Gmina Jemielno ogłasza przetarg
- Adres: 56-209 Jemielno, Jemielno
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 655 447 479 , fax. 655 447 482
- Data zamieszczenia: 2020-09-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Jemielno
Jemielno 81
56-209 Jemielno, woj. dolnośląskie
tel. 655 447 479, fax. 655 447 482
REGON: 41105065200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.jemielno.biuletyn.net
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa świetlicy – utworzenie klubu „Senior+” w Luboszycach - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zadanie polega na remoncie i przebudowie budynku świetlicy w Luboszycach na klub „Senior +”. Zakres robót budowlanych obejmuje m.in.: demontaż istniejących ścian działowych, częściowe zamurowanie otworów w ścianach wewnętrznych, zgodnie z projektem; wykonanie słupów i podciągu stalowego, częściowa wymiana tynków wewnętrznych; demontaż istniejącej stolarki drzwiowej wewnętrznej, wymiana stolarki wewnętrznej; demontaż częściowo istniejących podłóg parteru budynku, a następnie wykonanie nowych posadzek, wykonanie odpowiedniego wykończenia ścian i podłóg w poszczególnych pomieszczeniach, malowanie ścian wewnętrznych oraz ułożenie glazury na zapleczu kuchennym, wyposażenie poszczególnych pomieszczeń budynku zgodnie z ich przeznaczeniem; modernizacja wewnętrznych instalacji elektrycznych, montaż nowych opraw oświetleniowych, montaż oświetlenia ewakuacyjnego, wymiana zlewozmywaków oraz umywalek na zapleczu kuchennym. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 8 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków udziału w niniejszym zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, Zamawiający, w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, żąda dokumentów dotyczących w szczególności: 1) zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, 2) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, 3) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia, 4) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 2. Dokumentem, o którym mowa w pkt 1, jest w szczególności zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zobowiązanie podpisane przez osobę/osoby upoważnioną/upoważnione zgodnie z zasadami reprezentacji podmiotu udostępniającego dany zasób należy złożyć w oryginale. 3. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Rewitalizacja budynku Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej – etap I
Dodano: 2024-07-09 - „Budowa Centrów Kultury Wiejskiej w Bożkowicach i Nowej Świdnicy”
Dodano: 2024-07-05 - Budowa kancelarii leśnictwa Dobromierz - Przetarg II
Dodano: 2024-06-18 - Budowa świetlicy wiejskiej - środowiskowej w miejscowości Stary Julianów
Dodano: 2024-06-07 - Roboty budowlane w budynkach szkoły podstawowej Platerówce nr 213, gmina Platerówka, powiat lubański.
Dodano: 2024-05-29 - Remont budynku przy ul. Worcella 12 we Wrocławiu.
Dodano: 2024-05-23 - Remont budynku położonego przy ul. Saperów 27a we Wrocławiu w zakresie zmiany systemu ogrzewania
Dodano: 2024-05-17 - Przebudowa i remont tarasu oraz znajdujących się pod nim pomieszczeń piwnicznych
Dodano: 2024-04-15 - Budowa kancelarii leśnictwa Dobromierz - Przetarg II
Dodano: 2024-04-15 - Remont budynku mieszkalnego położonego przy ul. Murarskiej 14 we Wrocławiu w zakresie zmiany sposobu ogrzewania.
Dodano: 2024-04-11