Przetargi.pl
Budowa drogi gminnej klasy D - ul. Piaskowa w Michowie

Gmina Michów ogłasza przetarg

  • Adres: 21-140 Michów, Rynek I 16
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 818 566 001 , fax. 81 8566001 w. 29
  • Data zamieszczenia: 2019-09-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Michów
    Rynek I 16
    21-140 Michów, woj. lubelskie
    tel. 818 566 001, fax. 81 8566001 w. 29
    REGON: 43101956600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminamichow.pl; ugmichow.bip.lubelskie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa drogi gminnej klasy D - ul. Piaskowa w Michowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Budowa drogi gminnej klasy D – ul. Piaskowa w Michowie. Inwestycja zakłada wykonanie nowej konstrukcji nawierzchni jezdni na całym jej odcinku. Projektuje się drogę o nawierzchni rozbieralnej – z kostki brukowej betonowej, wibroprasowanej, szerokości zasadniczej 4,50 m, z poszerzeniem na łuku poziomym do 5,5 m. Jezdnia ograniczona opornikiem betonowym (wtopionym) o przekroju 12x25 cm. Po obu stronach drogi zaprojektowano pobocze utwardzone kruszywem łamanym stabilizowanym mechanicznie szerokości 0,75 cm i grubości 15 cm. Zjazdy do posesji i na pola uprawne, zostały utwardzone kruszywem łamanym stabilizowanym mechanicznie gr. 15 cm do granicy pasa drogowego. Ponadto w celu sprawnego odprowadzenia wód opadowych do kolektora Ø400mm zaprojektowano na końcu zakresu, wzdłuż drogi przy jej krawędziach od km 0+080 do 0+400 ściek linowy szerokości 20 cm. Z uwagi na nieprzelotowe zakończenie drogi, na końcu jej zakresu zaprojektowany został plac do zawracania dla samochodów osobowych o promieniu R=6,0 m. W związku ze zmianą zagospodarowania terenu, lokalnie wymagane będzie rozwiązanie kolizji z infrastrukturą uzbrojenia terenu (poprzez zmianę lokalizacji, zabezpieczenie lub regulację wysokościową zasuw czy pokryw studni).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233250-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferent, który przystąpi do niniejszego postępowania zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 10 000,00zł; 2. Oferent zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu do złożenia oferty. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym c) w gwarancjach bankowych d) w gwarancjach ubezpieczeniowych, e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości /Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm./ Jeżeli wadium będzie wnoszone w pieniądzu, należy je wnieść na konto zamawiającego: Bank Spółdzielczy Cyców O/Michów, Nr konta: 98 8191 1068 2001 0000 1531 0006 z adnotacją: "Wadium – ul. Piaskowa" Warunki zwrotu wadium i utraty wadium są określone w art. 46 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje szczegółowo tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru – (wg załączonego wzoru – zał. nr 1 do SIWZ) 2.Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp; - wg zał nr 4 do siwz

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach