Przetargi.pl
Przebudowa stropodachu świetlika

S.P.Z.O.Z. Opolskie Centrum Onkologii w Opolu im. prof. T. Koszarowskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 45-060 Opole, ul. Katowicka 66A
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 4416001 , fax. 077 4416003
  • Data zamieszczenia: 2009-10-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: S.P.Z.O.Z. Opolskie Centrum Onkologii w Opolu im. prof. T. Koszarowskiego
    ul. Katowicka 66A 66A
    45-060 Opole, woj. opolskie
    tel. 077 4416001, fax. 077 4416003
    REGON: 53142076800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa stropodachu świetlika
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przebudowa stropodachu świetlika nad starym zakładem radioterapii w kompleksie obiektów Opolskiego Centrum Onkologii przy ul. Katowickiej 66a w Opolu
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452600007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 Ustawy i nie podlegają wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 tej Ustawy. Spełnienie ww. warunku oceniane będzie na podstawie dokumentów wchodzących w skład oferty 2. Zrealizowali w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwa zadania o charakterze i złożoności odpowiadające rodzajem przedmiotowi zamówienia, polegające na remoncie dachu, o wartości nie mniejszej niż 200.000 zł - każde z nich. Spełnienie ww. warunku Zamawiający będzie oceniał na podstawie załączonego do oferty wykazu, sporządzonego wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ, i przedłożonych dokumentów potwierdzających, że ww. usługi zostały wykonane z należytą starannością . 3. udzielą pełnej gwarancji (materiały i robocizna) na wykonane roboty na okres nie krótszy niż 5 lat, Spełnienie ww. warunku oceniane będzie na podstawie dokumentów wchodzących w skład oferty (oświadczenie) 4. Posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Spełnienie ww. warunku oceniane będzie na podstawie dokumentów wchodzących w skład oferty (kopia aktualnej polisy) 5. Wykonawca załączy do oferty oświadczenie, w którym wskaże części zamówienia które zamierza powierzyć podwykonawcom, lub też oświadczy, że zadanie zrealizuje samodzielnie, bez udziału podwykonawców. 6. Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, to jest: a. osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika robót, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami, przynależącą do właściwej izby samorządu zawodowego. Ocenia spełniania warunków - na podstawie dokumentów załączonych do oferty
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie, iż Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 Ustawy i nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 tej Ustawy 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku Wykonawcy będącego spółką cywilną obowiązuje załączenie umowy spółki. 3. Aktualne zaświadczenie właściwego : - Naczelnika Urzędu Skarbowego - Oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające, iż Wykonawca nie zalega w uiszczaniu podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne lub, że Wykonawca uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego. Zaświadczenia wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zadań - co najmniej dwóch, o charakterze i złożoności odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania), (sporządzony wg druku stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ) wraz z dokumentami potwierdzającymi, że zadania te zostały wykonane należycie (referencje lub oświadczenia osób reprezentujących Zlecającego) 5. Oświadczenie o udziale podwykonawców lub samodzielnej realizacji zadania 6. Kopia aktualnej polisy OC 7. Zaświadczenie z właściwej Izby Samorządu Zawodowego dla osoby, która pełnić będzie funkcję kierownika robót (aktualne na dzień składania ofert) 8. Kosztorys ofertowy sporządzony w oparciu o udostępnioną przez Zamawiającego dokumentację. Dokumenty, o których mowa powyżej mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, za wyjątkiem oświadczeń Wykonawcy, które muszą być złożone w oryginale.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.onkologia.opole.pl - zakładka BIP - Przetargi
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach