Przetargi.pl
Przebudowa skrzyżowania drogi powiatowej Nr 2988S ul. Ludowa z drogą powiatową Nr 2990S wraz z przebudową ul. Górnośląskiej w Toszku

Zarząd Dróg Powiatowych ogłasza przetarg

  • Adres: 44-100 Gliwice, Zygmunta Starego
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 322 340 696 , fax. 322 340 696
  • Data zamieszczenia: 2017-11-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych
    Zygmunta Starego 17
    44-100 Gliwice, woj. śląskie
    tel. 322 340 696, fax. 322 340 696
    REGON: 27628965300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdpgliwice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa skrzyżowania drogi powiatowej Nr 2988S ul. Ludowa z drogą powiatową Nr 2990S wraz z przebudową ul. Górnośląskiej w Toszku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zadania jest opracowanie projektów budowlanych i wykonawczych wraz ze specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, uzyskanie pozwoleń i uzgodnień oraz wykonanie w oparciu o przygotowane dokumenty robót budowlanych dla zadania pod nazwą „Przebudowa skrzyżowania drogi powiatowej Nr 2988S ul. Ludowa z drogą powiatową Nr 2990S wraz z przebudową ul. Górnośląskiej w Toszku” zgodnie z zakresem opisanym w Programie Funkcjonalno-Użytkowym, a także wymiana sieci wodociągowej i kanalizacyjnej z przyłączami w ulicy Górnośląskiej i Ludowej w Toszku. Przedmiotowe zadanie w swoim zakresie obejmuje część zleconą i finansowaną przez Zarząd Dróg Powiatowych w Gliwicach oraz część zleconą i finansowaną przez Remondis Aqua Toszek Sp. z o.o. A. Wykonanie robót w zakresie dotyczącym Zarządu Dróg Powiatowych w Gliwicach obejmuje realizację w systemie „zaprojektuj i wybuduj” przebudowy skrzyżowania drogi powiatowej Nr 2988S ul. Ludowa z drogą powiatową Nr 2990S ul. Górnośląska w Toszku wraz z remontem ul. Górnośląskiej w Toszku na długości ok. 510 mb, oraz wykonaniem kanalizacji deszczowej na ul. Górnośląskiej. Szczegółowy zakres obejmuje : 1. wykonanie pełnobranżowej dokumentacji budowlano- wykonawczej w zakresie zgodnym z programem funkcjonalno-użytkowym wraz z dokonaniem zgłoszenia remontu ul. Górnośląskiej oraz zgłoszenia lub uzyskania pozwolenia na przebudowę skrzyżowania, oraz pozwolenia na budowę kanalizacji deszczowej a także z zapewnieniem udział autora dokumentacji projektowej ( wykonawczej) w nadzorze nad robotami budowlanymi 2. wykonanie robót budowlanych określonych w dokumentacji o której mowa w pkt. 1) obejmujących w szczególności: przebudowę skrzyżowania ( skrzyżowanie skanalizowane z wyspą typu kropla i przejściem dla pieszych z azylem) wraz z dopasowaniem istniejących wpustów ulicznych, budowę kanalizacji deszczowej w ul. Górnośląskiej, w rozdziale od istniejącej kanalizacji sanitarnej, oraz zabudowa nowych wpustów podchodnikowych wraz z przykanalikami demontaż istniejących wpustów i zaślepienie włączeń do istniejącej kanalizacji ogólnospławnej remont nawierzchni jezdni ul. Górnośląskiej oraz fragmentu ul. Ludowej kategorii ruchu KR3 wraz z wymianą konstrukcji drogi utwardzenie poboczy, przebudowę istniejących chodników wraz ze zjazdami, regulację istniejących studni i zasuw wykonanie oznakowania pionowego i poziomego 3. A także: opracowanie harmonogramu realizacji prac, opracowanie i przedstawienie Zamawiającemu do zatwierdzenia planu zagospodarowania terenu budowy przygotowanie harmonogramu badań kontrolnych w odniesieniu do harmonogramu realizacji robót, odtworzenie trawników i terenów zielonych, przylegających do miejsc prowadzenia robót drogowych, uporządkowanie obszaru przyległego do terenu prowadzonych robót, prowadzenie dziennika budowy i wykonanie obmiarów ilości zrealizowanych robót, sporządzenie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej w formie GIS/CAD i dostarczenie na nośniku CD oraz w formie papierowej, przeprowadzenie wymaganych badań i pomiarów kontrolnych zgodnie z wymogami SST; wyniki badań do akceptacji przez Inspektora Nadzoru, przygotowanie rozliczenia końcowego i sporządzenie 2 egz. operatu kolaudacyjnego, który ma zawierać: umowę, ofertę, umowy z ewentualnymi podwykonawcami, harmonogram, tabele elementów rozliczeniowych, polisę ubezpieczeniową, protokół przekazania terenu budowy, protokoły robót zakrywanych, badania materiałów, recepty, wyniki pomiarów, wyniki badań laboratoryjnych, deklaracje zgodności materiałów, aprobaty, sprawozdania techniczne Wykonawcy, geodezyjną inwentaryzację powykonawczą, rozliczenie finansowe, potwierdzenie zakończenia odbioru robót, oświadczenia uprawnionych kierowników robót o wykonaniu zadania zgodnie z przepisami, - przekazanie zrealizowanych robót zarządcy drogi B. Wykonanie robót w zakresie dotyczącym Remondis Aqua Toszek Sp. z o.o. obejmuje wymianę sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami w ulicy Górnośląskiej i Ludowej w Toszku. Sieć wodociągowa Zakres prac obejmuje wymianę sieci wodociągowej stalowej ø 100 mm na PE ø 110 mm w ulicy Górnośląskiej na odcinku od posesji nr 1 (dz. nr 346/105) do węzła rozdzielczego ułożonego na skrzyżowaniu ul. Dworcowej z ul. Górnośląską na wysokości posesji nr 31 dz. nr 423/25. Wodociąg zaprojektowano z rur i kształtek ciśnieniowych PE100 SDR11 ø 110 mm, łączonych przez zgrzewanie doczołowe i przy pomocy złączek elektrooporowych Długość projektowanego wodociągu wynosi 551,20 m. Sieć kanalizacyjna: W zakres prac wchodzi wymiana: sieci kanalizacji sanitarnej na odcinku ul. Górnośląska od posesji nr 1 (studzienka K43) do posesji nr 27 (studzienka K1) sieci kanalizacji sanitarnej w ul. Ludowej od skrzyżowania z ul. Górnośląską do posesji nr 19 ( studzienka K30) Miejsce wlotu kanalizacji sanitarnej z części ul. Górnośląskiej t.j. od posesji nr 1 do posesji nr 9 nastąpi w studni nr 48 ( teren Szpitala Psychiatrycznego). Miejsce wlotu kanalizacji sanitarnej z części ul. Górnośląskiej od posesji nr 27 do posesji nr 6 nastąpi poprzez projektowaną studnię ø 1400mm zabudowaną na kolektorze ø 500mm Dokładna rzędna dna projektowanej studzienki zostanie ustalona podczas montażu, którą nalezy dopasować do kolektora ø 500mm. Kanał sanitarny zaprojektowano z rur kanalizacyjnych kielichowych PVC-U ze ścianką litą , typu ciężkiego „S" (SDR34 , SN8) 0200 x 5,9 mm , łączonych na uszczelkę gumową i wydłużane kielichy. Długość kanału wynosi 555,00 m. 4) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w PFU – Programie funkcjonalno- użytkowym stanowiącym załącznik do SIWZ oraz w dokumentacji projektowej sporządzonej dla zakresu robót zleconych przez Remondis Aqua Toszek . 5) Inne postanowienia 1. Zaleca się , aby Wykonawca przed złożeniem oferty dokonał wizji lokalnej w terenie objętej zamówieniem w celu zapoznania się z warunkami prowadzenia budowy, jego otoczenia, jak również w celu uzyskania ewentualnie innych informacji potrzebnych do sporządzenia oferty z należytą starannością. 2. Zamawiający dopuszcza aby równolegle w czasie opracowywania dokumentacji na zakres realizowany przez Zarząd Dróg Powiatowych w Gliwicach wykonywane były prace związane z wymianą wodociągu i sieci kanalizacji sanitarnej (na które Zamawiający posiada dokumentację). 3. W czasie prowadzenia w/w robót należy utrzymać ruch pojazdów i pieszych. Natomiast na czas prowadzenia robót zwianych z przebudową drogi oraz jej remontem dopuszczone jest całkowite wyłączenie ul. Górnośląskiej z ruchu pojazdów (za wyjątkiem dojazdu do posesji oraz obiektów użyteczności publicznej). Na czas robót również należy utrzymać ruch pieszych zarówno przy ul. Ludowej jak i Górnośląskiej. 4. Wykonawca zobowiązany jest do: a) opracowania na własny koszt projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót objętych przedmiotem zamówienia zgodnie z Ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym ( tj. Dz. U. z 2017 r. poz. 1260 z późn. zmianami) oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003 r. w sprawie zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem ( tj. Dz. U. z 2017 r. poz. 784). b) oznakowania miejsca robót zgodnie z zatwierdzonym projektem organizacji ruchu i utrzymywania tego oznakowania w należytym stanie przez cały czas budowy. c) przedstawienia Zamawiającemu do trzech dni roboczych od dnia podpisania Umowy Harmonogramu rzeczowo-finansowego robót d) zgłoszenia i uzgodnienia z dysponentami urządzeń obcych znajdujących się w pasie drogowym zasad prowadzenia robót wraz ze zleceniem niezbędnych nadzorów nad prowadzonymi pracami zgodnie z załączonymi do SIWZ uzgodnieniami branżowymi. 6) Pozostałe warunki przedstawiono we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 7) Wymagany okres gwarancji i rękojmi : min. 36 miesięcy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie: 5 000,00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy pzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 - o treści ZAŁĄCZNIKA NR 9. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia, wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca w takiej sytuacji musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zobowiązanie lub inne dokumenty muszą zawierać informacje dotyczące co najmniej: a. zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu. b. sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, c. zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, d. czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą, Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu: a. zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt III.3), oraz b. przedstawia w odniesieniu do tych podmiotów dokumenty wymienione w pkt III.4), na wezwanie Zamawiającego. wykonawca wpisany do urzędowego wykazu zatwierdzonych wykonawców lub wykonawca certyfikowany przez jednostki certyfikujące spełniające wymogi europejskich norm certyfikacji może złożyć zaświadczenie o wpisie do urzędowego wykazu wydane przez właściwy organ lub certyfikat wydany przez właściwą jednostkę certyfikującą kraju, w którym wykonawca ten ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wskazujące na dokumenty stanowiące podstawę wpisu lub uzyskania certyfikacji, w miejsce odpowiednich dokumentów wymienionych w pkt. III.4), III.5) i III.7) tiret pierwsze.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach