Przetargi.pl
Przebudowa skrzyżowania ulic: Ligonia i ks. Pojdy (DP 5613S) w dzielnicy Leszczyny.

Zarząd Dróg Powiatowych ogłasza przetarg

  • Adres: 44200 Rybnik, ul. Jankowicka
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 4227478, 4227874 , fax. 324 227 479
  • Data zamieszczenia: 2019-01-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych
    ul. Jankowicka 49
    44200 Rybnik, woj. śląskie
    tel. 32 4227478, 4227874, fax. 324 227 479
    REGON: 27628565500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zdp.powiatrybnicki.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa skrzyżowania ulic: Ligonia i ks. Pojdy (DP 5613S) w dzielnicy Leszczyny.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zadanie p.n:" Przebudowa skrzyżowania ulic: Ligonia i ks. Pojdy (DP 5613S) w dzielnicy Leszczyny", na skrzyżowanie typu rondo, obejmująca: a) część drogową w zakresie: - ulicy ks. Pojdy DP 5613S odcinek R 2÷ R1÷ R3÷ R4 od km 0+000,00 do km 0+161,98 - 161,98 m, - ulicy Ligonia odcinek R5 ÷ R1÷ R6 od km 0+000,00 do km 0+161,51 - 161,51 m, - tarcza ronda - o promieniu 5,00/7,50/10,5/13,5m - 65,94 m, Zakres robót obejmuje wykonanie: - robót przygotowawczych, - robót rozbiórkowych, - frezowania nawierzchni jezdni, - warstw odsączających i podbudów z tłucznia kamiennego, - podbudowy zasadniczej z betonu asfaltowego AC22P, - warstwy wiążącej z betonu asfaltowego AC16W, - warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC11S, - przebudowy chodników o nawierzchni z kostki betonowej,, - ułożenie krawężników granitowych na ławie betonowej z oporem, - ułożenie obrzeży betonowych na ławie betonowej z oporem, - ułożenie kostki granitowej o wym. 15*17cm, - odwodnienia, kratek ściekowych, studni rewizyjnych,przyłączy, - regulacji wysokościowej studni, skrzynek zasuw wodociągowych, - zabezpieczenia urządzeń obcych, - wprowadzenia stałej organizacji ruchu – oznakowanie poziome i pionowe. b) część telekomunikacyjną w zakresie: - przebudowy teletechnicznej kanalizacji kablowej własności Orange Polska S.A. - 52 m; - przebudowy kabli miedzianych własności Orange Polska S.A. - 118 m;120 m, 59 m, 59 m,59 m; - przebudowy kabli miedzianych wieloparowych własności Orange Polska S.A. - 59 m,59 m; - przebudowy kabli światłowodowych własności 3S S.A. w kanalizacji Orange Polska S.A.-210 m; - przebudowy kabli światłowodowych własności UPC Polska Sp. z o.o. w kanalizacji Orange Polska S.A.- 53 m - przebudowy kabli światłowodowych własności Rybnet Sp. z o.o. Sp. K. w kanalizacji Orange Polska S.A.- 124 m - przebudowy kabli światłowodowych własności Grupy Multiplay w kanalizacji Orange Polska S.A. - 215 m; c) część energetyczną w zakresie: - przebudowy sieci elektroenergetycznej średniego (SN) i niskiego (nN) napięcia - 381 m, - modernizacji oświetlenia ulicznego (tarcza ronda - 1 słup, ul. Pojdy i ul. Polna - 8 słupów, ul. Ligonia - 1 słup, linia kablowa nn + ochrona - 468 m), - przebudowy kabli elektroenergetycznych niskiego napięcia zasilających pylon reklamowy sklepu "Biedronka"- 10 m i tablicę elektroniczną MZK - 15 m. Powyższe zapisy i ilości wyszczególniają ważniejsze pozycje występujące w projekcie, opisane w wersji skróconej, celem orientacji co do zakresu robót. Opis ten nie powiela przedmiaru robót ani nie uwzględnia pełnego zakresu prac przewidzianego projektem. Szczegóły dotyczące opisu przedmiotu zamówienia, zakresu robót, konstrukcji oraz technologii wykonania i odbioru robót zawierają: Dokumentacja projektowa (Załącznik nr 10 do SIWZ) wraz ze Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót (Załącznik nr 11 do SIWZ) a także następujące przedmiary robót: - część drogowa (Załącznik nr 12 do SIWZ), - część teletechniczna p.n: "Przebudowa sieci teletechnicznej kolidującej z realizacją zadania (Załącznik nr 12a do SIWZ), - część energetyczna p.n: " Przebudowa kabli elektroenergetycznych średniego (SN) i niskiego (Nn)- (Załącznik nr 12b do SIWZ), - część energetyczna p.n: " Modernizacja oświetlenia ulicznego" - (Załącznik nr 12c do SIWZ), - część energetyczna p.n: "Przebudowa kabli elektroenergetycznych niskiego napięcia zasilających pylon reklamowy sklepu Biedronka i tablicę elektroniczną MZK" -(Załącznik nr 12d do SIWZ). Dołączone przedmiary robót stanowią materiał pomocniczy do wyceny. Przedmiary robót nie stanowią samodzielnej podstawy wyceny robót. Pozycje należy zestawiać z dokumentacją projektową i Specyfikacjami Technicznymi. Dodatkowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia a. Wszystkie nazwy produktów i materiałów przywołane w niniejszej specyfikacji służą jedynie ustaleniu wymaganego standardu. UWAGA: Wszystkie wymienione w dokumentach materiały opatrzone nazwami mają na celu określenie wymaganych minimalnych parametrów co oznacza, że zamawiający dopuszcza materiały innych producentów pod warunkiem spełnienia przez nie minimalnych parametrów. Informujemy, że zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy, wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne z opisanymi przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Za produkt równoważny Zamawiający uzna jedynie taki, który ma tożsame lub nie gorsze parametry jakościowe i użytkowe w stosunku do opisanego. b. Przedmiot umowy zostanie wykonany z materiałów dostarczonych przez wykonawcę. Materiały te powinny odpowiadać co do jakości wymaganiom określonym w ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (t. j. Dz. U. z 2016 r. poz. 1570 z p. zm.) oraz wymaganiom określonym w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót. c. Przedmiot zamówienia może być rozliczany fakturami częściowymi na podstawie protokołów odbioru robót podpisanych przez kierownika budowy oraz inspektora nadzoru. Faktury częściowe nie mogą przekroczyć 80 % ceny ofertowej robót. d. Rozliczenie końcowe nastąpi fakturą końcową wystawioną po podpisaniu protokołu końcowego robót budowlanych przez kierownika budowy oraz inspektora nadzoru. Zasady rozliczania i sposób fakturowania określone zostały w § 9 załącznika nr 8 do SIWZ tj. „Istotnych postanowieniach warunków umowy”. e. Roboty powinny być prowadzone w sposób zapewniający przejazd i dojście do obiektów zlokalizowanych w rejonie skrzyżowań. f. Celem zapewnienia dostępności przedsięwzięcia dla potrzeb wszystkich użytkowników , w tym osób niepełnosprawnych , na przejściach dla pieszych należy obniżyć krawężniki , a w miejscach zejścia z chodnika zastosować kostkę integracyjną. g. Wykonawca w zakresie prowadzonych robót będzie prowadził gospodarkę odpadami i ponosił odpowiedzialność z tego tytułu. Każdy odpad (m.in. gruz betonowy i materiał z frezowania nawierzchni) musi być zagospodarowany zgodnie z obowiązującym przepisami. h. Kostka betonowa z rozbiórki chodników , uznana przez Zamawiającego jako nadająca się do ponownego użycia jest własnością Zamawiającego i Wykonawca dostarczy ją do siedziby Obwodu Drogowego w Stanowicach. i. Przed przystąpieniem do robót, wykonawca na własny koszt zobowiązany jest do opracowania i uzyskania zatwierdzenia projektu zmiany organizacji ruchu na czas prowadzenia robót zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonania nadzoru nad tym zarządzaniem (t. j. Dz. U. z 2017 r. poz. 784). Do Wykonawcy należy również wprowadzenie czasowej organizacji ruchu, koszt oznakowania robót i utrzymywanie go w należytym stanie przez cały okres trwania robót. j. Wykonawca, któremu zostanie udzielone zamówienie udzieli zamawiającemu gwarancji zgodnie z oświadczeniem stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ. Minimalny wymagany przez zamawiającego okres gwarancji na roboty objęte niniejszym zamówieniem wynosi 48 miesięcy tj. 4 lata licząc od daty podpisania protokołu odbioru końcowego. UWAGA: Wykonawca może zaoferować dłuższy okres gwarancji, przedłużając okres minimalny 48 miesięcy (4 lata) o dodatkowe 24 miesiące (2 lata) co będzie uwzględnione podczas oceny i badania ofert na zasadach określonych w sekcji XIII „Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów oraz sposobu oceny ofert”. Wykonawca składając ofertę akceptuje oświadczenie gwarancyjne stanowiące załącznik nr 9 do SIWZ, w którym określono zakres gwarancji i uprawnienia zamawiającego oraz obowiązki gwaranta.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 32 000,00 zł 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach określonych w art. 45 ust 6 pkt. 1-5 ustawy Pzp: - pieniądzu, -poręczeniach bankowych lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, -gwarancjach bankowych, -gwarancjach ubezpieczeniowych, -poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Żorach nr 03 8456 0009 2001 0023 9732 0002. 4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym zamawiającego wskazanym w pkt. 3 przed upływem terminu składania ofert tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert. 5. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: - pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty, - innej niż pieniądz – oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium został złożony w siedzibie Zamawiającego przy ulicy Jankowickiej 49, pokój 14 (sekretariat), a jego kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem załączona do oferty. 6. Wadium wniesione w formie gwarancji ubezpieczeniowej lub bankowej będzie akceptowane pod warunkiem, że jest zgodne z Prawem Zamówień Publicznych,a w szczególności: - Gwarancja będzie zawierała wszystkie przypadki utraty wadium przez wykonawcę określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Prawa zamówień publicznych, - Okres ważności gwarancji będzie nie krótszy niż okres związania z ofertą określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wadium wniesione w formie gwarancji ubezpieczeniowej lub bankowej powinno być zaadresowane następująco: Powiat Rybnicki – Zarząd Dróg Powiatowych, 44-200 Rybnik, ul. Jankowicka 49. Znak sprawy: ZP-SD/1P/19. 7. Wadium wniesione w formie poręczenia bankowego, poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości będzie akceptowane pod warunkiem, że jest zgodne z Prawem zamówień publicznych, a w szczególności: a. Poręczenie będzie zawierało wszystkie przypadki utraty wadium przez wykonawcę określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Prawa zamówień publicznych, b. Poręczenie będzie zawierało określony datą termin odpowiedzialności, nie krótszy niż okres związania ofertą określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 8. Oferta niezabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie odrzucona. 9. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje zamawiającemu, bez dodatkowego wezwania, oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (wzór wg. załącznika nr 4 do SIWZ), o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (wzór stanowi załącznik nr 7 do SIWZ). Zobowiązanie winno być podpisane przez uprawnionego przedstawiciela podmiotu, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca zgodnie z odpowiednim aktem rejestracyjnym. 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegający się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 4.Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii w sytuacji: a). Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, b). Podpisania oferty względnie innych dokumentów składanych wraz z ofertą przez osobę, dla której prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą – pełnomocnictwo do podpisania oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach