Przetargi.pl
Przebudowa skrzyżowania dróg powiatowych 5608S i 5026S oraz drogi gminnej ulicy Rudzkiej w Gaszowicach.

Zarząd Dróg Powiatowych ogłasza przetarg

  • Adres: 44200 Rybnik, ul. Jankowicka
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 4227478, 4227874 , fax. 324 227 479
  • Data zamieszczenia: 2017-03-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych
    ul. Jankowicka 49
    44200 Rybnik, woj. śląskie
    tel. 32 4227478, 4227874, fax. 324 227 479
    REGON: 27628565500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa skrzyżowania dróg powiatowych 5608S i 5026S oraz drogi gminnej ulicy Rudzkiej w Gaszowicach.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest „Przebudowa skrzyżowania dróg powiatowych 5608S i 5026S oraz drogi gminnej ulicy Rudzkiej w Gaszowicach”, obejmująca: a) Przebudowę skrzyżowania dróg –część drogową w zakresie : - ulicy Rybnickiej DP 5608S odcinek R ÷ R5 od km 0+000,00 do km 0+116,18 (oś ronda)- 100,18 m, - ulicy Rydułtowskiej DP 5026S odcinek R6 ÷ R5 od km 0+000,00 do km 0+110,26 (oś ronda) - 94,26 m, - ulica Wiejskiej DP 5608S odcinek W ÷ R5 od km 0+000,00 do km 0+073,82 (oś ronda) - 57,82 m, - ulica Rudzkiej odcinek R4a ÷ R4b od km 0+000,00 do km 0+040,28 (od krawędzi ul. Rybnickiej DP 5608S)- 25,42 m, - tarcza ronda - o promieniu 13,00 m- 81,64 m, - przystanek autobusowy - odcinek od km 0+000,00 do km 0+060,15 - 60,15 m, - zjazd (wyjazd) przystanek autobusowy - odcinek od km 0+000,00 do km 0+023,02 m (od krawędzi ul. Rybnickiej)-19,32 m . Zakres robót obejmuje wykonanie: - robót przygotowawczych, - robót rozbiórkowych, - przebudowy nawierzchni jezdni, - przebudowy chodników, - wjazdów, - odwodnienia, kratek ściekowych, przyłączy, - regulacji wysokościowej studni, skrzynek zasuw wodociągowych, - zabezpieczenia urządzeń obcych, - humusowania, - wprowadzenia stałej organizacji ruchu – oznakowanie poziome i pionowe. Szczegółową lokalizację pokazano na mapie zasadniczej w skali 1:500 – Rys nr 1 projektu budowlano-wykonawczego. b) Przebudowę skrzyżowania dróg –część elektryczną obejmującą : Rozbudowę i modernizację oświetlenia ulicznego poprzez: likwidację opraw sodowych , likwidację wysięgników pojedynczych , likwidację istniejących słupów betonowych, przewieszenie kabla zasilającego i wizyjnego na sąsiedni słup, przewieszenie na nowe słupy kabli telekomunikacyjnych, montaż i stawianie słupów aluminiowych cylindrycznych dwuelementowych anodowanych z wysięgnikiem czteroramiennym z fundamentem , montaż obudowy wolnostojącej kompletnej + fundament montaż opraw oświetlenia zewnętrznego na wysięgniku , izolacyjne złącze bezpiecznikowe i zerowe, układanie kabli w rowach kablowych, układanie bednarki w rowach kablowych, montaż przewodów do opraw oświetleniowych (wciąganie na słupy, rury osłonowe i wysięgniki przy wysokości latarń do 10 m, ułożenie rur osłonowych z PCW. W ramach przebudowy części elektrycznej należy wykonać również wszelkie pomiary powykonawcze rezystancji izolacji, rezystancji uziemienia, skuteczności ochrony od porażeń prądem elektrycznym , a także dopuszczenia, wyłączenia i inne . 2. Powyższe zapisy i ilości wyszczególniają ważniejsze pozycje występujące w projekcie, opisane w wersji skróconej, celem orientacji co do zakresu robót. Opis ten nie powiela przedmiaru robót ani nie uwzględnia pełnego zakresu prac przewidzianego projektem. Szczegóły dotyczące opisu przedmiotu zamówienia , zakresu robót, konstrukcji oraz technologii wykonania i odbioru robót zawierają: projekt budowlano- wykonawczy (stanowiący załącznik nr 10 do SIWZ) wraz ze Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót a także przedmiary robót dla części drogowej i części elektrycznej. Dołączone przedmiary robót stanowią materiał pomocniczy do wyceny . Przedmiar robót nie stanowi samodzielnej podstawy wyceny robót . Pozycje należy zestawiać z dokumentacją projektową i Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót. POZOSTAŁE INFORMACJE : 4. Wszystkie nazwy produktów i materiałów przywołane w niniejszej specyfikacji służą jedynie ustaleniu wymaganego standardu. Uwaga: Wszystkie wymienione w dokumentacji materiały opatrzone nazwami mają na celu określenie wymaganych minimalnych parametrów, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza materiały innych producentów pod warunkiem spełnienia przez nie minimalnych parametrów. Informujemy, że zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne z opisanymi przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Za produkt równoważny Zamawiający uzna jedynie taki, który ma tożsame lub nie gorsze parametry jakościowe i użytkowe w stosunku do opisanego. 5. Przedmiot umowy zostanie wykonany z materiałów dostarczonych przez Wykonawcę. Materiały te powinny odpowiadać co do jakości wymaganiom określonym w ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz.U. Nr 92, poz. 881 ze zmianami Dz.U. z 2015 r. poz. 1165) oraz wymaganiom określonym w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót ; Zamawiający nie dopuszcza użycia materiałów z odzysku. 6. Przedmiot umowy może być rozliczany fakturami częściowymi na podstawie częściowych protokołów odbioru robót podpisanych przez kierownika budowy oraz wyznaczonego przez Zamawiającego inspektora nadzoru. Faktury częściowe nie mogą przekroczyć 70% ceny ofertowej robót. Rozliczenie końcowe nastąpi fakturą końcową po podpisaniu protokołu odbioru końcowego robót budowlanych przez kierownika budowy oraz wyznaczonego przez Zamawiającego inspektora nadzoru. 7. Roboty powinny być prowadzone w sposób zapewniający przejazd i dojście do obiektów zlokalizowanych w rejonie skrzyżowania. 8. Przed przystąpieniem do robót, Wykonawca na własny koszt zobowiązany jest do opracowania i uzyskania zatwierdzenia projektu zmiany organizacji ruchu na czas prowadzenia robót zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonania nadzoru nad tym zarządzaniem –Dz.U. nr 177 , poz. 1729 ze zmianami. Do Wykonawcy należy również wprowadzenie organizacji ruchu, koszt oznakowania robót i utrzymywanie go w należytym stanie przez cały okres trwania robót. 9. Zamawiający nie dopuszcza zamknięcia dróg na czas prowadzenia robót, za wyjątkiem wykonywania warstwy ścieralnej. 10. Na podstawie art. 29 ust. 3a, Zamawiający określa obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę wszystkie osoby wykonujące następujące czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia: - pracownicy fizyczni wykonujący prace rozbiórkowe - pracownicy fizyczni wykonujący warstwy konstrukcyjne nawierzchni, - pracownicy fizyczni wykonujący prace brukarskie; - pracownicy fizyczni wykonujący prace związane z układaniem warstw bitumicznych; - pracownicy montujący słupy energetyczne Jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w rozumieniu przepisów kodeksu pracy. Obowiązek ten dotyczy także podwykonawców – wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę wszystkich osób wykonujących wskazane wyżej czynności. Sposób dokumentowania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę oraz kontrolowanie tego obowiązku przez zamawiającego zawarto w § 15 Istotnych Postanowień Warunków Umownych, stanowiących załącznik Nr 8 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia od Wykonawców wadium w wysokości 30 000,00 złotych. 1. Wadium może być wniesione w jednej z następujących form , określonych w art. 45 ust. 6 pkt 1-5 1) pieniądzu 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym , że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. 2016 poz. 359). 2. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Żorach Nr 03 8456 0009 2001 0023 9732 0002. 3. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym zamawiającego wskazanym w sekcji VIII pkt 2 SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 4. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie : 4.1 pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty, 4.2 innej niż pieniądz – oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium został złożony w siedzibie Zamawiającego przy ulicy Jankowickiej 49, pokój 14 (sekretariat), a jego kopia załączona do oferty. 5. Wadium wniesione w formie gwarancji ubezpieczeniowej lub bankowej będzie akceptowane pod warunkiem, że jest zgodne z Prawem Zamówień Publicznych, a w szczególności: 5.1 gwarancja będzie zawierała wszystkie przypadki utraty wadium przez wykonawcę określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Prawa Zamówień Publicznych, 5.2 okres ważności gwarancji będzie nie krótszy niż okres związania z ofertą określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 6. Wadium wniesione w formie poręczenia bankowego, poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości będzie akceptowane pod warunkiem, że jest zgodne z Prawem Zamówień Publicznych, a w szczególności : 6.1 poręczenie będzie zawierało wszystkie przypadki utraty wadium przez wykonawcę określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Prawa Zamówień Publicznych, 6.2 poręczenie będzie zawierało określony datą termin odpowiedzialności, nie krótszy niż okres związania ofertą określony w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 7. Oferta nie zabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie odrzucona.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach