Przetargi.pl
„Modernizacja placu wokół budynku Zarządu Dróg Powiatowych”

Zarząd Dróg Powiatowych w Rykach ogłasza przetarg

  • Adres: 08-500 Ryki, Kolejowa
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 818653169 , fax. 818653169
  • Data zamieszczenia: 2020-11-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Rykach
    Kolejowa 5
    08-500 Ryki, woj. lubelskie
    tel. 818653169, fax. 818653169
    REGON: 43102963600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdpryki.e-biuletyn.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Modernizacja placu wokół budynku Zarządu Dróg Powiatowych”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji placu wokół budynku Zarządu Dróg Powiatowych w Rykach przy ulicy Kolejowej 5. 2. Zadanie w swoim zakresie obejmować będzie: • Oczyszczenie mechaniczne istniejącej nawierzchni z betonu lub kostki, • Wyrównanie istniejącej podbudowy, • Wykonanie nawierzchni z mieszanki mineralno-bitumicznej asfaltowej o grubości 5 cm (warstwa wiążąca). 3. W ramach zadania Wykonawca na swój koszt zobowiązany jest zabezpieczyć teren prowadzonych prac. 4. Roboty należy prowadzić tak, aby zapewnić bezpieczeństwo robót. 5. Koszty jakie Wykonawca powinien uwzględnić przy wycenie przedmiotowego zadania: • oczyszczenia istniejącego podłoża • wyprofilowania i zagęszczenia wykonanej nawierzchni; • zabezpieczenia miejsca robót; • pracy i przewozu sprzętu niezbędnego do realizacji przedmiotu zamówienia. 6. Wykonawca przejmuje na siebie pełną odpowiedzialność za właściwe wykonanie przedmiotu zamówienia, zapewnienia jakości materiałów oraz metod organizacyjno-technicznych w trakcie realizacji zamówienia. 7. Zamawiający zaleca aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej na terenie realizacji inwestycji będącej przedmiotem niniejszego zamówienia. 8. Załącznik nr 7 do niniejszej specyfikacji przedstawia zakres prac niezbędnych do realizacji. 9. Z uwagi na to, że umowa na roboty będzie umową ryczałtową w przypadku wystąpienia w trakcie prowadzenia robót większej ilości robót w jakiejkolwiek pozycji nie będzie to mogło być uznane za roboty dodatkowe z żądaniem dodatkowego wynagrodzenia. 10. Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji na wykonane roboty budowlane na okres 2 lat licząc od dnia podpisania protokołu odbioru robót bez zastrzeżeń. Okres rękojmi równy jest okresowi gwarancji. 11. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę wszystkich osób wykonujących wszystkie prace i roboty będące przedmiotem niniejszej umowy w trakcie realizacji zamówienia. Powyższy wymóg nie dotyczy osób odnośnie których Wykonawca wykaże, że ww. czynności nie będą w żadnym zakresie wykonywane pod kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez Wykonawcę lub Podwykonawcę. Wymóg ten nie dotyczy także osób samozatrudnionych oraz wspólników spółki, którzy sami realizują prace związane z przedmiotem niniejszej umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233250-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. Zgodnie z art. 24 ust. 11 w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej www.zdpryki.e-biuletyn.pl informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 (tj. kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach), wykonawca przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust 1 pkt 23 Ustawy w oryginale. – Załącznik nr 5 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. c) kosztorys ofertowy – załącznik 4 do SIWZ 3. Do oferty należy dołączyć także (jeżeli dotyczy): • w przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. W przypadku wspólników spółki cywilnej nie jest wymagane składanie ww. pełnomocnictwa, gdy z załączonych do oferty dokumentów wynika umocowanie wspólnika podpisującego ofertę do reprezentowania spółki cywilnej, • dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty, względnie do podpisywania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z oferta, chyba że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2020 r. , poz. 346), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą. • w przypadku, gdy ofertę lub załączniki do oferty podpisuje osoba, która nie jest wskazana we właściwym rejestrze do reprezentacji podmiotu lub której samodzielne działanie w świetle zasad reprezentacji podmiotu wynikających z właściwego rejestru jest niewystarczające do reprezentacji podmiotu - pełnomocnictwo do reprezentacji podmiotu składającego ofertę wraz z załącznikami, o ile prawo do reprezentacji tego podmiotu nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach