Agencja Rozwoju Regionalnego "MARR" S.A. ogłasza przetarg
- Adres: 39-300 Mielec, ul. Chopina 18
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 017 7881850 , fax. 017 7881864
- Data zamieszczenia: 2010-01-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Agencja Rozwoju Regionalnego "MARR" S.A.
ul. Chopina 18 18
39-300 Mielec, woj. podkarpackie
tel. 017 7881850, fax. 017 7881864
REGON: 69002456900000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka Akcyjna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa i modernizacja budynku byłej szkoły zawodowej wraz z zagospodarowaniem obejmującym budowę parkingu, przyłączy elektrycznego wraz ze stacją transformatorową, wodociągowego, ciepłowniczego oraz kanalizacji sanitarnej, deszczowej, przy ul. Wojska Polskiego dla Inkubatora Nowych Technologii IN-Tech wraz z rozbudową Mieleckiego Parku Przemysłowego w Mielcu realizowanego w ramach Działania I.3. Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej 2007-2013 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje przebudowę i modernizację budynku byłej szkoły zawodowej o całkowitej powierzchni użytkowej 4 190,22 m2 wraz z zagospodarowaniem obejmującym budowę parkingu, przyłączy elektrycznego wraz ze stacją transformatorową, wodociągowego, ciepłowniczego oraz kanalizacji sanitarnej, deszczowej, przy ul. Wojska Polskiego dla Inkubatora Nowych Technologii IN-Tech wraz z rozbudową Mieleckiego Parku Przemysłowego w Mielcu realizowanego w ramach Działania I.3. Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej 2007-2013 i obsługą geodezyjną (wytyczenie oraz inwentaryzacja powykonawcza). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452000009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 200000 zł
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający następujące warunki: 1) Nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych. 2) Spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych, w szczególności: a) posiada uprawnienia do wykonywania działalności związanej z przedmiotem zamówienia, b) wykonał w ciągu ostatnich pięciu lat przynajmniej 1 zamówienie odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia - należy przez to rozumieć budowę, przebudowę, rozbudowę, odbudowę lub nadbudowę budynku o wartości zamówienia nie mniejszej niż 6,1 mln zł brutto, c) wykonał w ciągu ostatnich pięciu lat przynajmniej 1 zamówienie obejmujące montaż i uruchomienie systemu automatyki wraz z integracją z systemem BMS o podobnym stopniu skomplikowania w obiekcie biurowo-usługowym o powierzchni użytkowej powyżej 1500 m2 i wartości zamówienia nie mniejszej niż 490 tyś. zł netto, d) wykonał w ciągu ostatnich pięciu lat przynajmniej 1 zamówienie obejmujące montaż i uruchomienie okablowania strukturalnego o podobnym stopniu skomplikowania w obiekcie biurowo-usługowym o powierzchni użytkowej powyżej 1500 m2 i wartości zamówienia nie mniejszej niż 380 tyś. zł netto, e) dysponuje kierownikiem budowy, będącym członkiem właściwej Izby Samorządu Zawodowego, posiadającym uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób o których mowa wyżej, 3) posiada certyfikat wydany przez producenta technologii (system automatyki i BMS) będącej przedmiotem zamówienia potwierdzający, że oferent przeszedł szkolenie specjalistyczne w zakresie instalacji i programowania przedmiotowej technologii, 4) posiada certyfikat wydany przez producenta okablowania strukturalnego będącego przedmiotem zamówienia potwierdzający, że oferent przeszedł szkolenie specjalistyczne w zakresie instalacji i konfiguracji przedmiotowej technologii. 2. Ocena spełnienia przez Wykonawcę warunków ich udziału w postępowaniu zostanie dokonana przez Zamawiającego wg metody spełnia/nie spełnia na podstawie wymaganych oświadczeń i dokumentów, jakie Wykonawca dołączy do oferty.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia przez Wykonawcę spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Wykonawcy dołączą do oferty następujące dokumenty i oświadczenia: 1) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 22 ust. 1 Ustawy - Prawo zamówień publicznych wg Formularza Nr 1 SIWZ, 2) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z powodu nie spełniania warunków o których mowa w art. 24 ust. 1 Ustawy - Prawo zamówień publicznych wg Formularza Nr 2 SIWZ, 3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4) wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zamówień obejmujących: a) budowę, przebudowę, rozbudowę, odbudowę lub nadbudowę budynku o wartości nie mniejszej niż 6,1 mln zł brutto z podaniem m.in. ich wartości oraz daty i miejsca wykonania - Formularz Nr 3 wraz z dokumentami potwierdzającymi (referencje, listy polecające itp.), że roboty wykazane w Formularzu Nr 3 zostały wykonane należycie, b) montaż i uruchomienie systemu automatyki wraz z integracją z systemem BMS o podobnym stopniu skomplikowania w obiekcie biurowo-usługowym o powierzchni powyżej 1500 m2 i wartości zamówienia nie mniejszej niż 490 tyś. zł netto z podaniem m.in. ich wartości oraz daty i miejsca wykonania - Formularz Nr 3 wraz z dokumentami potwierdzającymi (referencje, listy polecające itp.), że roboty wykazane w Formularzu Nr 3 zostały wykonane należycie, c) montaż i uruchomienie okablowania strukturalnego o podobnym stopniu skomplikowania w obiekcie biurowo-usługowym o powierzchni powyżej 1500 m2 i wartości zamówienia nie mniejszej niż 380 tyś. zł netto z podaniem m.in. ich wartości oraz daty i miejsca wykonania - Formularz Nr 3 wraz z dokumentami potwierdzającymi (referencje, listy polecające itp.), że roboty wykazane w Formularzu Nr 3 zostały wykonane należycie. 5) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca a które będą uczestniczyć w wykonywaniu Zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji (uprawnienia budowlane i aktualne zaświadczenie właściwej Izby Samorządu Zawodowego) niezbędnych do wykonania Zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności wg Formularza Nr 4 SIWZ, 6) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji (uprawnienia budowlane i aktualne zaświadczenie właściwej Izby Samorządu Zawodowego) niezbędnych do wykonania Zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, jeżeli w Formularzu Nr 4 SIWZ Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, 7) certyfikat wydany przez producenta technologii (system automatyki i BMS) będącej przedmiotem zamówienia, 8) certyfikat wydany przez producenta okablowania strukturalnego będącego przedmiotem zamówienia. 2. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składają dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. Nr 87, poz. 605 oraz z 2008 r. Nr 188, poz. 1155).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.marr.com.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przykrycie rowu S-1 w formie rurociągu o średnicy 2200 mm na odcinku w km 0+270 do km 0+412 na osiedlu Osiedla Mieszka I w Rzeszowie
Dodano: 2016-07-27 - Roboty budowlane polegające na wykonaniu budynku żłobka przy ul. Zielonej w Rzeszowie, wraz z instalacjami wewnętrznymi i zagospodarowaniem terenu w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Budowa żłobka na os. Drabinianka
Dodano: 2016-07-26 - Remont schodów z ul. Szczepanika do ul. Czajkowskiego w Krośnie
Dodano: 2016-07-19 - 1. Wykonanie nawierzchni na składzie drewna w leśnictwie Szklary (gm. Jaśliska). 2. Wykonanie nawierzchni na składzie drewna w leśnictwie Klimkówka (gm. Rymanów).
Dodano: 2016-07-18 - Wykonanie w trybie zaprojektuj i wybuduj zadania pn.: Remont stopnia żelbetowego- jazu stałego na potoku Czarna w km 0+125 w miejscowości Terliczka, gm. Trzebownisko
Dodano: 2016-07-01 - Roboty w zakresie remontów i modernizacji budynków na terenie Nadleśnictwa Brzozów w 2016
Dodano: 2016-06-28 - Budowa pompowani wody ze zbiornikiem wyrównawczym i zasilaniem energetycznym dla wodociągu gminnego na działce nr ewid. 2473/6 położonej w miejscowości Siedliska, gm. Lubenia
Dodano: 2016-06-17 - Przebudowa istniejącego budynku administracyjno-biurowego z pomieszczeniami pomocniczymi - etap I
Dodano: 2016-06-13 - Przebudowa drogi leśnej w leśnictwie Bukowica nr inw. 220/1225 dł. 0,6km w Nadleśnictwie Rymanów
Dodano: 2016-06-08 - Modernizacja Domu Kultury w Pastwiskach i zaadaptowanie jego części na Regionalne Centrum Pamięci Kardynała Wojtyły w Pastwiskach - I etap
Dodano: 2016-06-07