Przetargi.pl
Przebudowa świetlicy wiejskiej w Smoguleckiej Wsi - etap I (dach)

Gmina Kcynia ogłasza przetarg

  • Adres: 89-240 Kcynia, ul. Rynek 23
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 5893720 lub 21 , fax. 52 5893722
  • Data zamieszczenia: 2012-06-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kcynia
    ul. Rynek 23 23
    89-240 Kcynia, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 5893720 lub 21, fax. 52 5893722
    REGON: 09235087200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kcynia.bip.net.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa świetlicy wiejskiej w Smoguleckiej Wsi - etap I (dach)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    W ramach wykonania zamówienia należy przeprowadzić następujący zakres robót wskazany w szczególności w przedmiarach: Roboty remontowe dot. dachu, na które składają się w szczególności: a) rozebranie pokrycia dachowego z płyt azbestowo-cementowych (261,58 m2), b) utylizacja azbestu (8,575 Mg), c) ołacenie połaci dachowych 38 m / 50 m (261,58 m2), d) wykonanie nowego pokrycia dachowego z blachy trapezowej powlekanej oraz z papy termozgrzewalnej - przybudówka, e) przemurowanie kominów z cegły klinkierowej (ponad dachem), f) demontaż i montaż rynien i rur spustowych, g) obróbki blacharskie, h) wszystkie inne prace niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotowej roboty budowlanej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452619003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest wniesienie wadium w wysokości 1 500,00 zł (słownie: tysiąc pięćset zł 00 gr). 2. Wadium może być wniesione w: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, ze zmianami). 3. W przypadku wadium niegotówkowego (poręczenia lub gwarancje) Wykonawca może, według swojego wyboru: a) złożyć oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium u Zamawiającego, a kserokopię tak złożonego zabezpieczenia wadialnego, potwierdzoną przez pracownika przyjmującego zabezpieczenie, dołączyć do dokumentów ofertowych, b) oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium dołączyć do oferty - dokument ten nie będzie stanowił części oferty i zostanie zwrócony Wykonawcy po zakończeniu postępowania. 4. W przypadku gdy wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej z treści tych gwarancji musi w szczególności jednoznacznie wynikać: a) zobowiązanie gwaranta (banku, zakładu ubezpieczeń) do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie zamawiającego (beneficjenta gwarancji), zawierające oświadczenie, że zaistniały okoliczności, o których mowa w pkt VIII, ppkt 12, lit. ppkt a - c) SIWZ - bez potwierdzania tych okoliczności, b) termin obowiązywania gwarancji, który nie może być krótszy niż termin związania ofertą, c) miejsce i termin zwrotu gwarancji. 5. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu wadium ma zostać wniesione przelewem lub wpłacone w gotówce na rachunek bankowy Zamawiającego. O wniesieniu wadium w terminie decydować będzie data wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego, tj. uznania rachunku Zamawiającego, która musi nastąpić przed upływem terminu składania ofert. 6. Przelewu (wpłaty) należy dokonać na rachunek bankowy podany w pkt I, ppkt 2 SIWZ. 7. Na poleceniu przelewu (blankiecie wpłaty) należy podać tytuł przelewu: Wadium przetargowe - RI.271.1.13.2012 oraz podać informację o numerze rachunku bankowego Wykonawcy, na który ma zostać dokonany zwrot wadium (obowiązkowe przy wpłacie gotówkowej). Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeśli na poleceniu przelewu widnieć będzie numer rachunku bankowego, z którego nastąpił przelew. W takim wypadku Zamawiający dokona zwrotu kwoty wadium na ten właśnie rachunek bankowy. 8. Zamawiający niezwłocznie zwróci Wykonawcy wadium, jeżeli: a) upłynie termin związania ofertą, b) dokonany zostanie wybór oferty najkorzystniejszej (w tym Wykonawcy, który został wykluczony z postępowania lub którego oferta została odrzucona), c) Zamawiający unieważni postępowanie, a odwołania zostaną ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynie termin do ich wnoszenia. 9. Zamawiający niezwłocznie zwróci wadium na pisemny wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, wadium zostanie zwrócone niezwłocznie po zawarciu umowy, jeżeli wniesione zostało przez niego zabezpieczenie należytego wykonania umowy, chyba że, w przypadku wadium wniesionego w gotówce, Wykonawca wyrazi zgodę na jego zaliczenie na poczet zabezpieczenia. 11. Jeżeli wadium wniesione będzie w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym będzie ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek Wykonawcy. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kcynia.bip.net.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach