Przetargi.pl
Przebudowa skrzyżowania ul. Wrocławska - Skrajna

Urząd Miasta ogłasza przetarg

  • Adres: 65-424 Zielona Góra, ul. Podgórna 22
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 0684564100,4564406 do 08 , fax. 068 4564155, 4564455
  • Data zamieszczenia: 2010-08-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta
    ul. Podgórna 22 22
    65-424 Zielona Góra, woj. lubuskie
    tel. 0684564100,4564406 do 08, fax. 068 4564155, 4564455
    REGON: 00065423300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zielona-gora.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa skrzyżowania ul. Wrocławska - Skrajna
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa skrzyżowania ul. Wrocławska - Skrajna w Zielonej Górze. 2. Przedmiotem inwestycji jest przebudowa skrzyżowania ulicy Wrocławskiej i ulicy Skrajnej w Zielonej Górze, działki: obręb 31 (335, 336/3), obręb 32 (519/2). W ramach przebudowy skrzyżowania konieczne będzie też wykonanie przebudowy istniejącego oświetlenia drogowego w celu usunięcia kolizji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 10 do SIWZ. 3. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzą w szczególności nw. prace: 3.1. poszerzenie ulicy Skrajnej i Wrocławskiej (w tym również odtworzenie po likwidowanym azylu); 3.2. odtworzenie nawierzchni jezdni; 3.3. budowa chodników oraz przełożenie chodników istniejących; 3.4. wykonanie azylu dla pieszych (w części wyłączonej z ruchu pieszych); 3.5. wykonanie krawężników i obrzeży; 3.6. wykonanie oznakowania pionowego i poziomego; 3.7. wykonanie zieleni drogowej; 3.8. przebudowa oświetlenia drogowego; 3.9. regulacja urządzeń obcych. 4. Zestawienie powierzchni objętych przedmiotem zamówienia: 4.1. podbudowa - 316 m2; 4.2. warstwa ścieralna - 365 m2; 4.3. chodnik - 169 m2; 4.4. remont chodnika - 163 m2; 4.5. tereny zielone - 490 m2. 5. Roboty należy wykonywać z zachowaniem ciągłości ruchu drogowego. 6. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z: 6.1. dokumentacją projektową stanowiącą załącznik nr 12 do niniejszej SIWZ; 6.2. Specyfikacją Techniczną Warunków Wykonania i Odbioru Robót stanowiącą załącznik nr 13A do SIWZ oraz Specyfikacją Techniczną Robót Elektrycznych stanowiącą załącznik nr 13B do SIWZ. 7. Wyszczególnienie prac zawiera kosztorys ofertowy stanowiący załącznik nr 11A do SIWZ, kosztorys ofertowy branży elektrycznej stanowiący załącznik nr 11B do SIWZ oraz dokumenty, o których mowa w pkt 3.5. SIWZ; 8. Wyłoniony Wykonawca zobowiązany jest przed rozpoczęciem budowy sporządzić plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, uwzględniając specyfikę planowanej inwestycji i warunki prowadzenia robót budowlanych. Plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia należy opracować zgodnie Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia. W pobliżu istniejącego uzbrojenia terenu, roboty ziemne należy wykonywać ręcznie z zachowaniem szczególnej ostrożności, pod nadzorem właścicieli poszczególnych sieci. 9. Zakres prac oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym proponowaną ceną ofertową obejmuje również wykonanie przez Wykonawcę wszelkich prac związanych z wymogami BHP, organizacją i realizacją umowy bez zakłóceń. 10. Wykonawca na wykonany przedmiot zamówienia udzieli gwarancji należytego wykonania robót na okres 3 lat od dnia odbioru końcowego oraz rękojmi za wady robót na okres przekraczający gwarancję o 6 miesięcy. 11. Wykonawca winien dostarczyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy kopię aktualnej polisy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej wraz z odpowiedzialnością cywilną kontraktową z tytułu wykonywania robót drogowych na sumę ubezpieczenia minimum 50.000 zł. W przypadku wygaśnięcia polisy ubezpieczeniowej przed upływem terminu zakończenia prac Wykonawca zobowiązany jest do przedłużenia terminu jej ważności co najmniej na okres wykonywania robót objętych niniejszym przedmiotem zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany wraz ze złożeniem oferty do wniesienia wadium w wysokości 5.000,00 złotych (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zielona-gora.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach