Wójt Gminy Legnickie Pole ogłasza przetarg
- Adres: 59241 Legnickie Pole, ul. Kiliana Ignaza Dientzenhofer`a
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 768 582 816 , fax. (076) 858 28 12
- Data zamieszczenia: 2017-04-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy Legnickie Pole
ul. Kiliana Ignaza Dientzenhofer`a 1
59241 Legnickie Pole, woj. dolnośląskie
tel. 768 582 816, fax. (076) 858 28 12 - I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
PRZEBUDOWA UL. H. SIENKIEWICZA W LEGNICKIM POLU, GM. LEGNICKIE POLE-ETAPII - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
3.1 Przedmiotem zamówienia jest realizacja obiektu liniowego pn.: „Przebudowa ul. H. Sienkiewicza w Legnickim Polu, gm. Legnickie Pole – ETAP II”, na który składają się: budowa ciągu pieszo-jezdnego oraz systemu odwodnienia, włączonego do istniejącej kanalizacji deszczowej, na odcinku o długości ok. 194 mb, od 0+151,4km do 0+345,08km wg. kilometrażu lokalnego, na działkach nr 363/1, 113/65, 113/69, 113/68, 113/66, 113/54, 113/43, 113/77, 113/95, obręb Legnickie Pole, gm. Legnickie Pole, w następującym zakresie: 1.budowa jezdni z kostki betonowej szarej o gr. 8 cm o powierzchni 1335.00 m2, 2.budowa zjazdów z kostki betonowej szarej o gr. 8 cm o powierzchni 80.00 m2, 3.budowa chodnika z kostki betonowej płukanej o gr. 6 cm o powierzchni 720.00 m2, 4.budowa kanalizacji deszczowej z: rur litych PVC-U DN160 SDR 34 SN12 (min.) – 84.76 m; studzienki wpustowe uliczne betonowe DN500 mm z osadnikiem h=0.75 m, koszem osadniczym i wpustem ulicznym klasy D400 - 15 szt., 5.wprowadzenie docelowej organizacji ruchu. 3.2.Szczegółowy zakres rzeczowy robót dla przedmiotu zamówienia został opisany w następującej dokumentacji projektowej : 1.projekt budowalny pn.: „Budowa ciągu pieszo-jezdnego w ul. Sienkiewicza w m. Legnickie Pole”, 2.projekt wykonawczy pn.: „Budowa ciągu pieszo-jezdnego w ul. Sienkiewicza w m Legnickie Pole-ETAP II”, 3.przedmiar robót-ETAP II , 4.Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB), 5.projekt tymczasowej i stałej organizacji ruchu, 6.pozwolenie na budowę nr 86/16 z dnia 25.02.2016 r. 3.5.Wymagania dotyczące zatrudnienia na umowę o pracę, określone w art. 29 ust. 3a u.p.z.p. (sekcja II.4 Ogłoszenia o zamówieniu): 1.Zamawiający wymaga, aby Wykonawca lub Podwykonawca przy realizacji przedmiotu zamówienia zatrudniał na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 Kodeksu pracy (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 1666 z późn. zm.), pracowników wykonujących prace budowlane, objęte przedmiotem niniejszego zamówienia , np.: brukarzy, rurarzy, operatorów maszyn. 2.Na potwierdzenie spełnienia ww. warunku Wykonawca lub Podwykonawca przedłoży oświadczenie o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do SIWZ, najpóźniej w dniu podpisania umowy. 3.W trakcie realizacji zamówienia, Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy lub Podwykonawcy w zakresie spełniania warunku zatrudnienia na umowę o pracę. Na tym etapie, Wykonawca lub Podwykonawca będzie zobowiązany, na wezwanie Zamawiającego, przedłożyć: 1)poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; 2)zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy. 4.Brak kopii umowy/umów o pracę lub zaświadczenia z ZUS, o których mowa w pkt 3, będzie traktowane, jako nie wykonanie obowiązku zatrudnienia osoby na podstawie umowy o pracę i skutkować naliczeniem kary umownej w wysokości 100,00 zł (sto złoty) za każdy dzień opóźnienia. 5.W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111200-0
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 5 000,00 zł (pięć tysięcy złotych). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1). pieniądzu; 2). poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3). gwarancjach bankowych; 4). gwarancjach ubezpieczeniowych; 5). poręczeniach udzielanych przed podmioty, o których mowa art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U z 2016 r. poz. 359 z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Bank Spółdzielczym w Legnickim Polu nr: 37 8649 1031 2001 0000 0101 0003. 4. Wadium wniesione w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej powinno w treści zawierać: 1). zobowiązanie gwaranta (banku lub zakładu ubezpieczeń) do zapłaty całkowitej kwoty wadium nieodwołalnie, bezwarunkowo, na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego (beneficjenta gwarancji) zawierające oświadczenie o zaistnieniu okoliczności, o których mowa w art. 46 ust. 4a lub ust. 5 u.p.z.p., 2). termin obowiązywania gwarancji, który nie może być krótszy niż termin związania ofertą, 3). miejsce i termin zwrotu gwarancji. 5. Wadium wnoszone w pieniądzu zostanie uznane za wniesione w terminie, jeżeli wpłynęło na rachunek bankowy Zamawiającego przed terminem składania ofert. Wykonawca winien dołączyć do oferty dowód wpłaty wadium. Wadium wnoszone w pozostałych formach powinno być wniesione w kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę i dołączone do oferty. Natomiast oryginał należy złożyć w odrębnym opakowaniu dołączonym do oferty. 6. Zamawiający zwraca wadium: 1). wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, 2). Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenie należytego wykonania umowy, 3). niezwłocznie, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 7. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami: 1). jeżeli zaszły okoliczności wymienione w art. 46 ust. 4a u.p.z.p. 2). jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja dróg w Gminie Dobroszyce
Dodano: 2024-07-11 - Modernizacja kompleksu sportowego „Moje boisko. Orlik 2012” przy ul. Kilińskiego w Chojnowie
Dodano: 2024-06-20 - Budowa ścieżki pieszo – rowerowej Piotrowice – Jawor wzdłuż drogi wojewódzkiej nr 365
Dodano: 2024-06-17 - Remont trybun stadionu Raciborowice Górne
Dodano: 2024-06-06 - Modernizacja budynku wraz z otoczeniem Przedszkola Publicznego w Obornikach Śląskich - Zadanie nr 2: Modernizacja otoczenia wokół Przedszkola Publicznego przy ul. Sikorskiego 2 w Obornikach Śląskich.
Dodano: 2024-04-25 - „Rozbudowa wraz z przebudową budynku domu pogrzebowego(...)w Kamieńcu Ząbkowickim w podziale na 2 zadania”.Projekt współfinansowany ze środków RządowyFunduszPolskiŁad: ProgramInwestycjiStrategicznych.
Dodano: 2024-04-20 - Przebudowa drogi wraz z infrastrukturą w ul. Przemiłowskiej we Wrocławiu na odcinku od posesji nr 10 do posesji nr 22
Dodano: 2024-04-05 - Budowa świetlic wiejskich w gminie Sobótka wraz z elementami infrastruktury.
Dodano: 2024-03-26 - „Rewitalizacja Mauzoleum Rodowego w Mrokociniu – etap I”. Projekt współfinansowany ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Odbudowy Zabytków.
Dodano: 2024-03-17 - Budowa infrastruktury wodno-kanalizacyjnej na terenie Gminy Siekierczyn
Dodano: 2024-02-29