Przetargi.pl
Przebudowa układu komunikacyjnego przy Szkole Podstawowej Nr 1 w Szczebrzeszynie

Gmina Szczebrzeszyn ogłasza przetarg

  • Adres: 22460 Szczebrzeszyn, Pl. T. Kościuszki
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 846 821 095 , fax. 846 821 030
  • Data zamieszczenia: 2018-04-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Szczebrzeszyn
    Pl. T. Kościuszki 1
    22460 Szczebrzeszyn, woj. lubelskie
    tel. 846 821 095, fax. 846 821 030
    REGON: 95036860600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.szczebrzeszyn.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa układu komunikacyjnego przy Szkole Podstawowej Nr 1 w Szczebrzeszynie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Działki nr ewid. 1800/9 1800/5 położone są przy ulicy Ogrodowej i Szkolnej w m. Szczebrzeszyn. Działki są zabudowane kompleksem budynków użyteczności publicznej tj. budynkami szkoły, hala sportowa, internat. W stanie istniejącym komunikacja piesza i kołowa odbywa się w tym samym przekroju dróg manewrowych co stwarza zagrożenie dla pieszych. Istniejące drogi i place manewrowe wykonano z betonu asfaltowego a ciągi piesze z betonowych płytek chodnikowych. Utwardzenia obramowano krawężnikiem betonowym. Na terenie działki 1800/9 znajduje podziemny skład węgla o konstrukcji żelbetowej z zsypami na poziomie istniejącego placu manewrowego. Działka posiada bezpośrednie połączenie z drogą powiatową nr 3289L i 3290L istniejącymi zjazdami podlegającymi przebudowie. Ulica Szkolna w sąsiedztwie projektowanego zjazdu posiada obramowana krawężnikiem jezdnię szerokość 7m z obustronnymi chodnikami. Spadek podłużny jezdni w kierunku południowo - wschodnim wynosi ok. 2%. Odwodnienie ulicy realizowane jest spadkami poprzecznymi i podłużnymi nawierzchni skąd woda trafia do istniejącej kanalizacji deszczowej za pośrednictwem wpustów deszczowych. Ulica Ogrodowa w sąsiedztwie projektowanych do przebudowy zjazdów, posiada przekrój uliczny z obramowaną krawężnikiem jezdnię szerokość 6m z chodnikiem po stronie wschodniej. Spadek podłużny jezdni w kierunku północnym ok. 1%. Odwodnienie ulicy realizowane jest spadkami poprzecznymi i podłużnymi nawierzchni skąd woda trafia do istniejącej kanalizacji deszczowej za pośrednictwem wpustów deszczowych. Planowana inwestycja jest zlokalizowana w obszarze oznaczonym znakiem D-42. Ulica Szkolna i Ogrodowa w przedmiotowej lokalizacji przebiegają w odcinkach prostych. W rejonie zjazdów występuje dobra widoczność. Osie dróg powiatowych nie posiada oznakowania poziomego. Na potrzeby projektu wykonano pomiary własne w odniesieniu do pokrywy studni teletechnicznej o rzędnej 217.15 (reper roboczy) zlokalizowanej przy schodach wejściowych do budynku szkoły. Zjazd zaprojektowano zgodnie z warunkami technicznymi jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie w zakresie zjazdów publicznych. Uwzględniając stan istniejący oraz otrzymane warunki, zjazd publiczny z ul. Szkolna zaprojektowano w następujący sposób: • Szerokość zjazdu – 5,5m; • Obustronne chodniki szerokości 2,0m • Przecięcie krawędzi nawierzchni zjazdu i drogi powiatowej wyokrąglone promieniem R= 5m, • Usytuowanie zjazdu względem osi drogi - prostopadłe. • Spadek poprzeczny nawierzchni na zjeździe wg rys planu sytuacyjnego. • Spadek podłużny– wg profilu podłużnego i planu warstwicowego. • Pochylenie nawierzchni zjazdu w obrębie korony drogi dostosowane do jej ukształtowania. Uwzględniając stan istniejący oraz otrzymane warunki, zjazdy publiczne z ul. Ogrodowej zaprojektowano w następujący sposób: • Szerokość zjazdu – 6,0m; • Obustronne i jednostronne chodniki szerokości 2,0m • Przecięcie krawędzi nawierzchni zjazdu i drogi powiatowej wyokrąglone promieniem R= 5m, • Usytuowanie zjazdu względem osi drogi - prostopadłe. • Spadek poprzeczny nawierzchni na zjeździe wg rys planu sytuacyjnego. • Spadek podłużny– wg profilu podłużnego i planu warstwicowego. • Pochylenie nawierzchni zjazdu w obrębie korony drogi dostosowane do jej ukształtowania. Place, miejsca postojowe i drogi manewrowe oraz chodniki przedstawiono na rysunku planu sytuacyjnego. Układ komunikacyjny podzielono na kilka zlewni. Wody opadowe będą odprowadzane do istniejących wpustów kanalizacji deszczowej. Wszystkie pokrywy i studnie infrastruktury technicznej w miejscu projektowanych utwardzeń należy wyregulować do projektowanych rzędnych. Łącznie zaprojektowano 10 nowych miejsc postojowych w tym 2 stanowiska dla osób niepełnosprawnych. Konstrukcja nawierzchni dróg manewrowych i placów wykonywanych na istniejącej nawierzchni z betonu asfaltowego. • warstwa ścieralna z kostki betonowej – gr. 8 cm, • podsypka cementowo-piaskowa 1:4 – gr. 5 cm, • wyrównanie kruszywem łamanym 0/31,5 do rzędnych projektowanych – gr. średnia cm.5 • obramowanie krawężnikiem betonowym 15x30 na ławie z betonu. Konstrukcja nawierzchni placów, parkingów, zjazdów i dróg manewrowych,: • warstwa ścieralna z kostki betonowej – gr. 8 cm, • podsypka cementowo-piaskowa 1:4 – gr. 5 cm, • podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5 – gr. 20cm. • warstwa piasku – gr. 20cm. • obramowanie krawężnikiem betonowym 15x30 na ławie z betonu Konstrukcja nawierzchni chodników: • warstwa ścieralna z kostki betonowej – gr. 6 cm, • podsypka cementowo-piaskowa 1:4 – gr. 5 cm, • podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5 – gr. 10cm. • obramowanie obrzeżem betonowym 6x20 na ławie z betonu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233250-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do formularza ofertowego należy dołączyć kosztorys ofertowy wypełniony zgodnie z załączonym przedmiarem robót

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach