Przetargi.pl
Przebudowa stacji uzdatniania wody w Siemcichach

Urząd Gminy w Lutocinie ogłasza przetarg

  • Adres: 09-317 Lutocin, ul. Poniatowskiego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. +48236581001 , fax. +48236581002
  • Data zamieszczenia: 2017-09-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Lutocinie
    ul. Poniatowskiego 1
    09-317 Lutocin, woj. mazowieckie
    tel. +48236581001, fax. +48236581002
    REGON: 000541865
  • Adres strony internetowej zamawiającego: lutocin.i-gmina.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa stacji uzdatniania wody w Siemcichach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa stacji uzdatniania wody w Siemcichach. Zakres robót obejmuje między innymi: - budowę dwóch zbiorników wyrównawczych wody czystej, - międzyobiektowe rurociągi wody czystej i kanalizacji, - sprawdzenie parametrów istniejących urządzeń pozostawionych do dalszej eksploatacji i przystosowanie ich do nowych warunków pracy, - linie kablowe sygnalizacyjne i sterownicze. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki: Załącznik Nr 9 do SIWZ - Przedmiar robót, Załącznik Nr 10 do SIWZ - Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, Załącznik Nr 11 do SIWZ - Projekt budowlany i wykonawczy ( rys.0-6 )
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45232430-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferenci zobowiązani są do wniesienia wadium w wysokości 8.000 zł (słownie: osiem tysięcy złotych) w terminie do 28 września 2017 roku do godz. 10:00. 2. Wadium należy wnieść w formach dopuszczonych ustawą Prawo zamówień publicznych. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu Wykonawca zobowiązany będzie wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BS Bieżuń Nr 62 8212 0009 0011 3393 2008 0001 z podaniem tytułu: Wadium na " Rozbudowa stacji uzdatniania wody w Siemcichach.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz ofertowy (na zał. nr 1 do SIWZ); 2) Kosztorys ofertowy; 3) Zaakceptowany projekt umowy (na zał. nr 8 do SIWZ); 4) Dowód wniesienia wadium; 5) Pełnomocnictwo – jeżeli dotyczy 6) W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy - zał. nr 6 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach