Przetargi.pl
Przebudowa ul. Gladioli na terenie Dzielnicy Białołęka w Warszawie

Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Białołęka ogłasza przetarg

  • Adres: 03-122 Warszawa, ul. Modlińska 197
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 5103125 , fax. 22 5103189
  • Data zamieszczenia: 2016-07-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Białołęka
    ul. Modlińska 197 197
    03-122 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 5103125, fax. 22 5103189
    REGON: 01525966300036
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bialoleka.waw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa ul. Gladioli na terenie Dzielnicy Białołęka w Warszawie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2.1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na przebudowie ulicy Gladioli (na odcinku od skrzyżowania z ulicą Kępa Tarchomińska do pik. 0+357, zlokalizowane na działkach ew. nr 10/9 i 10/18 z obrębu 4-01-27) w Dzielnicy Białołęka w Warszawie. I. Zakres i rodzaj robót obejmuje: 1) Roboty rozbiórkowe polegające na całkowitym rozebraniu istniejącej nawierzchni bitumicznej oraz chodnika wraz ze zjazdami, 2) Roboty ziemne polegające na wykonaniu wykopów, korytowaniu pod nową konstrukcję drogi oraz wbudowaniu nasypów, 3) Zabezpieczenie istniejącej infrastruktury technicznej polegającej na wykonaniu wzmocnienia, w postaci płyty żelbetowej, w miejscu skrzyżowania przebudowywanej ulicy z siecią gazową wysokiego ciśnienia GP400, 4) Budowę oświetlenia ulicznego, 5) Wykonanie nowej konstrukcji nawierzchni drogi oraz budowy chodnika wraz ze zjazdami, 6) Wprowadzenie organizacji ruchu dostosowanej do przyjętych rozwiązań projektowych obejmujących wykonanie oznakowania poziomego i pionowego, 7) Opracowanie dokumentacji powykonawczej w wersji papierowej i elektronicznej. II. Szczegółowy rodzaj oraz zakres robót został określony w dokumentacji technicznej (zał nr 8 do SIWZ), w skład której wchodzą: - Projekt budowlany, tom 1 - branża drogowa, - Projekt budowlany, tom 2 - geotechnika, - Projekt budowlany, tom 3 - branża elektryczna, - Projekt budowlany, tom 4 - zabezpieczenie skrzyżowania ulicy Gladioli z siecią gazową wysokiego ciśnienia GP400, - Projekt stałej organizacji ruchu, - Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, - Przedmiary robót dla branży drogowej i elektrycznej, oraz w wymogach określonych we wzorze umowy (zał nr 6 do SIWZ) oraz przedmiotowej specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ) . 2.2. Rozwiązania równoważne Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisane w SIWZ i załącznikach za pomocą znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia przy zachowaniu równoważnych parametrów. 2.3. Dodatkowe obowiązki Wykonawcy wynikające z Klauzuli społecznej 1. Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu stosuje klauzulę społeczną na podstawie art. 29 ust. 4 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Wykonawca przez cały okres wykonywania przedmiotu umowy zobowiązany jest zatrudniać na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy co najmniej 10 osób świadczących pracę związaną z wykonywaniem czynności w trakcie realizacji przedmiotu umowy z wyłączeniem kadry kierowniczej i pracowników administracyjnych. 3. Wykonawca w terminie 3 dni od daty zawarcia umowy zobowiązany jest do złożenia pisemnego oświadczenia o wykonaniu obowiązku określonego w ust. 2 z zastrzeżeniem postanowień ust. 4. 4. Wykonawca zobowiązany jest do składania faktur VAT każdorazowo wraz z pisemnym oświadczeniem o wykonaniu obowiązku określonego w ust. 2 oraz o wypłaceniu zatrudnionym pracownikom wynagrodzenia za pracę za okres rozliczeniowy objęty fakturami Wykonawcy potwierdzonym ich podpisami. 5. Zamawiający dopuszcza zmiany osób podlegających zatrudnieniu zgodnie z wymogami określonymi w ust. 2. Zmiany te nie stanowią zmian umowy. Powyższy warunek zostanie spełniony poprzez zatrudnienie na umowę o pracę nowych pracowników lub wyznaczenie do realizacji zamówienia zatrudnionych już u Wykonawcy pracowników. Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę to budowa jezdni (czynności szczegółowe określone w przedmiarze robót), chodnika (czynności szczegółowe określone w przedmiarze robót), i oświetlenia (czynności szczegółowe określone w przedmiarze robót). 2.4. Zamawiający wymaga od Wykonawcy, z którym podpisze umowę, posiadania polisy ubezpieczenia lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej przez siebie działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż wartość brutto złożonej oferty. Ubezpieczenie to musi obejmować również działania podwykonawców. W przypadku nieobjęcia polisą ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej całego okresu trwania zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest okazać Zamawiającemu nową polisę ubezpieczeniową w określonym powyżej zakresie, najpóźniej w ostatnim dniu obowiązywania poprzedniej umowy ubezpieczeniowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 10 tys. zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych). Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: długość okresu gwarancji jakości
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bialoleka.waw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach