Przetargi.pl
Przebudowa świetlicy wiejskiej we wsi Modlęcin w gminie Strzegom - etap II - elewacja i zagospodarowanie terenu

Gmina Strzegom ogłasza przetarg

  • Adres: 58-150 Strzegom, ul. Rynek
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. (074) 856-05-99 , fax. (074 ) 856-05-16
  • Data zamieszczenia: 2020-04-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Strzegom
    ul. Rynek 38
    58-150 Strzegom, woj. dolnośląskie
    tel. (074) 856-05-99, fax. (074 ) 856-05-16
    REGON: 89071837200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.strzegom.pl, www.bip.strzegom.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa świetlicy wiejskiej we wsi Modlęcin w gminie Strzegom - etap II - elewacja i zagospodarowanie terenu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie docieplenia i elewacji budynku świetlicy wiejskiej w Modlęcinie wraz z wykonaniem przyłącza kanalizacji sanitarnej, kanalizacji deszczowej oraz zagospodarowaniem terenu. 2. Roboty należy według dokumentacji projektowej wykonanej przez INŻYNIERIA BUDOWLANA Paweł Młynek, ul. Dębowa 11, 59-970 Zawidów. Zakres robót objęty jest decyzją o pozwoleniu na budowę nr 87/2015 z dnia 26.01.2015 r., decyzją o zmianie pozwolenia na budowę nr 279/2018 z dnia 07.03.2018 r. oraz decyzją o zmianie pozwolenia na budowę nr 1218/2019 z dnia 08.08.2019 r. 3. Kod i nazwa zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 45210000-2 Roboty budowlane w zakresie budynków, 45111291-4 Roboty w zakresie zagospodarowania terenu 4. Zakres robót budowlanych obejmuje następujące prace: - zbicie starych tynków zewnętrznych, - demontaż istniejących parapetów i krat, - demontaż istniejących rur spustowych i ponowny montaż po wykonaniu elewacji, - wykonanie ocieplenia budynku ze styropianu wraz z wykończeniem tynkiem mineralnym (pasek na całej wysokości budynku po stronie sąsiada o szerokości 4m wykonać z wełny mineralnej), - odkopanie zewnętrznych ścian fundamentowych budynku do ław fundamentowych, wykonanie izolacji pionowej wraz z dociepleniem i ułożeniem folii kubełkowej, - wykonanie kanalizacji deszczowej wraz ze skrzynkami rozsączającymi, - wykonanie przyłącza kanalizacji sanitarnej o długości 4m wraz studzienką rewizyjną, - wykonanie opaski z tynku mozaikowego o wysokości 60 cm, - wykonanie opaski z kostki betonowej o szerokości 50 cm od strony sąsiada, - dodatkowy zakres - wykonanie utwardzenia terenu wokół budynku z kostki betonowej, (zgodnie z dokumentacją do wykonania jest 285m2 nawierzchni z kostki betonowej, dodatkowo należy ułożyć 63m2 z godnie z rysunkiem nr 1), - montaż monitoringu wizyjnego (4 kamery min. 6 Mpx, rejestrator na 8 kamer, switch 8 kanałowy, dysk twardy 8 tb, szafka, niezbędne instalacje, oprogramowanie, podłączenia, uruchomienie i tabliczki informacyjne), - montaż nowych parapetów z blachy tytanowo cynkowej, - montaż daszków nad wejściem głównym do budynku oraz nad wyjściem ewakuacyjnym z sali na pierwszym piętrze, - montaż wycieraczki systemowej przed wejściem głównym do budynku (wycieraczkę przekaże inwestor), - montaż skrzynek rewizyjnych instalacji odgromowej na ścianach budynku, - likwidacja istniejącego szamba (rozebranie i utylizacja przekrycia szamba, wyczyszczenie zbiornika, wapnowanie ścian zbiornika, zasypanie zbiornika, humusowanie powierzchni zbiornika), - wykonanie typowego ogrodzenia panelowego z cokołem betonowym z furtką 1m i bramą 4m wjazdową o wysokości 1,5m i długości 76m, - karczowanie zakrzaczeń (około 500m2) wraz z usunięciem i utylizacją starych opon, - usunięcie pnia drzewa, - wyrównanie terenu, rozścielenie ziemi urodzajnej i wykonanie trawników, - demontaż kosza do koszykówki, - roboty ziemne, - wykonanie koryta z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża gruntowego, - wykonanie warstwy z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie, - wykonywanie krawężników i obrzeży betonowych, - wykonanie warstwy ścieralnej z kostki betonowej 8 cm., - wykonanie poboczy z drobnego kruszywa, - regulację wysokościową urządzeń wodno-kanalizacyjnych, - opracowanie i wprowadzenie tymczasowej organizacji ruchu na czas trwania robót budowlanych, - wywóz materiałów z rozbiórek na składowisko do 10 km, - opłaty za składowanie materiałów z rozbiórki z uwzględnieniem cen i opłaty środowiskowej, - obsługę geodezyjną zadania wraz z wykonaniem inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej i wykonaniem mapy powykonawczej z potwierdzeniem wniesienia do zasobów geodezyjnych. 5. Zamówienie obejmuje etap II prac dotyczący przedmiotowej dokumentacji projektowej. Etap I obejmujący wykonanie prac wewnątrz obiektu wraz z nadbudową został wykonany w 2019 roku. 6. Zakres zobowiązań Wykonawcy obejmuje: - wykonanie robót budowlanych dla zakresu określonego w dokumentacji technicznej oraz SIWZ,- prowadzenie dziennika budowy, - zorganizowanie i utrzymanie zaplecza budowy, dozorowanie budowy, ubezpieczenie terenu budowy, wszelkich robót przygotowawczych, demontażowych, wyburzeniowych, porządkowych, pomocniczych dla robót podstawowych, robót zabezpieczających, - koszty wywozu, składowania i utylizacji materiałów rozbiórkowych, odpadów, gruzu,- koszty zapewnienia bezpieczeństwa i likwidacji zagrożeń, - koszty wynikające z konieczności zapobieżenia awarii, - wykonanie wszelkich badań, prób, pomiarów, które są wymagane przez przepisy prawa bądź uprawnione instytucje, w szczególności, pomiarów wynikających z dokumentacji technicznej, - organizację, zabezpieczenie, ubezpieczenie i zagospodarowanie oraz ogrodzenie terenu budowy, - opracowanie Planu BIOZ przed dniem przekazania terenu budowy, jeżeli będą tego wymagać przepisy prawa, bądź wskazanie na piśmie uwarunkowań zwalniających Wykonawcę z obowiązku opracowania Planu, - utrzymanie porządku w trakcie realizacji robót oraz systematyczne porządkowanie miejsca wykonywania robót, - roboty należy prowadzić zgodnie z przepisami Prawa budowlanego i przepisami BHP, - uczestniczenie w wyznaczonych przez Zamawiającego spotkaniach i naradach w celu omówienia spraw związanych z realizacją zadania oraz w okresie gwarancji i rękojmi, - doprowadzenie terenu budowy i jego otoczenia do należytego stanu i porządku po zakończeniu robót, wywiezienie i utylizacja odpadów budowlanych oraz nadmiaru ziemi zgodnie z przepisami prawa, - wszelkie dodatkowe koszty związane z prowadzeniem robót budowlanych niezbędne do prawidłowego i terminowego ich wykonania, jak np. koszty zużycia mediów, opłaty związane z nadzorem i odbiorem technicznym dysponentów sieci i inne koszty niezbędne do prawidłowego wykonania całości zamówienia, - uzyskanie wszelkich pozwoleń, uzgodnień, odbiorów z dysponentami wszystkich sieci oraz dokonywanie wszelkich zgłoszeń i zawiadomień wynikających ze wszystkich decyzji i warunków technicznych, które stanowią podstawę do prowadzenia robót, - obsługa geodezyjna przedsięwzięcia jest po stronie Wykonawcy robót. Wykonawca przedłoży Zamawiającemu na co najmniej 4 dni przed dokonaniem odbioru końcowego mapy geodezyjne inwentaryzacji powykonawczej w jednym egzemplarzu z potwierdzeniem złożenia w ośrodku dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej w Świdnicy - Powiatowe Biuro Geodezji i Katastru w Świdnicy, - Zamawiający nie wskazuje lokalizacji i współrzędnych punktów głównych oraz reperów w terenie. Na Wykonawcy spoczywa odpowiedzialność za ochronę punktów pomiarowych do chwili odbioru końcowego robót. Uszkodzone lub zniszczone znaki geodezyjne Wykonawca odtworzy i utrwali na własny koszt, - opłaty za nadzory jednostek branżowych leżą po stronie Wykonawcy, - Wykonawca zobowiązany jest do informowania z odpowiednim wyprzedzeniem dysponentów sieci (w tym m in.: TAURON Dystrybucja S.A Oddział w Wałbrzychu., Wodociągi i Kanalizacja Sp. z o.o. z siedzibą w Strzegomiu), o zamierzonych terminach rozpoczęcia robót. Po wykonaniu prac, lecz przed ich zakryciem, należy je zgłosić do odbioru wpisem do dziennika budowy oraz uzyskać protokolarny odbiór potwierdzony przez przedstawiciela zakładu branżowego. Wykonawca zobowiązuje się do ścisłej współpracy z w/w dysponentami sieci podczas wykonywania przez nich prac, - Wykonawca powinien zapewnić dostęp do posesji zlokalizowanych przy remontowanym obiekcie i ulicy również w trakcie realizacji inwestycji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w Rozdziale 2 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) oraz w załączniku nr 8 i 9 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert, określonego w SIWZ, w wysokości: 5 000,00 zł. 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r., poz. 299). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego: Gmina Strzegom, 58-150 Strzegom, Rynek 38. BZ WBK S.A. O/Strzegom Nr 97 1090 2343 0000 0005 9800 0232 w tytule: WIiZP.271.5.2020.wadium. Zaleca się dołączenie do oferty kserokopii dokumentu potwierdzającego dokonanie przelewu. 4. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna wadium, które znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 5. Zamawiający nie dopuszcza złożenia wadium w walucie innej niż złoty polski i dotyczy to wadium składanego w każdej z możliwych form. 6. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek potwierdzi, że otrzymał przelew przed upływem terminu składania ofert. 7. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji lub poręczeń, powinny być nieodwołalne, bezwarunkowe i płatną na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, wykonalne na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, sporządzoną zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta/poręczyciela (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem, c) kwotę gwarancji/poręczenia, d) termin ważności gwarancji/poręczenia w formule: „od dnia ……….. - do dnia ………..", e) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia na pierwsze żądanie Zamawiającego w sytuacjach określonych w art. 46 ust. 4a oraz art. 46 ust. 5 ustawy Pzp. 8. Wierzytelność z tytułu ww. gwarancji lub poręczenia nie może być przedmiotem przelewu na rzecz osoby trzeciej. 9. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczenia, Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą oryginału dokumentu wadialnego (gwarancji lub poręczenia). 10. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą, począwszy od dnia, w którym upływa termin składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w wyżej wymienionym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wraz z ofertą Wykonawca składa zobowiązanie podmiotu trzeciego, jeżeli Wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego. 2. Na żądanie Zamawiającego Wykonawca składa dokumenty dotyczące podmiotu trzeciego, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby, warunków udziału w postępowaniu - jeżeli Wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego. 3. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 4 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach