Przetargi.pl
Przebudowa ul. Krańcowej w Świdniku w zakresie budowy ścieżki rowerowej na odcinku od skrzyżowania ul. Armii Krajowej z ul. Pileckiego do zjazdu na ogródki działkowe - projektuj i buduj

Gmina Miejska Świdnik ogłasza przetarg

  • Adres: 21-040 Świdnik, Stanisława Wyspiańskiego
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 751 76 02 , fax. 81 751 76 08
  • Data zamieszczenia: 2020-12-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Świdnik
    Stanisława Wyspiańskiego 27
    21-040 Świdnik, woj. lubelskie
    tel. 81 751 76 02, fax. 81 751 76 08
    REGON: 43101935900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://umswidnik.bip.lubelskie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa ul. Krańcowej w Świdniku w zakresie budowy ścieżki rowerowej na odcinku od skrzyżowania ul. Armii Krajowej z ul. Pileckiego do zjazdu na ogródki działkowe - projektuj i buduj
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych i usług pod nazwą: „Przebudowa ul. Krańcowej w Świdniku w zakresie budowy ścieżki rowerowej na odcinku od skrzyżowania ul. Armii Krajowej z ul. Pileckiego do zjazdu na ogródki działkowe - projektuj i buduj”. 2. Zakres przedmiotu zamówienia: 2.1 Dokumentacja projektowa 2.1.1 W skład zamawianej dokumentacji projektowej wchodzą następujące elementy: a) Projekt budowlany zawierający projekt zagospodarowania terenu oraz wszystkie niezbędne branżowe projekty architektoniczno-budowlane np. projekt zabezpieczenia lub przebudowy istniejących sieci infrastruktury technicznej (w przypadku kolizji m. in. z siecią kanalizacji sanitarnej, wodociągowej, elektroenergetycznej, telekomunikacyjnej, gazowej i ciepłowniczej itp.); b) Projekty wykonawcze branżowe, c) Projekty rozbiórek (jeżeli będą wymagane) wraz ze wszystkimi niezbędnymi pozwoleniami i uzgodnieniami, opiniami i zgodami właścicieli, d) Informacja BIOZ, e) Aktualna mapę do celów projektowych ( w formie papierowej oraz numerycznej zwektoryzowanej w formacie dxf), f) Przedmiar robót i kosztorysy Wykonawcy, g) Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, h) Projekty stałej i czasowej organizacji ruchu, obejmujące obszar oddziaływania projektowanych inwestycji, zatwierdzone przez organ zarządzający ruchem, i) Projekt zagospodarowania terenu w zakresie zieleni określający usytuowanie drzew i krzewów przeznaczonych do usunięcia wraz z uzyskaniem przez Wykonawcę decyzji, j) Operat wodno-prawny (jeżeli będzie wymagany), k) Opinia geotechniczna (ustalenie warunków gruntowo-wodnych do projektowania), l) Inne opracowania niezbędne do zrealizowania zadania zgodnie z przepisami prawa. 2.1.2 Opinie, uzgodnienia, wnioski, pozwolenia itp.: a) Uzyskanie wypisu i wyrysu z miejscowego planu zagospodarowania terenu w zakresie przedmiotu zamówienia, b) Wniosek i decyzja o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji inwestycji (jeżeli będzie wymagana), c) Wniosek i decyzja pozwolenia wodnoprawnego (jeżeli będzie wymagana), d) Wniosek i ostateczne zezwolenia na usunięcie drzew i krzewów, e) Uzyskanie w imieniu Zamawiającego decyzji zezwolenia na realizację inwestycji drogowej, f) Wykonawca uzyska również swoim staraniem i na swój koszt: - Aktualną mapę do celów projektowych (w formie papierowej oraz numerycznej zwektoryzowanej w formacie dxf). - Wypis i wyrys z rejestru gruntów lub innych dokumentów, wydanych przez organ prowadzący ewidencję gruntów i budynków, pozwalających na ustalenie stron postępowania, zawierające co najmniej numery działek ewidencyjnych oraz, o ile zostały ujawnione: numery ich ksiąg wieczystych, imię i nazwisko albo nazwę oraz adres podmiotu ewidencyjnego, obejmujące przewidywany teren, na którym będzie realizowane przedsięwzięcie oraz obejmujące obszar, na który będzie oddziaływać przedsięwzięcie, - Warunki i uzgodnienia od gestorów sieci, - Wszystkie wymagane prawem opinie, warunki techniczne do projektowania i uzgodnienia, - Wszelkie niezbędne materiały do realizacji przedmiotu zamówienia. 2.2 Roboty budowlane: Roboty budowlane wykonane w oparciu o przygotowany przez Wykonawcę i zatwierdzony przez Zamawiającego projekt. 2.2.1 W ramach robót budowlanych: a) Przygotowanie terenu pod budowę w tym: rozbiórki (np. ogrodzenia) i utylizacja istniejących obiektów budowlanych kolidujących z inwestycją, wycinka drzew i krzewów, zdjęcie warstwy ziemi urodzajnej, wyprofilowanie terenu, roboty ziemne. W związku z przygotowaniem terenu budowy należy uwzględnić istniejące obiekty, warunki gruntowo-wodne podłoża, oraz istniejące sieci przebiegające w terenie, b) Usunięcie kolizji, c) Wykonanie robót budowlanych na podstawie dokumentacji projektowej, d) Profilowanie terenów zielonych i zakładanie trawników na terenach objętym robotami budowlanymi i oddziaływaniem budowy, e) Roboty budowlane nieprzewidziane w projekcie, a konieczne do prawidłowego funkcjonowania budowanych obiektów, f) Wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej (papierowej i elektronicznej zwektoryzowanej w formacie dxf). 2.3 Charakterystyczne parametry określające zakres przedmiotu zamówienia: Planowana do budowy ścieżka rowerowa wraz ze zjazdami winna spełniać wymagania Rozporządzenia Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 124 z późn. zm.). Konstrukcja planowanej ścieżki rowerowej powinna być wykonana z nawierzchni bitumicznej składającej się z minimum dwóch warstw (3cm + 3cm). Obramowanie ścieżki rowerowej od strony terenów zielonych stanowić będą obrzeża betonowe o wymiarach 6x20x100cm w kolorze czerwonym. Konstrukcję zjazdów należy wykonać z nawierzchni bitumicznej składającej się z minimum dwóch warstw, na minimum dwóch podbudowach. Minimalna grubość konstrukcji zjazdów powinna odpowiadać minimalnej grubości podanej w tablicy 10.1 w Katalogu typowych konstrukcji nawierzchni podatnych i półsztywnych opublikowanym jako załącznik do zarządzenia Nr 31 Generalnego Dyrektora Dróg Krajowych i Autostrad z dnia 16.06.2014r. dla kategorii ruchu KR1.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w sekcji III.4) ogłoszenia składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się ww. dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 3) Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych ( dotyczy również wspólników spółki cywilnej). 4) Pełnomocnictwa lub inne dokumenty z których wynika prawo do podpisania oferty oraz do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba że Zamawiający może je uzyskać przy pomocy bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2020 r. poz. 346 z późn.zm.) 5) Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert (o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), samodzielnie (bez odrębnego wezwania ze strony zamawiającego) przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innymi wykonawcami składającymi oferty w danym postępowaniu (o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP) – wg załącznika Nr 7 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach