Przetargi.pl
Przebudowa ul. Słowiańskiej w Brzegu

Gmina Brzeg - Burmistrz Brzegu ogłasza przetarg

  • Adres: 49-300 Brzeg, ul. Robotnicza 12
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 77 4169950 , fax. 77 4169952
  • Data zamieszczenia: 2014-04-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Brzeg - Burmistrz Brzegu
    ul. Robotnicza 12 12
    49-300 Brzeg, woj. opolskie
    tel. 77 4169950, fax. 77 4169952
    REGON: 53051784000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.brzeg.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa ul. Słowiańskiej w Brzegu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres robót obejmuje roboty branży drogowej, elektrycznej, sanitarnej, teletechnicznej zakres robót: A. roboty budowlane: a) roboty rozbiórkowe -wycinka drzew i krzewów, -ręczne karczowanie pni, -demontaż oznakowania pionowego, -rozbiórka nawierzchni z mas mineralno-bitumicznych, -rozbiórka nawietrzni z kostki kamiennej i płyt kamiennych, -rozbiórka nawierzchni z płyt betonowych i kostki betonowej, -rozebranie krawężników i obrzeży trawnikowych, -rozbiórka cokołu betonowego, -wywóz materiałów z rozbiórki na miejsce utylizacji bądź składowania, b) roboty ziemne korytowe -roboty pomiarowe, -roboty ziemne korytowe, -wywóz ziemi na miejsce składowania, c) roboty drogowe -wykonanie ław betonowych pod krawężniki i obrzeża, -ustawienie krawężników betonowych i kamiennych, obrzeży betonowych oraz palisady betonowej, -wykonanie podbudowy pod nawierzchnie jezdni, stanowisk postojowych chodników, nawierzchni utwardzonych i wjazdów, -wykonanie nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego, -wykonanie nawierzchni stanowisk postojowych z kostki brukowej betonowej, -wykonanie nawierzchni wjazdów z kostki kamiennej, -wykonanie nawierzchni chodników i terenów utwardzonych z kostki brukowej betonowej, płyt granitowych, kostki bazaltowej, B. roboty instalacyjne: -roboty ziemne wraz z wywozem ziemi na miejsce składowania, -wykonanie przykanalików kanalizacji deszczowej wraz z wpustami ulicznymi, -przebudowa hydrantu, -regulacja wysokościowa istniejących urządzeń na sieciach, -zabezpieczenie i przebudowa istniejących linii kablowych średniego napięcia, -przebudowa i zabezpieczenie istniejących linii kablowych niskiego napięcia, -demontaż istniejących słupów z oprawami istniejącego oświetlenia ulicznego oraz zmufowanie istniejących odcinków linii kablowych, -ułożenie linii kablowej oświetlenia ulicznego, -montaż i stawianie słupów oświetleniowymi z oprawami oświetlenia zewnętrznego na wysięgniku, -wykonanie zasilania i szafki oświetlenia ulicznego, -zabezpieczenie istniejących sieci teletechnicznych, C. roboty pozostałe: -zabezpieczenie drzew i krzewów na czas budowy, -montaż oznakowania pionowego oraz wykonanie oznakowania poziomego zgodnie z projektem stałej organizacji ruchu, -rozścielenie ziemi urodzajnej oraz wykonanie trawników, -nasadzenie drzew i krzewów w miejscach wskazanych przez Zamawiającego. D. Wykonanie kompletu badań, sprawdzeń, i pomiarów odbiorowych oraz odbiorów technicznych, a także inwentaryzacji geodezyjnej dla wykonanych dróg, sieci i linii elektrycznych ze słupami oświetleniowymi. Szczegółowy zakres robót przedstawia załączona dokumentacja projektowa, przedmiary robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Przy realizacji przedmiotu umowy Wykonawca jest zobowiązany do zastosowania wyłącznie takich wyrobów budowlanych, które zapewnią realizowanemu obiektowi budowlanemu spełnienie wymagań podstawowych, o których mowa w art. 5 ust.1 pkt.1) ustawy Prawo budowlane (tekst jednolity: Dz. U. z 2013 poz.1409) i które zostały wprowadzone do obrotu zgodnie z przepisami ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2004r. nr 92, poz.881 z późn. zm.) i rozporządzeń wykonawczych oraz odpowiadają wymogom dokumentacji projektowej oraz szczegółowym specyfikacjom technicznym wykonania i odbioru robót. Cechy materiałów muszą być jednorodne i wykazywać zgodność z określonymi wymaganiami, a rozrzuty tych cech nie mogą przekraczać dopuszczalnego przedziału tolerancji. Jeżeli w SIWZ, dokumentacji projektowej, przedmiarach robót pojawią się ewentualne wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to określają one minimalny standard jakości materiałów lub urządzeń przyjętych do wyceny. Wykonawca w takim przypadku może zaoferować przedmioty równoważne, a obowiązek udowodnienia równoważności, zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp, należy do Wykonawcy. Wykonawca udzieli Zamawiającemu 36 miesięcznej gwarancji jakości i 36 miesięcznej rękojmi za wady na roboty objęte niniejszą umową. Bieg terminu gwarancji i rękojmi za wady rozpoczyna się od daty odbioru końcowego przedmiotu umowy. Odpowiedzialność Wykonawcy z tytułu udzielonej gwarancji i rękojmi za wady obejmuje wady wykonanych robót jak i wady materiałów użytych do wykonania przedmiotu umowy. Okres gwarancji jakości i rękojmi za wady ulega przedłużeniu o czas, w ciągu którego na skutek wad przedmiotu umowy Zamawiający nie mógł z niego skorzystać. Jeżeli Wykonawca z racji swoich zobowiązań wymieni w okresie gwarancji jakości części rzeczy objętych przedmiotem umowy, to termin gwarancji jakości w stosunku do tych części rozpoczyna swój bieg z dniem przekazania ich Zamawiającemu. Lokalizacja budowy: Brzeg ul. Słowiańska, działki nr: 805, 806/2, 806/3, 806/7 - obręb Brzeg-Centrum wraz z włączeniem do działek nr 495 i 830 - obręb Brzeg-Centrum
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1)Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 40.000,00 zł (słownie: czterdzieści tysięcy zł 00/100) 2)Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach: a)pieniądzu, b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c)gwarancjach bankowych, d)gwarancjach ubezpieczeniowych, e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.) 3)Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert w następujący sposób: a)w przypadku pieniądza wpłaca się je w wymaganej kwocie przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego, w Banku BGŻ S.A. Oddział Operacyjny w Brzegu, nr rachunku: 36 2030 0045 1110 0000 0217 9920 (kopię potwierdzenia wpłaty proszę dołączyć do oferty), b)w przypadku gwarancji i poręczeń należy oryginał dokumentu dołączyć do oferty i złożyć w jednej kopercie z ofertą. 4)Zwrot wadium: a) Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza , z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy prawo zamówień publicznych. b) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. c) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 5)Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 6)Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 7)Zatrzymanie wadium przez Zamawiającego: Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy prawo zamówień publicznych nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b)nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 8)Okres ważności wadium: Wykonawca zabezpiecza ofertę wymaganą kwotą wadium na okres 30 dni licząc od daty upływu terminu składania ofert

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.brzeg.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach