Przetargi.pl
Przebudowa terenu przy Przedszkolu i Szkole Podstawowej w Brusach

Gmina Brusy ogłasza przetarg

  • Adres: 89-632 Brusy, ul. Na Zaborach 1
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 3969302 , fax. 52 3969303
  • Data zamieszczenia: 2014-07-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Brusy
    ul. Na Zaborach 1 1
    89-632 Brusy, woj. pomorskie
    tel. 52 3969302, fax. 52 3969303
    REGON: 09235125100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.brusy.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa terenu przy Przedszkolu i Szkole Podstawowej w Brusach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje swoim zakresem przebudowę istniejących nawierzchni drogowych w okolicy kompleksu szkół oraz przedszkola pomiędzy ul. Ogrodową a ul. Armii Krajowej w Brusach, w tym: a)rozbiórkę istniejących nawierzchni, b) demontaż urządzeń, obiektów i elementów małej architektury znajdujących się na terenie inwestycji i przewiezienie ich w miejsce wskazane przez Zamawiającego, c) budowę nawierzchni z kostki betonowej brukowej, w tym: dróg dojazdowych i manewrowych, 10 miejsc postojowych, w tym 1 dla niepełnosprawnych, ciągów pieszych, d) wykonanie dwóch wpustów kanalizacji deszczowej wraz z przykanalikiem oraz wymiana jednego istniejącego wpustu wraz z jego podłączeniem do istniejącego przykanalika deszczowego, e) ułożenie kostki granitowej o wymiarach 7x9 na podsypce cementowo - piaskowej grubości 5 cm na powierzchni 30 m2 w miejscu wskazanym przez Zamawiającego na etapie wykonawstwa robót, f) wykonanie sygnalizacji świetlnej pulsacyjnej przejścia dla pieszych na ul. Ogrodowej i ul. Armii Krajowej, g) remont istniejących schodów przy wejściu do przedszkola oraz do stołówki poprzez wykonanie nowych tynków oraz ułożenie okładzin na stopniach, h) montaż 3 masztów flagowych, i) na łączniku pomiędzy ul. Ogrodową i 2-go Lutego należy zaniżyć krawężnik oraz chodnik wykonany z kostki klinkierowej po obu stronach jezdni na długości przejścia dla pieszych j) wykonanie oznakowania pionowego i poziomego, zgodnie z Załącznikiem Nr 13 do SIWZ Projekt organizacji ruchu z zastrzeżeniem zawartym w UWAGACH pkt 5) do niniejszego przedmiotu zamówienia, k) wykonanie izolacji ścian zewnętrznych fundamentowych (szkoła podstawowa: długość ścian fundamentowych 88 m x wysokość ścian fundamentowych 3 m = 264 m2 , przedszkole: długość ścian fundamentowych 42 m x wysokość ścian fundamentowych 2 m = 84 m2) poprzez - wykonanie izolacji przeciwwilgociowej bitumicznej cienkowarstwowej (2-3 krotne malowanie) na wyrównanym podłożu zagruntowanym środkiem bitumicznym, - wykonanie izolacji termicznej poprzez przyklejenie styropianu ekstrudowanego o grubości 10 cm (styrodur), wklejenie siatki i zagruntowanie przeciwwilgociowo, l) wymiana parapetów zewnętrznych okien piwnicznych na parapety z blachy ocynkowanej powlekanej o szerokości do 40 cm i długości 230 cm (19 szt.), oraz 2 szt. parapetów o szerokości do 40 cm. i długości 85 cm, m) obróbka ościeżnic wokół okien piwnicznych za pomocą styropianu gr. ok. 2 cm i siatki oraz zabezpieczenie przeciwwilgociowo, n) zagospodarowanie terenów przeznaczonych pod zieleń w tym wykonanie trawników oraz posadzenie 1400 szt. tawuły. UWAGI: 1) Przy zagospodarowaniu terenu odmianę tawuły, kolor kwiatów oraz miejsce ich posadzenia należy uzgodnić z Zamawiającym na etapie wykonawstwa robót. 2) Istniejące krzewy i drzewa kolidujące z inwestycją a nieprzeznaczone do usunięcia należy przesadzić w miejsce wskazane przez Zamawiającego. 3) Materiały z rozbiórki nadające się do dalszego użytkowania oraz humus należy przewieźć w miejsce wskazane przez Zamawiającego w odległości do 5 km od placu budowy. Pozostałe materiały z rozbiórki oraz ziemię z korytowania należy wywieźć i zutylizować/zagospodarować na własny koszt. 4) W trakcie trwania roku szkolnego należy zapewnić stały bezpieczny dostęp do obiektów oświatowych. 5) Do wyceny oznakowania pionowego należy przyjąć wyłącznie znaki ujęte w przedmiarach (6 szt.) oraz jeden znak D-53 i jeden znak D-3 (łącznie 8 znaków) wraz z montażem. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych - Załącznik Nr 11 do SIWZ, w Projektach budowlanych i wykonawczych - Załącznik Nr 10 do SIWZ oraz w Przedmiarach robót (stanowiących materiał pomocniczy przy przygotowywaniu oferty) - załącznik Nr 12 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332207
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 8.000,00 zł. (Słownie: osiem tysięcy złotych 00/100). 2. W zależności od woli wykonawcy wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. 3. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Urzędu Miejskiego w Brusach: Bank Spółdzielczy w Koronowie Oddz. w Brusach 59 8144 0005 2005 0500 1267 0002 z adnotacją: Wadium nr sprawy ZP.271.11.2014 (decyduje data uznania wpłaty na koncie zamawiającego). Kserokopię dowodu wpłaty należy dołączyć do oferty. 5. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach oryginał wadium należy złożyć w oddzielnej kopercie razem z ofertą a kopię dokumentu wadium należy wpiąć w ofertę. 6. Wadium w przypadku wykonawców działających wspólnie może być wniesione przez jednego z wykonawców - pełnomocnika, z zaznaczeniem że jest przez niego wnoszone w imieniu wykonawcy. 7. Wadium wnoszone w formie gwarancji winno zawierać: a) nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie się do zapłaty kwoty wadium na wypadek gdyby: - Wykonawca odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - Wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy; - Wykonawca, w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ww. ustawy lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie; b) dokładne określenie przedmiotu postępowania, c) kwotę zobowiązania, d) termin ważności, e) klauzule dodatkowe np. nakazujące zwrot dokumentu po jego wygaśnięciu. 8. Pozostałe formy wniesienia wadium winny zawierać wszystkie elementy wynikające z odnośnych i obowiązujących przepisów.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.brusy.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach