Gmina Miasto Ozorków ogłasza przetarg
- Adres: 95-035 Ozorków, ul. Wigury
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 042 7103100, 7103142 , fax. 427 103 101
- Data zamieszczenia: 2019-10-31
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Ozorków
ul. Wigury 1
95-035 Ozorków, woj. łódzkie
tel. 042 7103100, 7103142, fax. 427 103 101
REGON: 52561300000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.umozorkow.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa układu komunikacyjnego w Ozorkowie w celu zapewnienia bezpośredniego połączenia ze strategicznymi centrami logistycznymi – etap II – część 2 (ul. Traugutta, ul. Żeromskiego, ul. Stypułkowskiego) – inżynier kontraktu - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na pełnieniu funkcji Inżyniera Kontraktu wraz z zapewnieniem inspektorów nadzoru odpowiednich, niżej wymienionych, branż. 2. W ramach usługi wykonywany będzie nadzór inżynierski wykonawczy (inwestorski) w oparciu o przepisy ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane, zgodnie z pozwoleniem na budowę, dokumentacją projektową i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót. 3. Nadzór inwestorski wykonywany będzie przez Inżyniera Kontraktu posiadającego uprawnienia w specjalności: inżynieryjnej drogowej zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dn. 11 września 2014 roku w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. 2014 poz. 1278.) oraz przez branżowych inspektorów nadzoru posiadających uprawnienia w następujących specjalnościach: - instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, - instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych UWAGA: Zamawiający dopuszcza łączenie funkcji przez wskazane osoby, które będą wykonywać niniejsze zamówienie, pod warunkiem, że dana osoba spełnia łącznie wymagania dla każdej z łączonych funkcji, z wyjątkiem przypadków określonych w Prawie Budowlanym. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 /02/ 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2015 roku poz. 184, 1618 i 1634). Ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innymi wykonawcami, którzy złożyli oferty w postępowaniu, nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Propozycja treści oświadczenia - załącznik nr 4 do SIWZ
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Kompleksowe pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego zadania inwestycyjnego pn. „Modernizacja Centrum Sportu i Rekreacji w Łasku”
Dodano: 2024-07-15 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania „Budowa budynku wielorodzinnego z częścią garażową z urządzeniami budowlanymi oraz rozbiórką budynku biurowego na terenie w Łodzi przy ul. Lubelskiej 9/11
Dodano: 2024-03-15 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi wykonywanymi w ramach remontu drogi powiatowej nr 2124E oraz drogi nr 2168E
Dodano: 2023-10-06 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. Modernizacja oczyszczalni ścieków w Tuszynie
Dodano: 2023-09-05 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn.: „Odnawialne źródła energii na terenie gminy Dalików”
Dodano: 2023-08-07 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn.: "Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w ul. Ściegiennego, Cmentarnej, (...) w Tuszynie"
Dodano: 2022-11-24 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru przy realizacji inwestycji pn. „Przebudowa i rozbudowa oczyszczalni ścieków w Ujeździe”
Dodano: 2022-10-31 - Pełnienie funkcji Inspektora inwestorskiego przy realizacji robót budowlanych polegających na "Doposażeniu oświetlenia Parku Psiego na Widzewie Wschodzie" w ramach Budżetu Obywatelskiego
Dodano: 2022-09-21 - Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad remontem 12 ulic na terenie miasta Łodzi
Dodano: 2022-08-12 - Pełnienie funkcji Inspektora inwestorskiego przy realizacji robót budowlanych polegających na "Doposażeniu oświetlenia Parku Psiego na Widzewie Wschodzie" w ramach Budżetu Obywatelskiego nr W087WW
Dodano: 2022-08-10