Przetargi.pl
Przebudowa systemów wodno-ściekowych w miejscowościach Rzepedź i Łupków zabudowanych budynkami wielorodzinnymi

Gmina Komańcza ogłasza przetarg

  • Adres: 38-543 Komańcza, Komańcza 166
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 013 46 77 035 , fax. 013 46 77 035
  • Data zamieszczenia: 2010-01-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Komańcza
    Komańcza 166 166
    38-543 Komańcza, woj. podkarpackie
    tel. 013 46 77 035, fax. 013 46 77 035
    REGON: 37044075500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.komancza.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa systemów wodno-ściekowych w miejscowościach Rzepedź i Łupków zabudowanych budynkami wielorodzinnymi
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    W ramach zamówienia należy wykonać w miejscowościach: 1. Rzepedź : budowę kanalizacji sanitarnej oraz przebudowę kanalizacji deszczowej. Roboty obejmują m.in.: budowę przykanalików w ilości 29 szt. z rur PCV fi 160 o dł. 172 m, kanalizację grawitacyjną o długości 1.037 m, przewiert pod drogą wojewódzką o śr.406 x 9,5 mm o dł.22 m, przewierty pod innymi drogami osiedlowymi o łącznej dł.93 m, wykonaniu studzienek rewizyjnych - 58 szt., separator produktów ropopochodnych - 1 komplet, pozostałe roboty zgodnie z dokumentacją projektową. 2.Łupków: przebudowę wodociągu osiedlowego. Roboty obejmują m.in. budowę przyłączy wodociągowych o dł.61 m, przejście przez drogę osiedlową o dł.12 m, montaż innych urządzeń wodociągowych zgodnie z dokumentacją projektową. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania techniczne określone zostały w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452324109
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wymagane wniesienie wadium w wysokości 20.000,00 zł (słownie : dwadzieścia tysiecy złotych)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią warunki dotyczące: -) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - )posiadania wiedzy i doświadczenie -) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, -) sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia przez dostawców warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zostanie dokonana zgodnie z formułą - spełnia - nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków wymaganych w niniejszym przetargu oraz nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24. ustawy pzp każdy wykonawca musi dołączyć do oferty następujące dokumenty: 1.) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawianego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 2.) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzając, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków. 4). Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne 5). Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat robót budowlanych, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, 6). Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 7).Oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.komancza.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach