Przetargi.pl
„Przebudowa ul. Krótkiej w ramach zadania „Ograniczenie niskiej emisji poprzez rozbudowę śródmiejskich dróg rowerowych na terenie miasta Złotoryja”

Gmina Miejska Złotoryja ogłasza przetarg

  • Adres: 59-500 Złotoryja, Pl. Orląt Lwowskich
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 768 779 138 , fax. 768 783 120
  • Data zamieszczenia: 2019-07-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Złotoryja
    Pl. Orląt Lwowskich 1
    59-500 Złotoryja, woj. dolnośląskie
    tel. 768 779 138, fax. 768 783 120
    REGON: 39064765300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zlotoryja.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Przebudowa ul. Krótkiej w ramach zadania „Ograniczenie niskiej emisji poprzez rozbudowę śródmiejskich dróg rowerowych na terenie miasta Złotoryja”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa ul. Krótkiej w Złotoryi w ramach zadania „Ograniczenie niskiej emisji poprzez rozbudowę śródmiejskich dróg rowerowych na terenie miasta Złotoryja”. Prace polegać będą na przebudowie jezdni ul. Krótkiej wraz z parkingami, postojem taksówek, chodnikami, w części kanalizacją deszczową oraz na dostosowaniu kanalizacji deszczowej do zmienionej niwelety, a także na przebudowie oświetlenia i doświetleniu przejść dla pieszych oraz na wykonaniu oznaczeń poziomych i pionowych (wraz z uzupełnieniem dotyczącym dróg rowerowych i miejsca odpoczynku). Istniejąca dokumentacja projektowa, załącznik nr 8 do siwz, musi zostać uzupełniona o przebieg ścieżki rowerowej w miejscu istniejącego chodnika (strona wschodnia jezdni), poszerzonego w ramach możliwości do 2,5 m i przebudowanego na nawierzchnię z betonu asfaltowego. Ścieżka rowerowa i miejsce odpoczynku wraz z postojem taksówek i miejscami parkingowymi będzie stanowiło Zintegrowane Centrum Przesiadkowe. Długość przebudowanego odcinka wynosi ok. 100 m, szerokość od ok. 12 do 18 m. 2. Zakres prac: • wykonanie robót budowlanych wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą w oparciu o dokumentację projektową przedłożoną przez Zamawiającego. • uaktualnienie istniejącej dokumentacji o przebieg ścieżki rowerowej i miejsce odpoczynku (według wskazań załącznika nr 9 - Opis szczegółowych rozwiązań). • przebudowa istniejącej kanalizacji deszczowej z przystosowaniem do układu nowej nawierzchni i chodników i drogi rowerowej (budowa nowych studzienek); • roboty rozbiórkowe (krawężniki, obrzeża, stare studzienki, schody, itp.); • ustawienie nowych krawężników, obrzeży; • regulacja włazów, wpustów, zaworów i pokryw urządzeń podziemnych z wykonaniem opasek wokół urządzeń z kostki granitowej 8 cm; • uzupełnienie zaniżeń, ubytków, miejsc po przekopach; • wykonanie pełnej konstrukcji z wzmocnieniem w wykorytowanym pasie aktualnie rozdzielającym jezdnie; • wykonanie warstw z betonu asfaltowego: AC11W, AC16W, SMA8; • budowa ścieków granitowych; • wykonanie chodników z kostki betonowej; • przebudowa chodnika od strony wschodniej na drogę rowerową z nawierzchnią z betonu asfaltowego; • przebudowa schodów, • zagospodarowanie projektowanego terenu zieleni z nasadzeniem roślinności niskopiennej (według wytycznych złącznika nr 9 do siwz); • montaż wiaty – miejsca odpoczynku (według wytycznych złącznika nr 9 do siwz); • demontaż starego oświetlenia ulicznego, montaż nowych słupów oświetleniowych z okablowaniem i energooszczędnym oświetleniem; • montaż słupów doświetlających przejścia dla pieszych i rowerów z energooszczędnym oświetleniem; • oznakowanie pionowe i poziome uwzględniające ścieżki rowerowe; • spoinowanie murów kamiennych zaprawą cementową. Realizacja planowanej inwestycji powinna uwzględniać możliwe do zastosowania energooszczędne technologie i środki techniczne oraz ograniczenie niekorzystnego oddziaływania na środowisko (emisji spalin, hałasu, odpadów) zarówno na etapie budowy jak i użytkowania. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do SIWZ: - załącznik nr 8 - Dokumentacja techniczna (dokumentacja projektowa ul. Krótkiej) - złącznik nr 9 - Opis szczegółowych rozwiązań
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233200-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z formularzem ofertowym, oświadczeniami do oferty należy dołączyć, jeżeli dotyczy: 1) pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy, w przypadku, gdy dokumenty składające się na ofertę podpisuje osoba, której umocowanie do reprezentowania wykonawcy nie wynika z zapisów w Krajowym Rejestrze Sądowym lub w centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. 2) pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych (dotyczy również wspólników spółki cywilnej). 3) zobowiązanie podmiotu trzeciego – jeżeli Wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego. W przypadku, gdy Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby i czas realizacji. Wykonawca przedkłada w/w zobowiązanie innych podmiotów (w trybie art. 22a ustawy Pzp). Dokument zobowiązania innych podmiotów winien potwierdzać, iż Wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia oraz, że stosunek łączący Wykonawcę z innymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, w szczególności musi określać: a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, d) czy podmiot, na zdolnościach, którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących doświadczenia i kwalifikacji zawodowych, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP (protokół z otwarcia ofert), przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Oświadczenie zaleca się przygotować zgodnie z wzorem określonym w załączniku nr 4 do SIWZ. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach