Przetargi.pl
Przebudowa toalet i zapleczy socjalnych w budynkach Szkoły Podstawowej w Bobrowicach, gmina Sławno

Gmina Sławno ogłasza przetarg

  • Adres: 76-100 Sławno, ul. M. C. Skłodowskiej 9
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 059 8106229 , fax. 059 8107526
  • Data zamieszczenia: 2014-05-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sławno
    ul. M. C. Skłodowskiej 9 9
    76-100 Sławno, woj. zachodniopomorskie
    tel. 059 8106229, fax. 059 8107526
    REGON: 77097990900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminaslawno.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa toalet i zapleczy socjalnych w budynkach Szkoły Podstawowej w Bobrowicach, gmina Sławno
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Przedmiot zamówienia składa się z następujących części: CZĘŚĆ I - Remont i przebudowa toalet i zaplecza socjalnego w budynku Szkoły Podstawowej w Bobrowicach 22. 1. Przedmiot zamówienia jest wykonanie roboty budowlanej pn. Remont i przebudowa toalet i zaplecza socjalnego w budynku Szkoły Podstawowej w Bobrowicach 22 (Kod CPV: 45200000-9), zgodnie z przepisami ustawy Prawo budowlane oraz rozporządzeń wykonawczych. 2. Zakres rzeczowy roboty budowlanej Remont i przebudowa toalet i zaplecza socjalnego w budynku Szkoły Podstawowej w Bobrowicach 22 obejmuje: 1) roboty rozbiórkowe i wyburzenia: a) rozebranie części ścianek działowych, b) wykucie nowych otworów drzwiowych, c) wykonanie otworów na projektowane przewody kominowe, d) zdemontowanie elementów instalacji sanitarnych i elektrycznych, e) zdemontowanie wierzchnich posadzek. 2) roboty budowlane związane z remontem i przebudową toalet i zaplecza socjalnego: a) zainstalowanie nadproży, b) zainstalowanie podciągu stalowego I 160, c) wykonanie nowych ścian działowych z płyt cementowo - wiórowych w sanitariatach, d) wykonanie nowych posadzek, e) wykonanie sufitów podwieszanych na stelażach, f) odnowienie ścian istniejących, g) wymiana stolarki drzwiowej, h) wykonanie warstw wykończeniowych, i) zainstalowanie wyposażenia pomieszczeń, 3) budowa wewnętrznych instalacji wod.-kan. i wentylacji mechanicznej: a) instalacja wodociągowa i ciepłej wody, b) wewnętrzna kanalizacja sanitarna, c) wentylacja mechaniczna. 4) roboty elektryczne: a) instalacja oświetleniowa, b) instalacja gniazd wtykowych, c) instalacja uziemiająca i wyrównawcza, d) badania odbiorcze. 5) UWAGA! Zamawiający dostarczy materiał budowlane i wyposażenie wyszczególnione w: a) przedmiarze na roboty ogólnobudowlane: - poz. 30, 31, 32 - drzwi - szt. 4, - poz. 28 - lustro - szt. 2, - poz. 39 - podajnik ręczników papierowych - szt. 3, - poz. 40 - pojemnik na mydło - szt. 3, b) przedmiarze na roboty sanitarne: - poz. 15 - podgrzewacz pojemnościowy - szt. 1, - poz. 16 - podgrzewacz przepływowy - szt. 1, - poz. 41 - umywalka - szt. 3, c) przedmiarze na roboty elektryczne: - poz. 15 - oprawy oświetleniowe - szt. 5. Nie należy uwzględniać kosztów zakupu w/w materiałów dostarczonych przez Zamawiającego w kosztorysach ofertowych sporządzanych przez Wykonawcę. 3. Szczegółowy opis roboty budowlanej stanowi projekt budowlany: - Remont i przebudowa toalet i zaplecza socjalnego w budynku Szkoły Podstawowej w Bobrowicach, a także specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, które powinny być wykorzystane do sporządzenia kosztorysu ofertowego i harmonogramu rzeczowo - finansowego (Załącznik nr 7 do SIWZ). Kompletna dokumentacja projektowa dostępna jest na stronie internetowej Zamawiającego. CZĘŚĆ II - Adaptacja pomieszczenia socjalnego na toalety w budynku Szkoły Podstawowej w Bobrowicach 23. 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie roboty budowlanej pn. Adaptacja pomieszczenia socjalnego na toalety w budynku Szkoły Podstawowej w Bobrowicach 23 (Kod CPV: 45200000-9), zgodnie z przepisami ustawy Prawo budowlane oraz rozporządzeń wykonawczych. 2. Zakres rzeczowy robót budowlanych Adaptacja pomieszczenia socjalnego na toalety w budynku Szkoły Podstawowej w Bobrowicach 23, będącej przedmiotem niniejszego postępowania obejmuje: 1) roboty rozbiórkowe i wyburzenia a) demontaż istniejących elementów wyposażenia pomieszczenia, b) przesunięcie otworu drzwiowego wejściowego, c) zdemontowanie wierzchnich posadek, d) zdemontowanie elementów instalacji sanitarnych i elektrycznych. 2) roboty budowlane związane z wykonaniem adaptacji pomieszczenia socjalnego na pomieszczenie toalety: a) montaż nowego komina wentylacyjnego, b) wykonanie dodatkowych przewodów wentylacyjnych, c) remont okładzin ścian, sufitów i podłóg, d) wymiana stolarki drzwiowej wewnętrznej, e) wykonanie nowych ścian działowych, f) wykonanie nowych posadzek, g) odnowienie ścian istniejących, h) wymiana stolarki drzwiowej, i) wykonanie warstw wykończeniowych, j) zainstalowanie wyposażenia pomieszczeń, 3) budowa wewnętrznych instalacji wod.-kan. i wentylacji mechanicznej: a) instalacja wodociągowa i ciepłej wody, b) wewnętrzna kanalizacja sanitarna, c) wentylacja mechaniczna. 4) roboty elektryczne: a) instalacja oświetleniowa, b) instalacja gniazd wtykowych, c) instalacja uziemiająca i wyrównawcza, d) badania odbiorcze. 3. Szczegółowy opis roboty budowlanej stanowi projekt budowlany: - Adaptacja pomieszczenia socjalnego na toalety w budynku Szkoły Podstawowej w Bobrowicach 23, a także specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, które powinny być wykorzystane do sporządzenia kosztorysu ofertowego i harmonogramu rzeczowo - finansowego (Załącznik nr 7 do SIWZ). Kompletna dokumentacja projektowa dostępna jest na stronie internetowej Zamawiającego. II. Roboty budowlane będą wykonywane w następujących terminach: termin rozpoczęcia - 30.06.2014 r., termin zakończenia - 22.08.2014 r. III. W ofercie Wykonawca określa wynagrodzenie ryczałtowe za wykonanie robót opisanych w załączonej dokumentacji projektowej i SIWZ. IV. Wykonawca w wynagrodzeniu ryczałtowym musi uwzględnić wszystkie koszty wykonania robót określonych w dokumentacji projektowej oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, a także koszty wynikające z zapisów SIWZ. V. W przypadku wynagrodzenia ryczałtowego przedmiar robót nie determinuje zakresu prac objętych przedmiotem zamówienia. Zawarte w przedmiarze robót zestawienia mają jedynie zobrazować skalę robót budowlanych i pomóc w oszacowaniu kosztów inwestycji, wobec czego jest on wyłącznie dokumentem pomocniczym. VI. Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z ww. dokumentacją projektową oraz z uwzględnieniem następujących uwag: 1. Wykonawca zlikwiduje plac budowy na własny koszt i doprowadzi teren do należytego stanu. 2. Wykonawca robót w miejscach sąsiadujących z istniejącą zabudową zobowiązany jest do prowadzenia robót ze szczególną ostrożnością. 3. Wykonawca zobowiązany jest do takiego prowadzenia robót, aby nie wystąpiły uszkodzenia obiektów i infrastruktury, zlokalizowanych na terenie placu budowy i nie podlegających przebudowie oraz zlokalizowanych poza terenem placu budowy. W przypadku wystąpienia uszkodzeń tych obiektów lub infrastruktury, Wykonawca zobowiązany jest do naprawy uszkodzeń lub odtworzenia tych obiektów lub infrastruktury. 4. Wykonawca jest zobowiązany do poinformowania Właścicieli sąsiednich posesji o utrudnieniach i ograniczeniach w dojeździe na 7 dni przed planowanym terminem wykonywania robót. 5. Wykonawca w ramach wynagrodzenia wykona własnym staraniem zasilanie placu budowy w energię elektryczną i wodę, na warunkach uzgodnionych z gestorami tych mediów. 6. Wykonawca zobowiązany jest zorganizować plac budowy zgodnie z wymogami właściwej gospodarki odpadami oraz w sposób zapewniający ochronę powietrza atmosferycznego przed zanieczyszczeniem, w tym także przez zastosowanie sprawnego i właściwie eksploatowanego sprzętu oraz najmniej uciążliwej akustycznie technologii prowadzenia robót. 7. Wykonawca zobowiązany jest do zagospodarowania odpadów budowlanych wytworzonych w trakcie prac oraz prowadzenia ich ewidencji i uzyskania decyzji zatwierdzającej program gospodarki odpadami. 8. W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów i urządzeń, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych i eksploatacyjnych nie gorszych od założonych w dokumentacji. 9. Na żądanie Zamawiającego wykonawca zobowiązany jest wykonać roboty zamienne (w stosunku do robót przewidzianych w projekcie). Rozliczenie ewentualnych robót zamiennych nastąpi kosztorysem różnicowym, który stanowić będzie różnicę pomiędzy kosztorysem ofertowym dla robót podstawowych, a kosztorysem robót zamiennych. Kosztorys zamienny należy opracować na zasadach określonych dla kosztorysu robót dodatkowych. O konieczności wykonania robót zamiennych zamawiający pisemnie powiadamia wykonawcę. Wykonawca w terminie 7 dni od daty otrzymania tego pisma sporządza kosztorys różnicowy. 10. Roboty zamienne mogą być także wykonane na wniosek wykonawcy po uprzednim uzgodnieniu z zamawiającym, według zasad jak dla robót zamiennych na żądanie zamawiającego. 11. Wykonawca poniesie wszystkie koszty związane z realizacją zadania. VII. Wymagany okres gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia wynosi 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego. Zamawiający wymaga by okres rękojmi był równy okresowi udzielonej gwarancji. VIII. Wskazane jest, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej miejsca roboty budowlanej, w celu uzyskania informacji niezbędnych do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty wizji lokalnej poniesie Wykonawca
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 3.000,00 zł (słownie złotych: trzy tysiące złotych 00/100). 2. Wadium można wnieść w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy Sławno Nr 50 9317 00020000 3131 2000 0030 z dopiskiem Wadium na przebudowę SP Bobrowice. 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za termin wniesienia uznaje się chwilę uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. Kopię przelewu należy załączyć do oferty. 7. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego: Urząd Gminy w Sławnie, ul. M.C. Skłodowskiej 9, 76-100 Sławno - w Sekretariacie, pokój nr 10 (Zamawiający w tym przypadku nie żąda załączenia potwierdzenia wniesienia wadium do oferty). 8. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób inny niż określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy, a jego oferta zostanie odrzucona na podstawie stosownych przepisów. 9. Zamawiający dokonuje zwrotu wadium zgodnie z postanowieniami art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. 10. Wadium wniesione w pieniądzu, Zamawiający zwróci wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek Wykonawcy. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w przypadkach określonych w art. 46 ustawy - Prawo zamówień publicznych

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://ug.slawno.ibip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach