Wielkopolski Zarząd Dróg Wojewódzkich Wydział Zamówień Publicznych ogłasza przetarg
- Adres: 61-623 Poznań, ul. Wilczak 51
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. (061) 828 93 00, 8265392 , fax. (061) 852 01 31
- Data zamieszczenia: 2009-07-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wielkopolski Zarząd Dróg Wojewódzkich Wydział Zamówień Publicznych
ul. Wilczak 51 51
61-623 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. (061) 828 93 00, 8265392, fax. (061) 852 01 31 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wzdw.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa skrzyżowania ul. Poznańskiej i ul. Półwiejskiej w ciągu drogi wojewódzkiej nr 434 w m. Kostrzyn wraz z instalacją sygnalizacji świetlnej - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przebudowa skrzyżowania ul. Poznańskiej i ul. Półwiejskiej w ciągu drogi wojewódzkiej nr 434 w m. Kostrzyn wraz z instalacją sygnalizacji świetlnej - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332946
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu nie mogą brać udziału, a w przypadku złożenia oferty zostaną przez Zamawiającego wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp, Wykonawcy: 1) którzy nie spełniają warunków ogólnych i warunków szczegółowych udziału w postępowaniu, określonych w oparciu o art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Pzp; 2) którzy wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem niniejszego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji; 3) którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik niniejszego postępowania; 4) którzy nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy, z zastrzeżeniem art. 26 ust.3 Ustawy; Wymagania określone w pkt 1,2,3,4 mają zastosowanie do wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia. Warunki szczegółowe udziału w postępowaniu, określone w oparciu o art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Pzp Minimalne warunki udziału w postępowaniu są następujące: 1. Potencjał kadrowy Wykonawca musi mieć do dyspozycji minimum jedną osobę z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami w zakresie robót drogowych oraz w zakresie instalacji elektrycznych. Osoby (osoba) te muszą być członkami Izby Inżynierów Budownictwa. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają w-w warunek. 2. Doświadczenie Wykonawca musi wykazać, że jako strona umowy w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zainstalował co najmniej dwie acykliczne, akomodacyjne sygnalizacje świetlne. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunki określone w pkt 1. i 2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie na zasadzie spełnia-nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 i art. 44 ustawy Pzp, zgodne z treścią Formularza 3.1. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Informację o osobach (osobie) odpowiedzialnych za wykonanie zamówienia (Potencjał kadrowy), na formularzu zgodnym z treścią Formularza 3.2. Informacja musi zawierać dane na temat kwalifikacji wskazanej osoby potwierdzające spełnienie warunku, o którym mowa w Instrukcji dla Wykonawców Do informacji winny być dołączone kopie uprawnień budowlanych (przez uprawnienia budowlane rozumie się uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, o których mowa w ustawie Prawo budowlane i dokument potwierdzający przynależność do Krajowej Izby Inżynierów Budownictwa) oraz pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w przedstawionym wykazie Wykonawca wykazał osoby, którymi będzie dysponował. 4. Informację o doświadczeniu Wykonawcy (Doświadczenie), na formularzu zgodnym z treścią Formularza 3.3. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w Instrukcji dla Wykonawców. Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji usługi zostały wykonane należycie. 5.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zwarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia, a do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wzdw.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa parkingu przy ul. Konikowo w Gnieźnie - budowa sygnalizacji świetlnej
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie dziewięciu projektów i na ich podstawie zainstalowanie drogowych sygnalizacji świetlnych wzbudzanych na przejściach dla pieszych
Dodano: 2016-04-29 - Wykonanie projektu i na jego podstawie zainstalowanie drogowej sygnalizacji świetlnej w m. Racot - DW 308 skrzyżowanie ul. Kościańskiej z ul. Kościuszki i ul. Dworcową
Dodano: 2016-04-19 - Budowa sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu ul. Leszczyńskiej z ul. Krasickiego w Mosinie
Dodano: 2016-04-15 - Wykonanie dziewięciu projektów i na ich podstawie zainstalowanie drogowych sygnalizacji świetlnych wzbudzanych na przejściach dla pieszych
Dodano: 2016-04-13 - Budowa sygnalizacji świetlnej na przejściu dla pieszych w rejonie ulicy Warzywnej i skrzyżowaniu z ulicami Topolową i Bluszczową dk nr 5 w miejscowości Gniezno.
Dodano: 2016-03-24 - Budowa sygnalizacji świetlnej na drodze powiatowej nr 2477P w m. Gądki
Dodano: 2016-02-04 - Bieżące utrzymanie, konserwacja, naprawa i modernizacja sygnalizacji świetlnych ruchu drogowego na terenie miasta Konina na 2016r.
Dodano: 2015-12-30 - Budowa sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu drogi krajowej nr 72 z drogami gminnymi do m. Cisew i Słodków Kolonia
Dodano: 2015-10-08 - Budowa sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu drogi krajowej nr 24 z drogą powiatową do m. Chudopczyce i Niemierzewo w miejscowości Lubosz.
Dodano: 2015-10-08