Przetargi.pl
Przebudowa i modernizacja budynku byłej szkoły zawodowej wraz z zagospodarowaniem obejmującym budowę parkingu, przyłączy elektrycznego wraz ze stacją transformatorową, wodociągowego, ciepłowniczego oraz kanalizacji sanitarnej, deszczowej, przy ul. Wojska Polskiego dla Inkubatora Nowych Technologii IN-Tech wraz z rozbudową Mieleckiego Parku Przemysłowego w Mielcu realizowanego w ramach Działania I.3. Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej 2007-2013

Agencja Rozwoju Regionalnego "MARR" S.A. ogłasza przetarg

  • Adres: 39-300 Mielec, ul. Chopina 18
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 017 7881850 , fax. 017 7881864
  • Data zamieszczenia: 2010-01-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Agencja Rozwoju Regionalnego "MARR" S.A.
    ul. Chopina 18 18
    39-300 Mielec, woj. podkarpackie
    tel. 017 7881850, fax. 017 7881864
    REGON: 69002456900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka Akcyjna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa i modernizacja budynku byłej szkoły zawodowej wraz z zagospodarowaniem obejmującym budowę parkingu, przyłączy elektrycznego wraz ze stacją transformatorową, wodociągowego, ciepłowniczego oraz kanalizacji sanitarnej, deszczowej, przy ul. Wojska Polskiego dla Inkubatora Nowych Technologii IN-Tech wraz z rozbudową Mieleckiego Parku Przemysłowego w Mielcu realizowanego w ramach Działania I.3. Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej 2007-2013
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje przebudowę i modernizację budynku byłej szkoły zawodowej o całkowitej powierzchni użytkowej 4 190,22 m2 wraz z zagospodarowaniem obejmującym budowę parkingu, przyłączy elektrycznego wraz ze stacją transformatorową, wodociągowego, ciepłowniczego oraz kanalizacji sanitarnej, deszczowej, przy ul. Wojska Polskiego dla Inkubatora Nowych Technologii IN-Tech wraz z rozbudową Mieleckiego Parku Przemysłowego w Mielcu realizowanego w ramach Działania I.3. Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej 2007-2013 i obsługą geodezyjną (wytyczenie oraz inwentaryzacja powykonawcza).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 200000 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający następujące warunki: 1) Nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych. 2) Spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych, w szczególności: a) posiada uprawnienia do wykonywania działalności związanej z przedmiotem zamówienia, b) wykonał w ciągu ostatnich pięciu lat przynajmniej 1 zamówienie odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia - należy przez to rozumieć budowę, przebudowę, rozbudowę, odbudowę lub nadbudowę budynku o wartości zamówienia nie mniejszej niż 6,1 mln zł brutto, c) wykonał w ciągu ostatnich pięciu lat przynajmniej 1 zamówienie obejmujące montaż i uruchomienie systemu automatyki wraz z integracją z systemem BMS o podobnym stopniu skomplikowania w obiekcie biurowo-usługowym o powierzchni użytkowej powyżej 1500 m2 i wartości zamówienia nie mniejszej niż 490 tyś. zł netto, d) wykonał w ciągu ostatnich pięciu lat przynajmniej 1 zamówienie obejmujące montaż i uruchomienie okablowania strukturalnego o podobnym stopniu skomplikowania w obiekcie biurowo-usługowym o powierzchni użytkowej powyżej 1500 m2 i wartości zamówienia nie mniejszej niż 380 tyś. zł netto, e) dysponuje kierownikiem budowy, będącym członkiem właściwej Izby Samorządu Zawodowego, posiadającym uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób o których mowa wyżej, 3) posiada certyfikat wydany przez producenta technologii (system automatyki i BMS) będącej przedmiotem zamówienia potwierdzający, że oferent przeszedł szkolenie specjalistyczne w zakresie instalacji i programowania przedmiotowej technologii, 4) posiada certyfikat wydany przez producenta okablowania strukturalnego będącego przedmiotem zamówienia potwierdzający, że oferent przeszedł szkolenie specjalistyczne w zakresie instalacji i konfiguracji przedmiotowej technologii. 2. Ocena spełnienia przez Wykonawcę warunków ich udziału w postępowaniu zostanie dokonana przez Zamawiającego wg metody spełnia/nie spełnia na podstawie wymaganych oświadczeń i dokumentów, jakie Wykonawca dołączy do oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia przez Wykonawcę spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Wykonawcy dołączą do oferty następujące dokumenty i oświadczenia: 1) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 22 ust. 1 Ustawy - Prawo zamówień publicznych wg Formularza Nr 1 SIWZ, 2) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z powodu nie spełniania warunków o których mowa w art. 24 ust. 1 Ustawy - Prawo zamówień publicznych wg Formularza Nr 2 SIWZ, 3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4) wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zamówień obejmujących: a) budowę, przebudowę, rozbudowę, odbudowę lub nadbudowę budynku o wartości nie mniejszej niż 6,1 mln zł brutto z podaniem m.in. ich wartości oraz daty i miejsca wykonania - Formularz Nr 3 wraz z dokumentami potwierdzającymi (referencje, listy polecające itp.), że roboty wykazane w Formularzu Nr 3 zostały wykonane należycie, b) montaż i uruchomienie systemu automatyki wraz z integracją z systemem BMS o podobnym stopniu skomplikowania w obiekcie biurowo-usługowym o powierzchni powyżej 1500 m2 i wartości zamówienia nie mniejszej niż 490 tyś. zł netto z podaniem m.in. ich wartości oraz daty i miejsca wykonania - Formularz Nr 3 wraz z dokumentami potwierdzającymi (referencje, listy polecające itp.), że roboty wykazane w Formularzu Nr 3 zostały wykonane należycie, c) montaż i uruchomienie okablowania strukturalnego o podobnym stopniu skomplikowania w obiekcie biurowo-usługowym o powierzchni powyżej 1500 m2 i wartości zamówienia nie mniejszej niż 380 tyś. zł netto z podaniem m.in. ich wartości oraz daty i miejsca wykonania - Formularz Nr 3 wraz z dokumentami potwierdzającymi (referencje, listy polecające itp.), że roboty wykazane w Formularzu Nr 3 zostały wykonane należycie. 5) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca a które będą uczestniczyć w wykonywaniu Zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji (uprawnienia budowlane i aktualne zaświadczenie właściwej Izby Samorządu Zawodowego) niezbędnych do wykonania Zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności wg Formularza Nr 4 SIWZ, 6) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji (uprawnienia budowlane i aktualne zaświadczenie właściwej Izby Samorządu Zawodowego) niezbędnych do wykonania Zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, jeżeli w Formularzu Nr 4 SIWZ Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, 7) certyfikat wydany przez producenta technologii (system automatyki i BMS) będącej przedmiotem zamówienia, 8) certyfikat wydany przez producenta okablowania strukturalnego będącego przedmiotem zamówienia. 2. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składają dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. Nr 87, poz. 605 oraz z 2008 r. Nr 188, poz. 1155).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.marr.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach