Przetargi.pl
Przebudowa Szpitalnego Oddziału Ratunkowego Dolnośląskiego Szpitala Specjalistycznego im. T. Marciniaka - Centrum Medycyny Ratunkowej

Nowy Szpital Wojewódzki Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ogłasza przetarg

  • Adres: 50-117 Wrocław, Igielna
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 717 359 301, , fax. 717 359 300
  • Data zamieszczenia: 2019-07-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nowy Szpital Wojewódzki Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
    Igielna 13
    50-117 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 717 359 301, , fax. 717 359 300
    REGON: 21173200000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.nszw.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa Szpitalnego Oddziału Ratunkowego Dolnośląskiego Szpitala Specjalistycznego im. T. Marciniaka - Centrum Medycyny Ratunkowej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego zamówienia są roboty budowlane polegające na: wykonaniu przebudowy Szpitalnego Oddziału Ratunkowego Dolnośląskiego Szpitala Specjalistycznego im. T. Marciniaka – Centrum Medycyny Ratunkowej mieszczącego się przy ulicy gen. Augusta Emila Fieldorfa 2 we Wrocławiu. 2. Inwestor Zastępczy oświadcza, iż realizacja przedmiotu zamówienia sfinansowana zostanie przez Zamawiającego ze środków przyznanych w formie dotacji celowej przez Wojewodę Dolnośląskiego. 3. Zakres rzeczowy zamówienia: 1) Zmiana 5 – wydzielenie 4 stanowisk wstępnej segregacji z pomieszczenia rejestracji, 2) Zmiana 6 – wydzielenie obszaru pacjentów ambulatoryjnych, 3) Zmiana 9 – wykonanie węzła sanitarnego pacjentów niepełnosprawnych, 4) Zmiana 13 – wykonanie przyłączy instalacyjnych do 2 stanowisk pacjenta, 5) Zmiana 14 – wykonanie drzwi przesuwnych wydzielających hol dla pacjentów obserwowanych. 4. Ze względu na konieczność zapewnienia ciągłości udzielanych świadczeń przez Szpitalny Oddział Ratunkowy, zamówienie realizowane będzie w dwóch etapach w podziale na następujące zakresy: 1) I etap – zmiana nr 5, 6, 13; 2) II etap – zmiana nr 9, 14. 5. Przedmiot zamówienia został opisany za pomocą Dokumentacji Projektowej, na którą składają się: 1) Projekty Wykonawcze: a) „Projekt Wykonawczy – branża: architektura i konstrukcja”, b) „Projekt Wykonawczy – branża: elektryczna”, c) „Projekt Wykonawczy – branża: sanitarna”, d) „Projekt Wykonawczy – branża: gazy medyczne”, opracowane przez biuro projektowe PIOTR ZŁOTKOWSKI EDAN – USŁUGI PROJEKTOWE I KONSULTING; 2) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót: a) „Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót – branża: budowlana”, b) „Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót – branża: instalacje elektryczne”, c) „Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót – branża: sanitarna”, d) „Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót – branża: gazy medyczne”, opracowane przez biuro projektowe PIOTR ZŁOTKOWSKI EDAN – USŁUGI PROJEKTOWE I KONSULTING; 3) Dokumentacja projektowa wyposażenia meblowego, opracowana przez Joannę Styrylską i Agatę Szewczuk; 4) Opis wyposażenia, opracowany przez Dorotę Korbiel. 6. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia zostały zawarte w załączniku nr 6 do SIWZ (wzór umowy w sprawie zamówienia publicznego).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45215140-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity: Dz. U. z 2018 r. poz. 110 z późniejszymi zmianami). 3. Składając wadium należy wskazać w imieniu kogo i tytułem jakiego postępowania jest wnoszone. 4. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Inwestor Zastępczy będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Inwestora Zastępczego potwierdzi, że środki zostały zaksięgowane na koncie Inwestora Zastępczego przed upływem terminu składania ofert. 5. Pozostałe wymogi dotyczące złożenia wadium zostały wskazane w rozdziale 11 SIWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej (http://www.nszw.pl) informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, winien przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tekst jednolity: Dz. U. z 2018 r. poz. 798 z późniejszymi zmianami). 2. W sytuacji, gdy Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, winien on złożyć również następujące dokumenty dotyczące tych podmiotów: 1) Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że inny podmiot nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne lub innego dokumentu potwierdzającego, że inny podmiot zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne winny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2) Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że inny podmiot nie zalega z opłacaniem podatków lub inny dokument potwierdzający, że inny podmiot zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego winno być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. Odpis należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Poświadczenie za zgodność z oryginałem dokumentów następuje przez opatrzenie kopii dokumentu lub oświadczenia, sporządzonych w postaci papierowej, własnoręcznym podpisem.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach