Przetargi.pl
Opracowanie projektu zmiany Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Nekla obejmującego autostradę A2 i obręby geodezyjne położone na północ od autostrady wraz z prognozą oddziaływania na środowisko

Gmina Nekla ogłasza przetarg

  • Adres: 62-330 Nekla, ul. Dworcowa 10
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 4386011 , fax. 061 4386490
  • Data zamieszczenia: 2009-07-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Nekla
    ul. Dworcowa 10 10
    62-330 Nekla, woj. wielkopolskie
    tel. 061 4386011, fax. 061 4386490
    REGON: 00053869100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nekla.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Opracowanie projektu zmiany Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Nekla obejmującego autostradę A2 i obręby geodezyjne położone na północ od autostrady wraz z prognozą oddziaływania na środowisko
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres przedmiotu zamówienia został podzielony na pięć etapów i obejmuje: ETAP I 1. zgromadzenie kompletu materiałów wejściowych, 2. zebranie własnym kosztem i staraniem materiałów i danych niezbędnych do sporządzenia przedmiotu umowy, łącznie z podkładami geodezyjnymi, 3. dokonanie oceny istniejącego stanu zagospodarowania, 4. rozpatrzenie wniosków, 5. przygotowanie opracowania ekofizjograficznego 6. opracowanie koncepcji studium i przedstawienie jej Burmistrzowi celem uzyskania stanowiska. ETAP II 1. sporządzenie projektu studium wraz z prognozą oddziaływania na środowisko, 2. przygotowanie projektu studium do zaopiniowania i uzgodnień, 3. uzyskanie opinii komisji urbanistyczno - architektonicznej, 4. przekazanie studium celem przesłania organom uzgadniającym i opiniującym 5. korekta rysunku i uchwały projektu studium po uzgodnieniach. ETAP III 1. opracowanie ujednoliconej formy projektu zmiany studium z treścią obowiązującego studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego z wyróżnieniem zakresu projektowanej zmiany, składającego się z części tekstowej i graficznej, 2. przygotowanie projektu studium wraz z materiałami i przekazanie Zamawiającemu celem wyłożenia do publicznego wglądu, 3. wyłożenie projektu studium do publicznego wglądu oraz udział w dyskusji publicznej, 4. analiza ewentualnych uwag ETAP IV 1. weryfikacja projektu studium po rozpatrzeniu uwag, 2. ponowne uzgodnienie w niezbędnym zakresie, 3. przekazanie projektu studium (tekst ostateczny uchwały i rysunek planu) wraz z listą nieuwzględnionych uwag, Zamawiającemu celem przedłożenia do uchwalenia ETAP V 1. przekazanie uchwalonego studium oraz dokumentacji formalno - prawnej, 2. ostateczna edycja studium: 2.1. nadanie numerów uchwały w tekście i na rysunkach studium, 2.2. przekazanie protokolarnie tekstu studium: a. 3 egz. w formie papierowej estetycznie i trwale oprawionej oraz w formie elektronicznej na nośniku CD - 2sz. (w formacie plików doc oraz pdf), b. dwa egzemplarze ujednoliconej części graficznej studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Nekla w technice barwnej (w skali 1:10000), w tym jeden egzemplarz foliowany lub podklejony płótnem oraz na nosnikach elektronicznych w formacie plików typu pdf i jpg lub innych uzgodnionym uzgodnionym przez strony umowy (np. typu dxf), c. cztery egz. opracowania ekofizjograficznego w wersji papierowej oraz dwa egz. w wersji elektronicznej, d. cztery egz. prognozy oddziaływania na środowisko w wersji papierowej oraz dwa egz. w wersji elektronicznej, e. trzy egz. mapy dotyczącej powiązań komunikacyjnych sieci dróg zapewniających optymalizację istniejących powiązań komunikacyjnych oraz zabezpieczających optymalizację istniejących powiązań komunikacyjnych oraz zabezpieczających obsługę terenów rozwojowych przy uwzględnieniu połączeń klasy lokalnej i wyższych klas dla obszaru objętego zmianą studium w wersji papierowej oraz dwa egz. w wersji elektronicznej, f. po jednym egzemplarzu: dokumentację formalno - prawną prac planistycznych oryginały i kserokopie
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 714100005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 3.500,00 zł (słownie: trzy tysiące pięćset złotych). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a. pieniądzu - na konto bankowe: Bank Spółdzielczy w Kostrzynie Wlkp. o/ Nekla Nr 92 9075 0009 1100 0101 0012 1340 z dopiskiem /opracowanie projektu zmiany studium/ b. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c. gwarancjach bankowych; d. gwarancjach ubezpieczeniowych; e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 4. Zamawiający prosi o dołączenie do oferty potwierdzenia dokonania przelewu. 5. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. W przypadku wadium wnoszonego w innej formie niż w pieniądzu, Wykonawca załączy do oferty oryginał dokumentu. Z treści dokumentu (gwarancji, poręczenia) winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 7. Oferta nie zabezpieczona akceptowaną formą wadium spowoduje wykluczenie oferenta. 8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, jeżeli: a. upłynął termin związania ofertą, b. zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy c. Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. 9. Z zastrzeżeniem pkt 12, Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy: a. który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, b. który został wykluczony z postępowania, c. którego oferta została odrzucona. 10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie wykluczenia z postępowania lub którego oferta została odrzucona, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu unieważniono czynność wykluczenia wykonawcy lub odrzucenia oferty. Wykonawcy wnoszą wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 11. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictwa, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a. Odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b. Nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c. Zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, tj. wykażą, że w okresie ostatnich trzech latach przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie wykonali co najmniej: 2.1. dwie zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego oraz 2.2. dwa miejscowe plany zagospodarowania przestrzennego o powierzchni 50ha każdy, 3. Dysponują potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego. 4. Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności dwiema osobami posiadającymi uprawnienia urbanistyczne, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. 5. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 6. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 7. Akceptują warunki zawarte w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia wraz z załącznikami i przyjmują ją bez zastrzeżeń. 8. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1, zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo termin składania ofert. 9. Zamawiający wezwie także, w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust.1. Opis oceny Ocena spełnienia powyższych warunków udziału w postępowaniu będzie polegać na sprawdzeniu kompletności i zgodności złożonych dokumentów i oświadczeń według zasady spełnia/ nie spełnia. Przed oceną ofert, zamawiający sprawdzi formalną stronę uczestnictwa wykonawcy w postępowaniu i określi czy każda z ofert spełnia wymagane warunki wyżej określone w punktach 1 - 7, czy została ona prawidłowo podpisana oraz czy jest zgodna z wymaganiami przedstawionymi w materiałach przetargowych. Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się: -wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych; -wykonawców, którzy wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji; -wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania; -wykonawców, którzy nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3; -wykonawców, którzy nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą. Zamawiający zawiadomi równocześnie wszystkich Wykonawców, którzy zostali wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne, z zastrzeżeniem art. 92 ust. 1 pkt 3. Ofertę wykonawcy, który zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art. 24. ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - uznaje się za odrzuconą. Zamawiający odrzuca ofertę (na podst. art. 89 ustawy), która: -jest niezgodna z ustawą, -jej treść nie odpowiada treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt.3; -jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji; -zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia; -została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub niezaproszonego do składania ofert; -zawiera błędy w obliczeniu ceny; -wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3; -jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy powinni złożyć następujące dokumenty: 1. Dokumenty ogólne: 1.1. podpisany formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 do siwz; 1.2. oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 3 do siwz; 1.3. koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem; 1.4. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 1.5. dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych; 1.6. oświadczenie Wykonawcy, że nie zalega z opłacaniem podatków i opłat; 1.7. oświadczenie Wykonawca, że nie zalega ze składkami na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne; 1.8. oświadczenie, że nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych; 1.9. wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie co najmniej: 1.9.1 dwóch zmian studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego oraz 1.9.2 dwóch miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego o powierzchni 50ha każdy, z załączonymi dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie prac (referencje), podaną datą, miejscem oraz wartością wykonanych usług (załącznik nr 4 do siwz). 1.10. oświadczenie Wykonawcy, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz wykaz osób (załącznik nr 5 do siwz), którymi dysponuje lub będzie dysponował i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (potencjał kadrowy) lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonywania zamówienia. W wykazie powinny być wskazane co najmniej dwie osoby, które posiadają uprawnienia urbanistyczne i poświadczą przynależność do właściwej Okręgowej Izby Urbanistów. Do wykazu winno być załączone: 1.10.1 zaświadczenie o przynależności do właściwej Okręgowej Izby Urbanistów; 1.11. oświadczenie Wykonawcy, że dysponuje potencjałem technicznym zdolnym do wykonania zamówienia lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego zdolnego do wykonania zamówienia; 1.12. aktualna polisa ubezpieczeniowa od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, zawarta na okres co najmniej od dnia podpisania umowy do dnia zakończenia prac objętych niniejszym zamówieniem, tj. do 30.09.2010 roku. W przypadku, gdy Wykonawca posiada polisę ubezpieczeniową, której ważność upływa przed wyznaczonym przez Zamawiającego terminem, to dołącza do oferty oświadczenie, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się do przedłużenia polisy na okres wskazany przez Zamawiającego i przedłoży ją Zamawiającemu przed podpisaniem umowy. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę/osoby/ uprawnioną/e/ do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nekla.nowoczesnagmina.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach