Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Pomorski Oddział Regionalny ogłasza przetarg
- Adres: 81-332 Gdynia, ul. Kołłątaja 1
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. (0-58) 668-60-00/01 , fax. (0-58) 669-68-44
- Data zamieszczenia: 2014-07-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Pomorski Oddział Regionalny
ul. Kołłątaja 1 1
81-332 Gdynia, woj. pomorskie
tel. (0-58) 668-60-00/01, fax. (0-58) 669-68-44
REGON: 01061308300154 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.arimr.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: państwowa osoba prawna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa krzeseł pracowniczych, foteli gabinetowych oraz podnóżków dla Pomorskiego Oddziału Regionalnego ARiMR w Gdyni oraz podległych Biur Powiatowych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest dostawa do siedziby Pomorskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa przy ul. Kołłątaja 1 w Gdyni oraz do podległych 16 Biur Powiatowych, mieszczących się w każdym powiecie województwa pomorskiego, fabrycznie nowych i niemających śladów uszkodzeń zewnętrznych oraz uprzedniego używania krzeseł pracowniczych, foteli gabinetowych oraz podnóżków, zwanych dalej przedmiotem zamówienia. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawia Tabela Nr 1 na str 4-5 SIWZ. 3.Dostawa obejmuje także transport, rozładunek, wniesienie i montaż przedmiotu zamówienia. 4.Kody Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 39.11.20.00-0; 39.11.31.00-8; 39.11.37.00-4. 5.Jakość przedmiotu zamówienia nie może być gorsza niż określona w Tabeli Nr 1. 6.Przedmiot zamówienia zostanie dostarczony do zamawiającego na koszt i ryzyko wykonawcy w terminie 28 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy. 7.Adresy, pod które będzie dostarczany przedmiot zamówienia przedstawia Tabela Nr 2 na str. 6 SIWZ. 8.Dostawa przedmiotu zamówienia odbywać się będzie na koszt i ryzyko wykonawcy, w dni robocze od poniedziałku do piątku (z wyłączeniem dni wolnych od pracy) w godzinach od 7:30 do 15:30, po wcześniejszym uzgodnieniu terminu z zamawiającym-zgodnie z Tabelą Nr 2. 9.Przedmiot zamówienia może być dostarczany do poszczególnych miejsc odbioru częściami, w terminie wynikającym z umowy i uzgodnionym z odbiorcą. 10.Jakość przedmiotu zamówienia nie może być gorsza niż określona stosownymi przepisami prawa i winna odpowiadać określonym normom lub specyfikacjom technicznym. 11.Zakazuje się jakichkolwiek zmian w opisach poszczególnych produktów, jednostkach miar oraz ich ilości. Każda zmiana będzie skutkować odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391120000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 28 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.arimr.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa mebli wraz z ich montażem dla Sądu Rejonowego w Kwidzynie
Dodano: 2016-07-15 - Dostawa i montaż ergonomicznych krzeseł biurowych
Dodano: 2015-10-15 - Dostawa krzeseł i stołów.
Dodano: 2014-09-17 - ZP/69/2013 Dostawa wraz z montażem krzeseł
Dodano: 2013-07-12 - Dostawa mebli do Uniwersyteckiego Centrum Medycy Morskiej i Tropikalnej
Dodano: 2012-11-13 - Dostawa mebli do Uniwersyteckiego Centrum Medycyny Morskiej i Tropikalnej
Dodano: 2012-10-04 - Dostawa mebli dla Morskiego Oddziału Straży Granicznej. Sprawa nr 16/ZP/2012
Dodano: 2012-07-24 - Zakup 500 szt krzeseł do kompleksu sportowego przy ul. Wiejskiej w Kwidzynie
Dodano: 2012-04-13 - Dostawę mebli biurowych w podziale na zadania
Dodano: 2012-03-12 - Dostawa mebli biurowych dla Akwarium Gdyńskiego MIR- PIB
Dodano: 2011-11-21