Przetargi.pl
Przebudowa ul. Bałtyckiej i Stefana Żeromskiego w Nowym Dworze Gdańskim

Gmina Nowy Dwór Gdański ogłasza przetarg

  • Adres: 82-100 Nowy Dwór Gdański, Wejhera 3
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 552472401 , fax. 552472405
  • Data zamieszczenia: 2023-10-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Nowy Dwór Gdański
    Wejhera 3
    82-100 Nowy Dwór Gdański, woj. pomorskie
    tel. 552472401, fax. 552472405
    REGON: 170747891
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa ul. Bałtyckiej i Stefana Żeromskiego w Nowym Dworze Gdańskim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest „Przebudowa ul. Bałtyckiej i Stefana Żeromskiego w Nowym Dworze Gdańskim” w ramach zadań: Przebudowa ul. Żeromskiego w Nowym Dworze Gdańskim oraz Rozbudowa ul. Bałtyckiej w Nowym Dworze Gdańskim.Zakres prac obejmuje wykonanie następujących robót budowlanych w zakresie ul. Żeromskiego w Nowym Dworze Gdańskim:• przebudowę istniejącej nawierzchni jezdni,• przebudowę chodnika,• przebudowa istniejących zjazdów,• przebudowę podziemnego systemu odwodnienia-kanalizacja deszczowej,• przebudowę sieci kanalizacji sanitarnej,• przebudowę sieci wodociągowej,• usunięcie kolizji infrastruktury technicznej związanej z przebudową drogi,• wykonanie oznakowania pionowego i poziomego,• pozostałych, wynikających z dokumentacji projektowej.Zakres prac obejmuje wykonanie następujących robót budowlanych w zakresie ul. Bałtyckiej w Nowym Dworze Gdańskim:• przebudowę istniejącej nawierzchni jezdni,• przebudowę chodnika,• przebudowę istniejących zjazdów,• przebudowę podziemnego systemu odwodnienia-kanalizacji deszczowej,• budowę kanału technologicznego,• doświetlenie przejść dla pieszych,• regulację rowów,• niwelację skarp,• usunięcie kolizji infrastruktury technicznej związanej z przebudową drogi,• wykonanie oznakowania pionowego i poziomego,• pozostałych, wynikających z dokumentacji projektowej.Zamawiający oczekuje na uzyskanie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej w zakresie ulicy Bałtyckiej. Podpisanie umowy możliwe będzie po uzyskaniu i uprawomocnieniu decyzji ZRID. Szczegółowy zakres robót do wykonania określa dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiary robót jako dokumenty pomocnicze, stanowiące załączniki do SWZ. Wykonawca powinien traktować przedmiar robót przygotowany przez Zamawiającego, jako dokument informacyjny, z którego może korzystać, ale nie ma takiego obowiązku.2. Zakres zamówienia obejmuje także:1) kompleksowe wykonanie robót budowlanych w oparciu o Dokumentacje projektowe pn.: „Przebudowa ul. Żeromskiego w Nowym Dworze Gdańskim na odcinku od ul. Bałtyckiej do ul. Kościuszki wraz ze skrzyżowaniem” oraz „Rozbudowa drogi gminnej ul. Bałtyckiej w Nowym Dworze Gdańskim- odcinek od ul. Żeromskiego do granic administracyjnych miasta” a także Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych,2) wykonanie robót budowlanych w sposób zgodny z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane, przepisami wykonawczymi do w/w ustawy, innymi obowiązującymi aktami prawa odnoszącymi się do przedmiotu zamówienia, aktualnymi polskimi normami i normami branżowymi oraz właściwymi przepisami bhp i ppoż,3) wykonanie robót budowlanych z materiałów i urządzeń własnych. Wszystkie stosowane materiały i urządzenia użyte do wykonania przedmiotu zamówienia powinny posiadać stosowne certyfikaty, aprobaty techniczne i atesty oraz muszą spełniać niezbędne wymagania zgodne z Polskimi Normami. Do wykonania inwestycji muszą być używane materiały nowe dopuszczone do stosowania w budownictwie, spełniające warunki określone w Ustawie o wyrobach budowlanych z dnia 16 kwietnia 2014 r. oraz przepisach wykonawczych do tej ustawy, 4) zapewnienie obsługi geodezyjnej i geotechnicznej, 5) zagospodarowanie terenu budowy oraz jego zabezpieczenie,6) wykonanie robót tymczasowych, które mogą być potrzebne podczas wykonywania robót podstawowych,7) oznaczenie terenu budowy lub innych miejsc, w których mają być prowadzone roboty podstawowe i tymczasowe,8) przedstawienie stosownych dokumentów związanych z przetransportowaniem odpadów powstałych w trakcie realizacji przedmiotu umowy oraz ich zmagazynowaniem w miejscu unieszkodliwiania odpadów,9) zorganizowanie i kierowanie budową w sposób zgodny z dokumentacją projektową oraz obowiązującymi przepisami bhp, a także zapewnienie warunków p.poż. określonych w przepisach szczegółowych,10) informowanie Zamawiającego o terminie robót ulegających zakryciu oraz o terminie odbioru robót zanikających. Jeżeli Wykonawca nie poinformuje Zamawiającego o tych terminach, zobowiązany jest odkryć roboty lub wykonać otwory niezbędne do zbadania robót, a następnie przywrócić roboty do stanu poprzedniego, na swój koszt,11) udostępnienie terenu budowy innym Wykonawcom wskazanym przez Zamawiającego w czasie realizacji przedmiotu umowy,12) umożliwienie wstępu na teren budowy pracownikom organów nadzoru budowlanego, do których należy wykonywanie zadań określonych ustawą Prawo budowlane oraz udostępnienia im danych i informacji wymaganych tą ustawą oraz innym pracownikom, których Zamawiający wskaże w okresie realizacji przedmiotu umowy,13) w przypadku zniszczenia lub uszkodzenia robót, ich części, uzbrojenia podziemnego zlokalizowanego w miejscu robót bądź majątku Zamawiającego – naprawienie ich i doprowadzenie do stanu poprzedniego, na swój koszt,14) strzeżenie mienia znajdującego się na terenie budowy w terminie od daty przejęcia terenu budowy do daty dokonania odbioru końcowego,15) zorganizowanie zaplecza socjalno-technicznego budowy w rozmiarach koniecznych do realizacji przedmiotu umowy,16) prowadzenie dziennika budowy i wykonanie obmiarów ilości wykonanych robót,17) oznakowanie robót,18) niezwłoczne informowanie Zamawiającego, nie później jednak niż w terminie 3 dni od dnia powzięcia wiadomości, o wszelkich nieprawidłowościach oraz zagrożeniach powstania nieprawidłowości mogących mieć jakikolwiek wpływ na sytuację Zamawiającego w sprawach objętych niniejszą Umową,19) oznakowanie stref niebezpiecznych, zabezpieczenie terenu budowy i uniemożliwienie dostępu osób trzecich,20) opracowanie projektu tymczasowej organizacji ruchu drogowego na czas prowadzenia robót, który po zaopiniowaniu przez Komendę Powiatową Policji w Nowym Dworze Gdańskim i zarządcę drogi należy złożyć wraz ze stosownym wnioskiem do zatwierdzenia przez organ zarządzający ruchem drogowym,21) powiadomienie gestorów sieci o planowanym terminie rozpoczęcia i zakończenia robót oraz prowadzenie robót, uzyskanie odbiorów częściowych i końcowych w zakresie wynikającym z dokonanych uzgodnień branżowych w razie konieczności,22) realizacja robót zgodnie z harmonogramem, 23) zabezpieczenie objazdów umożliwiających dotychczasową nieprzerwaną komunikację zgodnie z obowiązującymi przepisami przy uzgodnieniu z Zamawiającym,24) uczestnictwo w odbiorach robót ulegających zakryciu oraz odbiorze końcowym robót,25) Wykonawca zobowiązuje się w czasie trwania budowy zapewnić na terenie budowy w granicach przekazanych przez Zamawiającego należyty ład, porządek, przestrzeganie przepisów BHP, ochronę znajdujących się na terenie obiektów i sieci oraz urządzeń uzbrojenia terenu i utrzymywać je w należytym stanie technicznym, a po zakończeniu budowy uporządkować teren,26) organizowanie regularnych narad koordynacyjnych z udziałem przedstawicieli Zamawiającego oraz innych zaproszonych osób. Celem narad koordynacyjnych będzie omawianie bieżących spraw dotyczących wykonania i zaawansowania robót. Terminy narad koordynacyjnych będzie ustalał Wykonawca. Częstotliwość narad koordynacyjnych ustalą strony umowy. Narady będą prowadzone i protokołowane przez Zamawiającego, a kopie protokołu będą dostarczone wszystkim osobom zaproszonym na naradę;27) wykonywanie poleceń Zamawiającego związanych z nadzorem nad realizacją robót w zakresie określonym dokumentacją projektową, obowiązującymi przepisami i procedurami, warunkami umownymi, przestrzegania terminów wyznaczonych przez Zamawiającego na realizację tych poleceń, 28) wykonanie na własny koszt powykonawczej dokumentacji projektowej,29) przygotowanie rozliczenia końcowego robót,30) skompletowanie i przedstawienie Zamawiającemu dokumentów pozwalających na ocenę prawidłowego wykonania przedmiotu odbioru robót, w tym inwentaryzacji geodezyjno- powykonawczej, 31) zatrudnienie wystarczającej liczby wykwalifikowanego personelu gwarantującego właściwą jakość wykonanych prac,32) zaprojektowanie, wykonanie oraz montaż tablicy informacyjnej.3. Projekt tablicy musi zostać opracowany na podstawie wytycznych Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych, w tym: Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 7 maja 2021 r. w sprawie określenia działań informacyjnych podejmowanych przez podmioty realizujące zadania finansowane lub dofinansowane z budżetu państwa lub z państwowych funduszy celowych:https://www.bgk.pl/polski-lad/edycja-druga/#c21610Jeżeli po kliknięciu na link plik nie pobierze się automatycznie należy go skopiować i wkleić w przeglądarkę.4. Warunki dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia zostały określone w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 10 do SWZ oraz wynikają z przepisów prawa.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach