Przetargi.pl
Budowa ul.Sosnowej w Świdniku na odcinku od ul.Rubinowej do ul.Kolorowej

Gmina Miejska Świdnik ogłasza przetarg

  • Adres: 21-040 Świdnik, Stanisława Wyspiańskiego
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 751 76 02 , fax. 81 751 76 08
  • Data zamieszczenia: 2018-06-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Świdnik
    Stanisława Wyspiańskiego 27
    21-040 Świdnik, woj. lubelskie
    tel. 81 751 76 02, fax. 81 751 76 08
    REGON: 431019359
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://umswidnik.bip.lubelskie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa ul.Sosnowej w Świdniku na odcinku od ul.Rubinowej do ul.Kolorowej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych, pod nazwą: „Budowa ul.Sosnowej w Świdniku na odcinku od ul.Rubinowej do ul.Kolorowej” 2. Zakres przedmiotu zamówienia: a) opracowanie i wdrożenie zatwierdzonego projektu czasowej organizacji ruchu na okres trwania budowy, b) roboty przygotowawcze: usunięcie drzew i krzewów z wywiezieniem z terenu budowy, usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu) z częściowym wywiezieniem z terenu budowy i częściowym zagospodarowaniem na terenie budowy, rozebranie nawierzchni jezdni z wywiezieniem z terenu budowy, rozebranie nawierzchni zjazdów, ogrodzeń z siatki z fundamentem z przekazaniem właścicielom lub ew. wywiezieniem z terenu budowy, c) roboty ziemne z częściowym wywiezieniem z terenu budowy i częściowym wbudowaniem w nasyp na terenie budowy, d) profilowanie, zagęszczenie podłoża oraz wykonanie konstrukcji i nawierzchni: jezdni bitumicznej o pow. ok. 2656,0m2, zjazdów indywidualnych z kostki betonowej o pow. ok. 440,0m2, zjazdów publicznych i skrzyżowań z kostki betonowej o pow. ok. 320,0m2, chodników i dojść do posesji z kostki betonowej o pow. ok. 863,0m2, e) ustawienie krawężników i obrzeży betonowych na ławie betonowej z oporem, f) profilowanie, przekopanie, humusowanie, obsianie trawą i torfowanie powierzchni terenów zielonych, na całej powierzchni pasa drogowego i pomiędzy liniami rozgraniczającymi, g) wdrożenie zatwierdzonego projektu stałej organizacji ruchu (oznakowanie poziome i pionowe), h) regulacja włazów studni kanalizacyjnych oraz zaworów wodociągowych, i) wykonanie kanalizacji deszczowej ze skrzynkami rozsączającymi, j) wykonanie sieci oświetlenia ulicznego, k) przebudowa sieci elektroenergetycznych PGE i zabezpieczenie linii kabl. NN i SN, l) przebudowa i zabezpieczenie sieci telekomunikacyjnej kolidującej z budowaną ulicą, m) zabezpieczenie rurami osłonowymi urządzeń obcych kolidujących z budowaną ulicą, n) geodezyjne pomiary powykonawcze (inwentaryzacja) ze stwierdzeniem Starostwa Powiatowego o przyjęciu do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego, w wersji papierowej, o) geodezyjne pomiary powykonawcze (inwentaryzacja) w wersji elektronicznej z rozszerzeniem *.dxf lub *.shp otwartej do edycji, powinna być wykonana w sposób umożliwiający jej zasilenie do posiadanego przez Zamawiającego programu do ewidencji dróg (Map View Desktop 3.3). 3. Opis przedmiotu zamówienia określa: a) Dokumentacja projektowa, b) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych (dotyczy również wspólników spółki cywilnej). 2) Pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy, w przypadku, gdy dokumenty składające się na ofertę podpisuje osoba, której umocowanie do reprezentowania wykonawcy nie będzie wynikać z dokumentów załączonych do oferty lub dokumentów możliwych do uzyskania za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j.Dz. U. z 2017 r. poz. 570). 3) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w sekcji III.4 ogłoszenia, pkt 1-3 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert b) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 3), zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach