Przetargi.pl
Przebudowa ul. Piłsudskiego w Radomsku

Miasto Radomsko ogłasza przetarg

  • Adres: 97-500 Radomsko, ul. Tysiąclecia
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 446 854 571 , fax. 044 6854513, 6854521
  • Data zamieszczenia: 2019-10-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Radomsko
    ul. Tysiąclecia 5
    97-500 Radomsko, woj. łódzkie
    tel. 446 854 571, fax. 044 6854513, 6854521
    REGON: 59064823800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.radomsko.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa ul. Piłsudskiego w Radomsku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: „Przebudowa ul. Piłsudskiego w Radomsku”. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową opracowaną przez: „PROFIL Inżynieria Lądowa Kamil Ziółkowski” z siedzibą przy ul. Św. Jadwigi Królowej 8/57, 97-500 Radomsko, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót oraz zasadami wiedzy technicznej. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 1. Wykonanie rozbiórek istniejących nawierzchni i innych obiektów oraz robót przygotowawczych. 2. Wykonanie jezdni o nawierzchni z mieszanki min.-asf. wraz z robotami rozbiórkowymi, przygotowawczymi, ziemnymi i wykonaniem podbudowy. 3. Wykonanie chodników o nawierzchni z kostki betonowej wraz z robotami rozbiórkowymi, przygotowawczymi, ziemnymi i wykonaniem podbudowy. 4. Wykonanie miejsc postojowych o nawierzchni z kostki betonowej wraz z robotami rozbiórkowymi, przygotowawczym, ziemnymi i wykonaniem podbudowy. 5. Wykonanie ścieżki rowerowej o nawierzchni z kostki betonowej wraz z robotami rozbiórkowymi, przygotowawczymi, ziemnymi i wykonaniem podbudowy. 6. Wykonanie zjazdów o nawierzchni z kostki betonowej wraz z robotami przygotowawczymi, ziemnymi i wykonaniem podbudowy. 7. Wykonanie sieci kanalizacji deszczowej. 8. Budowę przyłącza wodociągowego do studni wodomierzowej wraz z montażem studni wodomierzowej oraz zestawu wodomierzowego. 9. Przebudowę sieci wodociągowej. 10. Przebudowę sieci telekomunikacyjnej. 11. Budowę i przebudowę oświetlenia ulicznego. 12. Dla robót związanych z sieciami technicznymi, w przypadku wystąpienia gruntów niezagęszczalnych należy przewidzieć wymianę gruntu na zagęszczalny, spełniający warunki dla podsypek, obsypek i zasypek kanałów. 13. Budowę i przebudowę sieci elektrycznej. 14. Wykonanie stałej (docelowej) organizacji ruchu 15. Wykonanie urządzenia zieleni: wycinka i nasadzenia – zgodnie z projektem urządzenia zieleni, z zastrzeżeniem, że drzewa przewidziane do nasadzeń muszą mieć obwód pnia nie mniejszy 14‑16cm, mierzony na wysokości 100cm (przy nasadzeniu drzew należy dół sadzeniowy wypełnić ziemią żyzną). Wysokość szczepienia drzew 200 cm. Ponadto pasy gruntowe w obrębie docelowego pasa drogowego należy urządzić poprzez wykonanie warstwy humusu grubości 10 cm wraz z posianiem trawy w ilości nie mniejszej niż 1kg na 30m2. 16. Wykonanie pozostałych robót i prac zgodnie z dokumentacja projektową. 17. Regulację istniejącej infrastruktury technicznej, w przypadku braku możliwości, ze względu na stan techniczny, konieczna będzie przebudowa zwieńczenia elementów infrastruktury. 18. Regulację/przebudowę wejść/dojść do budynków (w tym stopnie schodowe) w granicach docelowego pasa drogowego. 19. Wykonanie obowiązków zawartych w decyzjach, warunkach, uzgodnieniach, opiniach; w tym również tych które zostaną wystosowane przez gestorów sieci w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia. Roboty ziemne – wykonanie koryta pod konstrukcję nawierzchni chodnika, zjazdów, krawężnik i obrzeże wraz z wywozem urobku. 20. Regulację urządzeń istniejącej infrastruktury podziemnej. 21. Zapewnienie przez cały czas wykonywania przedmiotu umowy ciągłości ruchu pojazdów w ciągu ulic: Piłsudskiego, Targowej i Nadrzecznej. 22. Wykonanie wymiany słupa na skrzyżowaniu ul. Piłsudskiego i Nadrzecznej na słup o żerdziach wirowanych. 23. Przedstawienie przez Wykonawcę receptury na stabilizację gruntu rodzimego (stabilizacja Rm = 2,5 MPa gr. 20 cm). 24. Wykonanie połączenia starej nawierzchni z nową na kruszywie gr. 20 cm na szerokości jezdni, na długości 5m (tj. z ul. Nadrzeczną, Targową, przedłużenie ul. Targowej). 25. Wykonanie regulacji wszelkiej infrastruktury technicznej (włazy itp.) 26. Ułożenie na paletach i wywóz materiałów z rozbiórki w obrębie miasta Radomska w miejsce wskazane przez Zamawiającego. 27. Zastosowanie granitów gat I kl., krawężniki granitowe z wyfrezowaną fazą na jednej dłuższej krawędzi. 28. Wymianę barierki na moście nad rzeką Radomką po stronie szkoły podstawowej nr 2. 29. Posadzenie drzew i krzewów zgodnie z dokumentacją wraz z dodatkowymi 7 drzewami odmiany Jesion Wyniosły. 30. Posianie trawy w miejscach nieutwardzonych. 31. Wywóz drewna po wycince w miejsce wskazane przez Zamawiającego w obrębie miasta Radomska. 32. Wyłożenie geowłókniną i zasypanie kamieniem pochodzenia magmowego miejsc nieutwardzonych między obrzeżem chodników a podmurówką ogrodzeń. 33. Wymianę studni rewizyjnej oznaczonej w projekcie budowlanym branży sanitarnej jako Sistn., studni B i C wraz z kanałem deszczowym zlokalizowanym w obrębie skrzyżowania ulic Piłsudskiego i Targowej. W zakresie wychodzącym poza wykonywaną konstrukcję nawierzchni na podstawie projektu drogowego uwzględnić należy odtworzenie nawierzchni jezdni po wymianie kanału deszczowego i studni B i C w zakresie warstwy wiążącej po śladzie prowadzonych robót oraz warstwę ścieralną na całej szerokości jezdni. 34. Przepięcie istniejącego przyłącza kanalizacji deszczowej z Zespołu Szkolno Gimnazjalnego nr 2 przy ul. Piłsudskiego w nowo projektowany kanał deszczowy. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: 1) projekt umowy - stanowiący dodatek nr 8 do SIWZ, 2) Projekt wykonawczy Tom I (branże: drogowa, sanitarna, elektryczna, telekomunikacyjna) w skład którego wchodzi: informacja BIOZ oraz dokumentacja formalno prawna - stanowiący dodatek nr 9 do SIWZ, 3) Projekt zagospodarowania terenu Tom II - stanowiący dodatek nr 10 do SIWZ, 4) Projekt wykonawczy (branży drogowej) Tom III - stanowiący dodatek nr 11 do SIWZ, 5) Projekt wykonawczy (branży sanitarnej) Tom IV - stanowiący dodatek nr 12 do SIWZ, 6) Projekt wykonawczy (branży telekomunikacyjnej) Tom V- stanowiący dodatek nr 13 do SIWZ, 7) Projekt wykonawczy (branży elektrycznej – usunięcie kolizji) Tom VI- stanowiący dodatek nr 14 do SIWZ, 8) Projekt wykonawczy (branży elektrycznej - oświetlenie uliczne ) Tom VII - stanowiący dodatek nr 15 do SIWZ, 9) Projekt techniczny obejmujący plan wycinki oraz projekt urządzenia zieleni - stanowiący dodatek nr 16 do SIWZ, 10) Projekt stałej organizacji ruchu - stanowiący dodatek nr 17 do SIWZ, 11) Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (branże: drogowa, sanitarna, telekomunikacyjna, elektryczna, zieleń - nasadzenia) - stanowiące dodatek nr 18 do SIWZ, 12) Opinia geotechniczna- stanowiąca dodatek nr 20 do SIWZ. Przedmiary robót (branże: drogowa, sanitarna, telekomunikacyjna, elektryczna - usunięcie kolizji oraz oświetlenie uliczne, zieleń - nasadzenia) - stanowiące dodatek nr 19 do SIWZ załączono jedynie informacyjnie (poglądowo) ze względu na rodzaj wynagrodzenia (ryczałt), 4. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy ( Dz. U. z 2019 r. poz. 1040 ze zm.). Zamawiający wymaga, aby czynności polegające na faktycznym wykonywaniu robót budowlanych związanych z wykonaniem zamówienia o ile nie są (będą) wykonywane przez daną osobę w ramach prowadzonej przez nią działalności gospodarczej były wykonywane przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę, podwykonawcę na podstawie umowy o pracę. Rodzaj czynności (niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy), co do których wykonania Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących w trakcie realizacji umowy: czynności pracownika budowlanego obejmującego cały zakres rzeczowy robót budowlanych opisanych w dokumentacji projektowej oraz w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, tj. wykonującego czynności bezpośrednio związane w wykonywaniem robót budowlanych, czyli tzw. pracowników fizycznych. Wymóg nie dotyczy więc, między innymi osób: kierujących budową, kierowników robót, wykonujących obsługę geodezyjną, dostawców materiałów budowlanych. Wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, o których mowa w art 29 ust. 3a ustawy, osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności, w zakresie realizacji zamówienia, zostały określone w projekcie umowy stanowiącym dodatek nr 8 do SIWZ. Powyższe wymagania określają w szczególności: a) sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy, b) uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy, oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań, c) rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia. Na etapie realizacji umowy na każde wezwanie Zamawiającego. Wykonawca ( Podwykonawca) zobowiązany będzie zgodnie z § 6 wzoru/projektu umowy stanowiącego dodatek nr 8 do SIWZ złożyć stosowne oświadczenie dot. wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia. 5. Przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy, szczegóły w pkt II.7) niniejszego ogłoszenia. 6.Zamówienie dotyczy zadania współfinansowanego ze środków Funduszu Dróg Samorządowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233100-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 20 000, 00PLN (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100) 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert wskazanym w pkt 16.1 SIWZ. 3. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Getin Noble Bank S.A. Nr rachunku: 54 1560 0013 2039 6334 0000 0014 z dopiskiem: Wadium – Przebudowa ul. Piłsudskiego w Radomsku Uwaga: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 4. Jeżeli wadium zostanie wniesione w formie, o której mowa w pkt IV.1.2) ppkt 3 lit. b-e ogłoszenia wówczas Wykonawca złoży oryginał dokumentu wystawiony na rzecz Zamawiającego w siedzibie Zamawiającego w Biurze Obsługi Interesanta Urzędu Miasta Radomska (punkt podawczy - parter) (przed upływem terminu określonego w pkt 16.1 SIWZ) w trwale zamkniętym opakowaniu (np. kopercie) opisanym tak jak opakowanie z ofertą z dopiskiem „WADIUM”. Dokument ten musi zachować ważność przez cały okres związania ofertą i umożliwiać jednocześnie Zamawiającemu zrealizowanie swojego uprawnienia, nawet jeżeli zdarzenie stanowiące podstawę żądania wypłaty wadium zaistnieje w ostatnim dniu terminu związania ofertą. W/w dokument musi zawierać w swojej treści oświadczenie poręczyciela lub gwaranta, że zobowiązuje się on do nieodwołalnej i bezwarunkowej wypłaty wadium na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty. Tym samym, wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres terminu związania ofertą w sposób dający Zamawiającemu pewność pełnego zaspokojenia jego roszczeń zarówno co do ich maksymalnego zakresu, jak również bezwarunkowej i nieodwołalnej ich realizacji na pierwsze pisemne żądanie wzywające do zapłaty, w przypadku wystąpienia okoliczności ustawowych uprawniających do zatrzymania wadium. 5. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu - przelewem, Wykonawca dołączy do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. Na poleceniu przelewu należy wpisać: „Wadium – Przebudowa ul. Piłsudskiego w Radomsku ” 6. Zamawiający będzie dokonywał zwrotu lub zatrzymania wadium zgodnie z zasadami określonymi w art. 46 ustawy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć: 1) aktualne na dzień składania ofert w formie pisemnej oświadczenie, że : a) Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, w którym Wykonawca powołujący się na zasoby innych podmiotów, w celu spełniania w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach - z wykorzystaniem wzoru określonego w dodatku nr 2 do SIWZ. b) Podmiot(y) na którego(ych) zasoby powołuje się Wykonawca / Podwykonawca(cy) nie podlega(ją) wykluczeniu - z wykorzystaniem wzoru określonego w dodatku nr 3 do SIWZ. 2) w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów: a) dokument, w którym Wykonawca polegający na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów udowadnia Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, b) dokument lub dokumenty, które określają w szczególności - zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; -sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; -zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; -czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą. Powyższe informacje określone w lit. b mogą być zawarte np. w zobowiązaniu innego podmiotu. 3) wypełniony formularz ofertowy o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym dodatek nr 1 do SIWZ, 4) oświadczenia Wykonawcy, czy wybór złożonej przez Wykonawcę oferty zgodnie z art. 91 ust. 3a ustawy będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, o którym mowa w pkt 17.6 SIWZ – (formularz ofertowy), 5) pełnomocnictwo, jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, zgodnie z pkt 14.3 lit. c SIWZ. 2. Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy: Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy - z wykorzystaniem wzoru określonego w dodatku nr 6 do SIWZ). W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach