „pełniła funkcję Projektanta” należy rozumieć pełnienie funkcji projektanta w myśl art. 20 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. 2023 poz. 682).Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej- dopuszcza łącznespełnianie warunku przez Wykonawców.3. Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-11-27

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach